GRAND Silver Line S330 OPEN – надувний човен класу RIB (Rigid Inflatable Boat), виробляється українською компанією GRAND Marine, і є найбільш популярною моделлю, серед тендерних човнів. Елегантні, легкі, швидкісні та просторі – ці надувні човни чудово поєднують у собі найкращі традиції RIB дизайну з оригінальним і впізнаваним стилем GRAND.
Надувний човен GRAND Silver Line S330 має довжину 3,30 метра, малу вагу 63 кг, і це дуже важливо, оскільки він зберігається на верхній палубі, під кран-балкою на плавальній платформі або в елінгу яхти, де вага має не останнє значення. Оснащується румпельним підвісним човновим мотором максимальною потужністю до 25 кінських сил, що дає можливість вирішувати різні завдання. Човен здатний вмістити до 4 осіб, що робить його чудовим вибором для використання в якості тузика на яхті.
Човен має жорсткий склопластиковий корпус середньої килюватості, який забезпечує відмінну керованість, стійкість до хвиль і довговічність. Днище має унікальну систему з чотирьох реданів для поліпшення швидкісних характеристик і економії палива. Трьох секційний надувний балон надає човну додаткову остійність, плавучість, вантажопідйомність і безпеку під час плавання.
GRAND S330 – це відкритий RIB човен серії Silver Line, обладнаний великою відкритою палубою з двома знімними дерев’яними лавками з системою фіксації «I&T». Кокпіт човна просторий і рівний по всій площі, з антиковзаючою поверхнею, що переходить у великий і глибокий рецес для збору води і подальшого видалення її через систему водовідливу (зливний клапан односторонньої дії). Надувний балон виготовлено з п’ятишарового високоякісного ПВХ (Німеччина) в стандартній комплектації, за доплату його можна замінити на міцніший матеріал HYPALON (ORCA, Франція), що забезпечить довгий термін служби під час тривалої експлуатації або зберігання під активним сонцем, адже матеріал стійкий до впливу ультрафіолету. На балоні встановлені носова і дві бічні ручки для перенесення човна, 8 бортових ручок безпеки; є два D-подібні буксирувальні кільця, для правильного буксирування тендера за яхтою. Так само в стандартне обладнання входять два розбірних весла з кочетами і підйомні вушка для підйому човна кран-балкою. Пропонується великий вибір колірних рішень у розділі «інтер’єр та екстер’єр». Широкий асортимент заводських опцій і додаткового обладнання, наприклад: носова накладка з кнехтом для легкого і швидкого постановки на якір і/або швартування; склопластикові закінцівки зі сходами, що працюють як трім-пластини, тобто запобігають «свічці» під час старту, або можуть полегшити вихід з води після купання; клапан надлишкового тиску оберігає балон від перегріву, коли човен стоїть на яхті під прямими сонячними променями і не охолоджується водою.
РІБ човен ГРАНД S330 версії OPEN – ідеальний тендер, тузик на вітрильній або моторній яхті. Використовуються для перевезення екіпажу і пасажирів з яхти до берега або іншої якірної точки і назад, також може використовуватися для доставки продуктів харчування, спорядження та інших вантажів. Човен GRAND S330 подарує Вам незабутні моменти у ваших подорожах, досліджуючи неглибокі затоки, бухти, острови, куди Ви не зможете підійти на яхті через осадку; підійде для риболовлі або дайвінгу.
Довжина човна | 330 |
Довжина кокпіта | 218 |
Ширина човна | 169 |
Ширина кокпіта | 78 |
Діаметр балонів | 43 |
Кількість відсіків в балоні | 3 |
Тканина балона | PVC / Hypalon |
Висота борту | 54 |
Осадка максимальна (при повному завантаженні) | 26 |
Суха вага човна | 63 |
Вантажопідйомність | 580 |
Пасажиромісткість | 4 |
Емкость встроенного топливного бака | — |
Кількість моторів | 1 |
Потужність двигуна рекомендована | 20 |
Вага двигуна максимальна | 60 |
Висота транця | 381 |
Кут кілеватості (в міделі / в кормі) | 19°/15° |
Тип днища | RIB |
Категорія човна | C, D |
Розміри упаковки №1 | 265×115×57 |
Вага човна в упаковці | 99 |
1 – Склопластиковий корпус середньої килеватості зі сходинками на днищі
2 – 3-секційний надувний балон
3 – Два знімних дерев’яних сидіння з системою фіксації «I&T»
4 – Клапан для накачування/відкачування повітря
5 – Кочети
6 – Тримач для весла
7 – Весла розбірні з двох частин
8 – Привальний брус
9 – Бортові ручки безпеки
10 – Бічні ручки для перенесення
11 – D-подібні буксирувальні вузли
12 – Вбудовані підйомні петлі
13 – Водовідвідний колодязь
14 – Водовідлив із клінкетом
15 – Транець
16 – Носова накладка з кнехтом
17 – Склопластикові закінцівки балонів зі сходинкою (опція)
3-секційний надувний балон із ручками, привальним брусом, кочетами і веслами, буксирувальними вузлами
Склопластиковий корпус середньої килеватості зі сходинками на днищі
Відкрита простора палуба з двома дерев’яними лавками
Антиковзаюча поверхня палуби
Система водовідливу
Вбудовані буксирувальні та підйомні петлі
Ножний насос, ремонтний комплект та інструкція з експлуатації
Носова накладка з кнехтом
Склопластикові закінцівки балонів зі сходинкою
Носова сумка-рундук
Сидіння м’яке знімне з сумкою, переднє і заднє
Клапан надлишкового тиску
Тент сонцезахисний, складаний
Захисний чохол на човен
Захист кіля та балонів
YAMAHA F9.9JMHS |
YAMAHA F15CMHS |
YAMAHA F15CEHPS |
YAMAHA F20GMHS |
YAMAHA F20GWHS |
YAMAHA F25GMHS |
YAMAHA F25GWHS |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
Тип двигуна | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC |
Робочий об'єм | 212 см³ | 362 см³ | 362 см³ | 432 см³ | 432 см³ | 432 см³ | 432 см³ |
Діаметр циліндра і хід поршня | 56.0 × 43.0 мм | 63.0 × 58.1 мм | 63.0 × 58.1 мм | 65.0 × 65.1 мм | 65.0 × 65.1 мм | 65.0 × 65.1 мм | 65.0 × 65.1 мм |
Макс. потужність | 7.3 кВт / 9.9 к.с. | 11.0 кВт / 15 к.с. | 11.0 кВт / 15 к.с. | 14.7 кВт / 20 к.с. | 14.7 кВт / 20 к.с. | 18.4 кВт / 25 к.с. | 18.4 кВт / 25 к.с. |
Паливна система | 1 карбюратор | 1 карбюратор | 1 карбюратор | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) |
Система змазки | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Мокрий картер | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник |
Довжина дейдвуда | S: 431 мм (17.0") | S: 438 мм (17.2") | S: 443 мм (17.5″) | S: 424 мм (16.7") | S: 424 мм (16.7") | S: 424 мм (16.7") | S: 424 мм (16.7") |
Вага | 40,0 кг | 51,0 кг | 59,0 кг | 57,0 кг | 60,0 кг | 57,0 кг | 60,0 кг |
Пуск двигуна | Ручний | Ручний | Електричний стартер | Ручний | Ручний і/або електричний стартер | Ручний | Ручний і/або електричний стартер |
Рульове управління | Румпель | Румпель | Румпель | Румпель | Румпель | Румпель | Румпель |
Система регулювання диферента і нахилу | Ручна | Ручна | Електрогідравлічна система регулювання трима в статичному положенні | Ручна | Ручна | Ручна | Ручна |
детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше |