Довжина (см) | 270 |
Довжина кокпіта (см) | 187 |
Ширина (см) | 155 |
Ширина кокпіта (см) | 73 |
Діаметр балонів (см) | 40 |
Вага човна (кг) | 45 |
Вантажопідйомність (кг) | 400 |
Пасажиромісткість (чол.) | 3 |
Кількість відсіків в балоні | 3+1 |
Кількість моторів | 1 |
Потужність двигуна максимальна (л.с.) | 10 |
Вага двигуна максимальна (кг) | 45 |
Висота транця (мм) | 381 |
Кут кілеватості (в міделі / в кормі) | 10° / 7° |
Тип днища | ПВХ + жорсткий настил + надувний кіль |
Категорія човна | D |
Розміри упаковки №1 (см) | 115×60×32 |
Вага човна в упаковці (кг) | 49 |
YAMAHA F9.9JMHS![]() |
YAMAHA F8FMHS![]() |
YAMAHA F6CMHS![]() |
YAMAHA F5AMHS![]() |
YAMAHA F4BMHS![]() |
|
---|---|---|---|---|---|
Тип двигуна | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 1 циліндровий, OHV | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 1 циліндровий, OHV | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 1 циліндровий, OHV |
Робочий об'єм | 212 см³ | 212 см³ | 139 см³ | 139 см³ | 139 см³ |
Діаметр циліндра і хід поршня | 56.0 мм × 43.0 мм | 56.0 мм × 43.0 мм | 62.0 мм × 46.0 мм | 62.0 мм × 46.0 мм | 62.0 мм × 46.0 мм |
Макс. потужність | 7.3 кВт (9.9 к.с.) @5500 об./хв. | 5.9 кВт (8 к.с.) @5500 об./хв. | 4.4 кВт (6 к.с.) @5000 об./хв. | 3.7 кВт (5 к.с.) @5000 об./хв. | 2.9 кВт (4 к.с.) @4500 об./хв. |
Паливна система | 1 карбюратор | 1 карбюратор | 1 карбюратор | 1 карбюратор | 1 карбюратор |
Система змазки | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник |
Довжина дейдвуда | S: 431 мм (17.0") | S: 431 мм (17.0") | S: 435 мм (17.2") | S: 435 мм (17.2") | S: 435 мм (17.2") |
Вага | 40 кг | 40 кг | 27 кг | 27 кг | 27 кг |
Пуск двигуна | Ручний | Ручний | Ручний | Ручний | Ручний |
Рульове управління | Румпель | Румпель | Румпель | Румпель | Румпель |
Система регулювання диферента і нахилу | Ручна | Ручна | Ручна | Ручна | Ручна |
детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше |