GRAND Silver Line S420N OPEN – надувний човен класу RIB (Rigid Inflatable Boat) з містким кокпітом, виробляється українською компанією GRAND Marine. Ця модель човна являє собою чудове поєднання надійності, продуктивності та функціональності, і вона спроектована для широкого спектра активних водних заходів.
Надувний човен GRAND Silver Line S420N має довжину 4,2 метра і оснащується румпельним підвісним човновим мотором максимальною потужністю до 40 (max 50) кінських сил, що забезпечує задоволення від крейсерських швидкостей і маневреність на воді. Човен здатен вмістити до 6 осіб, що робить його чудовим вибором для професійного використання як рятувального човна або човна спеціального призначення.
Човен має жорсткий склопластиковий корпус середньої килюватості, який забезпечує чудову керованість, стійкість до хвиль і довговічність. Днище елегантне і гладке, і головне не гримить і не шумить, не стає криволінійним, на відміну від корпусів з алюмінію, які незграбні і дуже гучні від ударів об хвилі. Надувні борти надають човну додаткову остійність, плавучість, вантажопідйомність і безпеку під час плавання. А також трисекційний надувний балон перемінного січення «DART», зменшується від корми до носа, збільшує корисне місце в носовій частині кокпіта, збільшується висота борту, і в човен забризкується менше води.
GRAND S420N – це відкритий RIB човен серії Silver Line, обладнаний носовим рундуком і великою відкритою палубою з двома знімними дерев’яними лавками з системою фіксації «I&T». Кокпіт човна просторий і рівний по всій площі, з антиковзаючою поверхнею переходить у великий і глибокий рецес для збору води і подальшого видалення її через систему водовідливу (зливний клапан односторонньої дії). Транець човна посилений з буксирувальними вузлами, що дає змогу буксирувати лижників, вейкбордистів або водні атракціони. Так само в стандартне обладнання входять два розбірних весла з кочетами і підйомні вушка для підйому човна кран-балкою. Пропонується великий вибір колірних рішень у розділі «інтер’єр та екстер’єр». Широкий асортимент заводських опцій і додаткового обладнання, наприклад: носова накладка з роульсом для легкого і швидкого встановлення на якір і швартування; носова м’яка подушка; склопластикові закінцівки зі сходинками, працюють як трім пластини, тобто запобігають «свічці» під час старту, або вони можуть полегшити вихід з води після купання; складна навігаційна арка додає човну безпеку і функціональність, на неї можна закріпити спінінготримачі BORIKA або інші аксесуари; клапан надлишкового тиску оберігає балон під час стоянки на суші від перегріву або зіткнення; складаний біміні-тент для захисту від сонця, що забезпечує максимальний комфорт на воді.
РИБ човен ГРАНД S420N версії OPEN підходить для широкого кола користувачів. Цей човен чудово підійде для сімейних поїздок і морських пікніків, для любителів водних видів спорту, як-от вейкбординг, дайвінг або риболовля. Невеликі розміри човна роблять його легким в управлінні, що ідеально підходить як для новачків, так і для професіоналів. Човен легко буксирувати за автомобілем на одноосьовому причепі, тим самим можна істотно розширити географію подорожей. Ця модель поєднує в собі якість, стиль і видатні характеристики, роблячи кожну подорож на воді незабутньою і безпечною пригодою.
Довжина човна | 420 |
Довжина кокпіта | 310 |
Ширина човна | 195 |
Ширина кокпіта | 101 |
Діаметр балонів | 43-46 |
Кількість відсіків в балоні | 3 |
Тканина балона | PVC / Hypalon |
Висота борту | 60 |
Осадка максимальна (при повному завантаженні) | 42 |
Суха вага човна | 115 |
Вантажопідйомність | 700 |
Пасажиромісткість | 6 |
Емкость встроенного топливного бака | — |
Кількість моторів | 1 |
Потужність двигуна рекомендована | 25 |
Вага двигуна максимальна | 115 |
Висота транця | 381 или 508 |
Кут кілеватості (в міделі / в кормі) | 20°/17° |
Тип днища | RIB |
Категорія човна | C, D |
Розміри упаковки №1 | 350×145×77 |
Вага човна в упаковці | 178 |
1 – Склопластиковий корпус середньої килеватості і збільшеним кокпітом «DART Hull»
2 – 3-секційний надувний балон змінного діаметра «DART»
3 – Носовий рундук
4 – Два знімних дерев’яних сидіння з системою фіксації «I&T»
5 – Сидіння м’яке знімне з сумкою
6 – Носова накладка з роульсом і кнагою (опція)
7 – Бортові ручки безпеки
8 – Клапан для накачування/відкачування повітря
9 – Клапан надлишкового тиску (опція)
10 – Привальний брус
11 – Кочети
12 – Весла розбірні з двох частин
13 – Водовідвідний колодязь
14 – Склопластикові закінцівки балонів зі сходинкою (опція)
15 – Арка навігаційна нержавіюча, складана (опція)
3-секційний надувний балон змінного діаметра «DART» з ручками, привальним брусом, кочетами і веслами
Склопластиковий корпус середньої килеватості і збільшеним кокпітом «DART Hull»
Носовий рундук
Система вентиляції корпусу
Відкрита простора палуба з двома дерев’яними лавками
Антиковзаюча поверхня палуби
Система водовідливу
Посилений транець
Вбудовані буксирувальні та підйомні петлі
Ножний насос, ремонтний комплект та інструкція з експлуатації
Носова накладка з роульсом і кнагою
Склопластикові закінцівки балонів зі сходинкою
Подушка носова знімна
Сидіння м’яке знімне з сумкою, переднє і заднє
Клапан надлишкового тиску
Арка навігаційна нержавіюча, складана
Захисне порошкове покриття навігаційної арки з нерж. сталі в чорний колір
Тент сонцезахисний, складаний
Захисний чохол на човен
Захист кіля та балонів
YAMAHA F20GMHL |
YAMAHA F20GMHS |
YAMAHA F20GWHL |
YAMAHA F20GWHS |
YAMAHA F20GEPL |
YAMAHA F20GEPS |
YAMAHA F25GMHL |
YAMAHA F25GMHS |
YAMAHA F25GWHL |
YAMAHA F25GWHS |
YAMAHA F25GETL |
YAMAHA F25GETS |
YAMAHA F30BEHDL |
YAMAHA F40FEHDL |
YAMAHA F40FEHDS |
YAMAHA F40FETL |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Тип двигуна | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 3 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 3 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 3 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 3 циліндровий, SOHC |
Робочий об'єм | 432 см³ | 432 см³ | 432 см³ | 432 см³ | 432 см³ | 432 см³ | 432 см³ | 432 см³ | 432 см³ | 432 см³ | 432 см³ | 432 см³ | 747 см³ | 747 см³ | 747 см³ | 747 см³ |
Діаметр циліндра і хід поршня | 65.0 × 65.1 мм | 65.0 × 65.1 мм | 65.0 × 65.1 мм | 65.0 × 65.1 мм | 65.0 × 65.1 мм | 65.0 × 65.1 мм | 65.0 × 65.1 мм | 65.0 × 65.1 мм | 65.0 × 65.1 мм | 65.0 × 65.1 мм | 65.0 × 65.1 мм | 65.0 × 65.1 мм | 65.0 × 75.0 мм | 65.0 × 75.0 мм | 65.0 × 75.0 мм | 65.0 × 75.0 мм |
Макс. потужність | 14.7 кВт / 20 к.с. | 14.7 кВт / 20 к.с. | 14.7 кВт / 20 к.с. | 14.7 кВт / 20 к.с. | 14.7 кВт / 20 к.с. | 14.7 кВт / 20 к.с. | 18.4 кВт / 25 к.с. | 18.4 кВт / 25 к.с. | 18.4 кВт / 25 к.с. | 18.4 кВт / 25 к.с. | 18.4 кВт (25 к.с.) @5500 об/хв | 18.4 кВт / 25 к.с. | 22.1 кВт / 30 к.с. | 29.4 кВт / 40 к.с. | 29.4 кВт / 40 к.с. | 29.4 кВт / 40 к.с. |
Паливна система | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) |
Система змазки | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник |
Довжина дейдвуда | L: 551 мм (21.7") | S: 424 мм (16.7") | L: 551 мм (21.7") | S: 424 мм (16.7") | L: 556 мм (21.9") | S: 429 мм (16.9") | L: 551 мм (21.7") | S: 424 мм (16.7") | L: 551 мм (21.7") | S: 424 мм (16.7") | L: 553 мм (21.8") | S: 426 мм (16.8″) | L: 536 мм (21.1") | L: 536 мм (21.1") | S: 414 мм (16.3") | L: 536 мм (21.1") |
Вага | 59,0 кг | 57,0 кг | 62,0 кг | 60,0 кг | 63,0 кг | 61,0 кг | 59,0 кг | 57,0 кг | 62,0 кг | 60,0 кг | 64,0 кг | 62,0 кг | 102,0 кг | 102,0 кг | 97,0 кг | 98,0 кг |
Пуск двигуна | Ручний | Ручний | Ручний і/або електричний стартер | Ручний і/або електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Ручний | Ручний | Ручний і/або електричний стартер | Ручний і/або електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер |
Рульове управління | Румпель | Румпель | Румпель | Румпель | Дистанційне | Дистанційне | Румпель | Румпель | Румпель | Румпель | Дистанційне | Дистанційне | Румпель | Румпель | Румпель | Дистанційне |
Система регулювання диферента і нахилу | Ручна | Ручна | Ручна | Ручна | Електрогідравлічна система регулювання трима в статичному положенні | Електрогідравлічна система регулювання трима в статичному положенні | Ручна | Ручна | Ручна | Ручна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Ручна з пневматичним підсилювачем | Ручна з пневматичним підсилювачем | Ручна з пневматичним підсилювачем | Електрогідравлічна |
детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше |