Максимальна потужність | 220.3 кВт (300 к.с.) @5500 об/хв |
Максимальний робочий діапазон | 5000~6000 об/хв |
Холостий хід | 700 ± 50 об/хв |
Споживання палива | 96.6 л/г @5500 об/хв |
Тип двигуна | Бензиновий, чотиритактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VKT), ремінною передачею |
Робочий об'єм | 4169 см³ |
Діаметр циліндра і хід поршня | 96.0 мм × 96.0 мм |
Ступінь стиснення | 10.3 :1 |
Повітряний тракт | Вприск палива / Prime start |
Паливна система | Електронний вприск палива (інжектор) |
Паливний бак | — |
Система змазки | Масляний відстійник |
Ємність масла в двигуні | 6.3/6.0 л (з заміною фільтра / без заміни фільтра) |
Запалювання | Транзисторная TCI |
Угол опереження | — |
Свіча запалювання | LFR6A-11 |
Пуск двигуна | Електричний стартер |
Генератор | 70 Amp з випрямлячем-регулятором напруги заряду (зарядка АКБ: 55 Ампер) |
Система охолодження | Водяна з термостатом |
Система вихлопу | Через втулку гвинта / Над кавитационной установкою при русі заднім ходом |
Рульове управління | Дистанційне |
Кут повороту підвісного мотора | 32° від центру, вліво і право |
Монтажні центри | 28.5" (724 мм) |
Система регулювання нахилу (диферент) і підйому | Електрогідравлічна |
Кількість позицій / режим мелководья | бесступенчатая |
Кут нахилу підвісного мотора | від -3° до + 16° |
Кут підйому підвісного мотора | 70° |
Передачі | F-N-R |
Передаточне число | 1.75 (21/12) |
Объем трансмиссионного масла | 1.040 л |
Обертання гвинта | За годинниковою стрілкою |
Довжина дейдвуда | X: 640 мм (25.2″) U: 767 мм (30.2″) E: 894 мм (35.2″) |
Вага | X: 255 кг U: 261 кг E: 265 кг |