GRAND Silver Line S370NS SPORT – спортивний надувний човен класу RIB (Rigid Inflatable Boat), що являє собою чудове поєднання швидкості, маневреності та стабільності. Ця модель човна виробляється українською компанією GRAND Marine і розроблена для задоволення потреб водних спортсменів і любителів активного відпочинку на воді.
Надувний човен GRAND Silver Line S370NL має довжину 3,7 метра і оснащується підвісним човновим мотором максимальною потужністю до 30 кінських сил, що забезпечує задоволення від крейсерських швидкостей і маневреність на воді. Човен обладнаний двомісною консоллю для двох осіб, але за потреби здатний вмістити до 5 спортсменів, що робить його чудовим вибором для молодих активних людей.
Човен має жорсткий склопластиковий корпус середньої килюватості, який забезпечує чудову керованість, стійкість до хвиль і довговічність. Днище має унікальну систему з чотирьох реданів для поліпшення швидкісних характеристик і економії палива. Надувні борти надають човну додаткову остійність, плавучість, вантажопідйомність і безпеку під час плавання. А також трисекційний надувний балон перемінного січення «DART», що зменшується від корми до носа, збільшує корисне місце в носовій частині кокпіта, збільшується висота борту і в човен забризкується менше води.
GRAND S370NS – це спортивний RIB човен серії Silver Line, обладнаний кермовою двомісною жокейською спортивною консоллю CS-01W з відсіком для зберігання суднового або спортивного інвентарю, вітровим склом і поручнем, а також механічною системою кермового керування. М’яка подушка сидіння обтягнута морською тканиною Silvertex, стійкою до впливу ультрафіолету і води. Спереду розташований носовий мокрий рундук для суднового інвентарю (якір, якірна або швартувальна мотузки та інше). Кокпіт човна просторий і рівний по всій площі, з антиковзаючою поверхнею, що переходить у великий і глибокий рецес для збору води і подальшого видалення її через систему водовідливу (зливний клапан односторонньої дії). У трюмі човна розташований гофрований шланг для прихованого монтажу комунікацій, що дає можливість мати «чисту палубу» від тросів і кабелів. Транець човна посилений з буксирувальними вузлами, що дає змогу буксирувати лижників, вейкбордистів або водні атракціони. Так само в стандартне обладнання входить підйомні вушка для підйому човна кран-балкою. Пропонується великий вибір колірних рішень у розділі «інтер’єр та екстер’єр». Широкий асортимент заводських опцій і додаткового обладнання, наприклад: носова накладка з роульсом для легкого і швидкого встановлення на якір і швартування; склопластикові закінцівки зі сходинками, працюють як трім-пластина, тобто запобігають «свічці» під час старту, або можуть полегшити вихід з води після купання; м’яке протиковзке покриття SeaDeck додає комфорту; складна навігаційна арка додає човну безпеку і функціональність, на неї можна закріпити різні аксесуари; клапан надлишкового тиску оберігає балон, здебільшого, коли човен стоїть на березі; складний біміні-тент захистить від пекучого сонця та забезпечить тренеру та/або інструктору максимальний комфорт під час тривалого тренування на воді.
РІБ човен ГРАНД S370NL версії SPORT підходить як тренерський човен для ДЮСШ і спортивних клубів або для любителів водних видів спорту, таких як вейкбординг, дайвінг. Невеликі розміри човна роблять його легким в управлінні, що ідеально підходить як для новачків, так і для професіоналів. Човен легко буксирувати за автомобілем на одноосьовому причепі, завдяки чому можна відвідувати з комфортом всі змагання, що проводяться по всій країні та Європі. Ця модель поєднує в собі якість, стиль і видатні характеристики, роблячи кожне тренування або змагання на воді незабутньою і безпечною пригодою.
Човен зі спортивною консоллю може бути гарною альтернативою водному мотоциклу, адже подарує майже однакові відчуття від активного відпочинку на воді, але більшому колу друзів, водночас Ви завжди можете взяти з собою більше спортивного інвентарю.
Довжина човна | 370 |
Довжина кокпіта | 270 |
Ширина човна | 185 |
Ширина кокпіта | 93 |
Діаметр балонів | 46 |
Кількість відсіків в балоні | 3 |
Тканина балона | PVC / Hypalon |
Висота борту | 70 |
Осадка максимальна (при повному завантаженні) | 30 |
Суха вага човна | 120 |
Вантажопідйомність | 600 |
Пасажиромісткість | 5 |
Кількість моторів | 1 |
Потужність двигуна рекомендована | 25 |
Вага двигуна максимальна | 98 |
Висота транця | 381 |
Кут кілеватості (в міделі / в кормі) | 20°/17° |
Тип днища | RIB |
Категорія човна | C, D |
Розміри упаковки №1 | 305×153×71 |
Розміри упаковки №2 | 130×70×43 |
Вага човна в упаковці | 184 |
1 – Склопластиковий корпус середньої килеватості зі сходинками на днищі, збільшеним кокпітом «DART Hull»
2 – 3-секційний надувний балон змінного діаметра «DART»
3 – Кермова двомісна жокейська спортивна консоль CS-01W з відсіком для зберігання суднового інвентарю, вітровим склом і поручнем
4 – Носовий рундук
5 – Носова накладка з роульсом і кнагою (опція)
6 – Бортові ручки безпеки
7 – Привальний брус
8 – Склопластикові закінцівки балонів зі сходинкою (опція)
9 – Арка навігаційна нержавіюча, складана (опція)
3-секційний надувний балон змінного діаметра «DART» з ручками, привальним брусом
Склопластиковий корпус середньої килеватості зі сходинками на днищі, збільшеним кокпітом «DART Hull»
Носовий рундук
Кермова двомісна жокейська спортивна консоль CS-01W з відсіком для зберігання суднового інвентарю
Механічна система кермового керування (T67), кермовий трос (M58)
Кермове колесо
Подушка для сидіння, тканина Silvertex
Антиковзаюча поверхня палуби
Система водовідливу
Гофрований шланг у міжпалубному просторі для прихованого монтажу комунікацій
Вбудовані нержавіючі вузли для кріплення кермової/пасажирської консолі
Посилений транець
Вбудовані буксирувальні та підйомні петлі
Два розбірних весла
Ножний насос, ремонтний комплект та інструкція з експлуатації
Носова накладка з роульсом і кнагою
Склопластикові закінцівки балонів зі сходинкою
Подушка носова знімна
Клапан надлишкового тиску
Комплект електрообладнання
Арка навігаційна нержавіюча, складана
Захисне порошкове покриття деталей з нерж. сталі в чорний колір
Тент сонцезахисний, складаний
Захисний чохол на човен і кермову консоль
Захист кіля та балонів
YAMAHA F20GES |
YAMAHA F20GEPS |
YAMAHA F25GES |
YAMAHA F25GETS |
|
---|---|---|---|---|
Тип двигуна | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC |
Робочий об'єм | 432 см³ | 432 см³ | 432 см³ | 432 см³ |
Діаметр циліндра і хід поршня | 65.0 × 65.1 мм | 65.0 × 65.1 мм | 65.0 × 65.1 мм | 65.0 × 65.1 мм |
Макс. потужність | 14.7 кВт / 20 к.с. | 14.7 кВт / 20 к.с. | 18.4 кВт / 25 к.с. | 18.4 кВт / 25 к.с. |
Паливна система | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) |
Система змазки | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник |
Довжина дейдвуда | S: 424 мм (16.7") | S: 429 мм (16.9") | S: 424 мм (16.7") | S: 426 мм (16.8″) |
Вага | 56,0 кг | 61,0 кг | 56,0 кг | 62,0 кг |
Пуск двигуна | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер |
Рульове управління | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне |
Система регулювання диферента і нахилу | Ручна | Електрогідравлічна система регулювання трима в статичному положенні | Ручна | Електрогідравлічна |
детальніше | детальніше | детальніше | детальніше |