GRAND Silver Line S300L DELUX – елегантний тендерний надувний човен класу RIB (Rigid Inflatable Boat), виробляється компанією GRAND Marine в Україні. Ця модель човна являє собою ідеальне поєднання стилю, функціональності та надійності, як розкішний тендер. Він чудово підходить для різних водних пригод, перевезення людей або вантажів між берегом і яхтою.
Надувний човен GRAND Silver Line S300L має довжину 3,00 метра, малу вагу 77 кг і оснащується підвісним човновим мотором потужністю від 10 до 15 кінських сил, що забезпечує задоволення від швидкості і маневреність на воді. Човен здатен вмістити до 4 осіб, що робить його чудовим вибором як допоміжний плавзасіб для моторних яхт, маленьких груп або сімейних поїздок.
Човен має жорсткий склопластиковий корпус середньої килюватості, який забезпечує чудову керованість, стійкість до хвиль і довговічність. Днище має унікальну систему з чотирьох реданів для поліпшення швидкісних характеристик і економії палива. Трьохсекційний надувний балон надає човну додаткову остійність, плавучість, вантажопідйомність і безпеку під час плавання.
GRAND S300L – це люксовий RIB човен серії Silver Line, обладнаний кермовою консоллю з механічною системою кермового керування, двомісним пасажирським сидінням-рундуком зі спинкою. Човен оснащений розкішними сидіннями з м’якими подушками з морської тканини Silvertex, стійкої до впливу ультрафіолету і води. Кокпіт човна просторий і рівний по всій площі, з антиковзаючою поверхнею і переходить у великий і глибокий рецес для збору води і подальшого видалення її через систему водовідливу (зливний клапан односторонньої дії). Надувний балон виготовлено з п’ятишарового високоякісного ПВХ (Німеччина) у стандартній комплектації, за доплату його можна замінити на міцніший матеріал HYPALON (ORCA, Франція), що забезпечить довгий термін служби та стійкість до впливу агресивного середовища, а головне – до ультрафіолету від сонця. На балоні встановлені носова і дві бічні ручки для перенесення човна, 8 бортових ручок безпеки; є два D-подібних буксирувальних кільця, для правильного буксирування тендера за яхтою. Так само в стандартне обладнання входить підйомні вушка для підйому човна кран-балкою. Пропонується великий вибір колірних рішень у розділі “інтер’єр та екстер’єр”. Широкий асортимент заводських опцій і додаткового обладнання, наприклад: носова накладка з кнехтом для легкого і швидкого встановлення на якір і/або швартування; склопластикові закінцівки зі сходинками, працюють як трім пластини, тобто запобігають «свічці» під час старту або вони можуть полегшити вихід з води після купання; додаткове сидіння з м’якою подушкою збоку від кермової консолі; м’яке протиковзке покриття SeaDeck додає комфорту; клапан надлишкового тиску оберігає балон від перегріву, коли човен стоїть на яхті під прямими сонячними променями і не охолоджується водою; біміні-тент для захисту від сонця, що забезпечує максимальний комфорт на воді.
РІБ човен ГРАНД S300L версії DELUXE підходить для людей, які шукають легкий і універсальний надувний човен для моторної яхти. Він може бути використаний як тендерний човен для перевезення пасажирів, доставки провізії, для дайвінгу, риболовлі та інших водних видів розваг. Завдяки своїй портативності та доступній ціні, він є привабливим вибором для тих, хто хоче насолоджуватися морськими пригодами.
Довжина човна | 300 |
Довжина кокпіта | 200 |
Ширина човна | 167 |
Ширина кокпіта | 78 |
Діаметр балонів | 43 |
Кількість відсіків в балоні | 3 |
Тканина балона | PVC / Hypalon |
Висота борту | 50 |
Осадка максимальна (при повному завантаженні) | 25 |
Суха вага човна | 77,4 |
Вантажопідйомність | 520 |
Пасажиромісткість | 4 |
Емкость встроенного топливного бака | — |
Кількість моторів | 1 |
Потужність двигуна рекомендована | 15 |
Вага двигуна максимальна | 50 |
Висота транця | 381 |
Кут кілеватості (в міделі / в кормі) | 19°/15° |
Тип днища | RIB |
Категорія човна | C, D |
Розміри упаковки №1 | 253×115×57 |
Розміри упаковки №2 | 50×45×77 |
Розміри упаковки №3 | 50×70×71 |
Вага човна в упаковці | 118,5 |
1 – Склопластиковий корпус середньої килеватості зі сходинками на днищі
2 – 3-секційний надувний балон
3 – Кермова консоль CL-17
4 – Задній двомісний рундук SD-12
5 – Спинка пасажирської стійки SD-12
6 – Додаткове сидіння SD-14 з м’якою подушкою (опція)
7 – Носова накладка з кнехтом
8 – Склопластикові закінцівки балонів зі сходинкою (опція)
9 – Привальний брус
10 – Носова ручка
11 – Бортові ручки безпеки
12 – Бічні ручки для перенесення
13 – D-подібні буксирувальні вузли
14 – Вбудовані буксирувальні та підйомні петлі
15 – Клапан для накачування/відкачування повітря
16 – Клапан надлишкового тиску (опція)
17 – Водовідлив із клінкетом
18 – Транець
19 – Вихід гофрованого шланга з міжпалубного простору для прихованого монтажу комунікацій
3-секційний надувний балон із ручками, привальним брусом і буксирувальними вузлами
Склопластиковий корпус середньої килеватості зі сходинками на днищі
Кермова консоль CL-17
Механічна система кермового керування (T67), кермовий трос (M58)
Кермове колесо
Задній двомісний рундук зі спинкою SD-12
Комплект подушок і спинок для сидінь, тканина Silvertex
Антиковзаюча поверхня палуби
Система водовідливу
Гофрований шланг у міжпалубному просторі для прихованого монтажу комунікацій
Вбудовані нержавіючі вузли для кріплення кермової і пасажирської стійок
Вбудовані буксирувальні та підйомні петлі
Два розбірних весла
Ножний насос, ремонтний комплект та інструкція з експлуатації
Носова накладка з кнехтом
Склопластикові закінцівки балонів зі сходинкою
М’яке протиковзке покриття SeaDeck
Додаткове сидіння SD-14 з м’якою подушкою
Клапан надлишкового тиску
Тент сонцезахисний, складаний
Захисний чохол на човен, рульову консоль і пасажирську стійку
Захист кіля та балонів
YAMAHA F9.9JES |
YAMAHA F15CES |
YAMAHA F15CEPS |
YAMAHA F20GES |
YAMAHA F20GEPS |
|
---|---|---|---|---|---|
Тип двигуна | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC |
Робочий об'єм | 212 см³ | 362 см³ | 362 см³ | 432 см³ | 432 см³ |
Діаметр циліндра і хід поршня | 56.0 × 43.0 мм | 63.0 × 58.1 мм | 63.0 × 58.1 мм | 65.0 × 65.1 мм | 65.0 × 65.1 мм |
Макс. потужність | 7.3 кВт / 9.9 к.с. | 11.0 кВт / 15 к.с. | 11.0 кВт / 15 к.с. | 14.7 кВт / 20 к.с. | 14.7 кВт / 20 к.с. |
Паливна система | 1 карбюратор | 1 карбюратор | 1 карбюратор | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) |
Система змазки | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник |
Довжина дейдвуда | S: 431 мм (17.0") | S: 438 мм (17.2") | S: 443 мм (17.5″) | S: 424 мм (16.7") | S: 429 мм (16.9") |
Вага | 42,0 кг | 52,0 кг | 57,0 кг | 56,0 кг | 61,0 кг |
Пуск двигуна | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер |
Рульове управління | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне |
Система регулювання диферента і нахилу | Ручна | Ручна | Електрогідравлічна система регулювання трима в статичному положенні | Ручна | Електрогідравлічна система регулювання трима в статичному положенні |
детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше |