GRAND Silver Line S470NL DELUX – надувний човен класу RIB (Rigid Inflatable Boat), виробляється українською компанією GRAND Marine. Ця модель човна являє собою чудове поєднання надійності, продуктивності та комфорту, і вона спроектована для широкого спектра активних водних заходів.
Надувний човен GRAND Silver Line S470NL має довжину 4,7 метра і оснащується підвісним човновим мотором максимальною потужністю до 70 кінських сил, що забезпечує задоволення від крейсерських швидкостей і маневреність на воді. Човен здатен вмістити до 8 осіб, що робить його чудовим вибором для сім’ї або маленьких груп.
Човен має жорсткий склопластиковий корпус високої килюватості, який забезпечує чудову керованість, стійкість до хвиль і довговічність. Днище елегантне і гладке, і головне не гримить і не шумить, не стає криволінійним, на відміну від корпусів з алюмінію, які незграбні і дуже гучні від ударів об хвилі. Надувні борти надають човну додаткову остійність, плавучість, вантажопідйомність і безпеку під час плавання. А також п’ятисекційний надувний балон перемінного січення «DART», що зменшується від корми до носа, збільшує корисне місце в носовій частині кокпіта, збільшується висота борту і в човен забризкується менше води.
GRAND S470NL – це люксовий RIB човен серії Silver Line, обладнаний кермовою консоллю з переднім сидінням, вітровим склом, поручнем і механічною системою кермового управління, двомісною пасажирською стійкою (з жорсткою спинкою, що не розбовтується від вібрації). Човен оснащений розкішними сидіннями з м’якими подушками з морської тканини Silvertex, стійкої до впливу ультрафіолету і води. Під сидіннями розташовані місткі рундуки: носовий мокрий для суднового інвентарю (якір, якірна або швартувальна мотузки тощо) і два сухих відсіки в кермовій і пасажирській консолі. Кокпіт човна просторий і рівний по всій площі, з антиковзаючою поверхнею переходить у великий і глибокий рецес для збору води і подальшого видалення її через систему водовідливу (зливний клапан односторонньої дії). У трюмі човна розташований гофрований шланг для прихованого монтажу комунікацій, що дає можливість мати «чисту палубу» від тросів і кабелів. Транець човна посилений з буксирувальними вузлами, що дає змогу буксирувати лижників, вейкбордистів або водні атракціони. Так само в стандартне обладнання входить підйомні вушка для підйому човна кран-балкою. Пропонується великий вибір колірних рішень у розділі «інтер’єр та екстер’єр». Широкий асортимент заводських опцій і додаткового обладнання, наприклад: носова накладка з роульсом для легкого і швидкого встановлення на якір і швартування; носовий сандек для прийняття сонячних ванн; склопластикові закінцівки зі сходинками, що працюють як трімпластини, тобто, запобігає «свічці» під час старту або вони можуть полегшити вихід з води після купання; м’яке протиковзке покриття SeaDeck додає комфорту; складна навігаційна арка додає човну безпеку і функціональність, на неї можна закріпити спінінготримачі BORIKA або інші аксесуари; клапан надлишкового тиску оберігає балон під час стоянки на суші від перегріву або зіткнення; біміні-тент для захисту від сонця, що забезпечує максимальний комфорт на воді.
РИБ човен ГРАНД S470NL версії DELUXE підходить для широкого кола користувачів. Цей човен чудово підійде для сімейних поїздок і морських пікніків, для любителів водних видів спорту, як-от вейкбординг, дайвінг або риболовля. Невеликі розміри човна роблять його легким в управлінні, що ідеально підходить як для новачків, так і для професіоналів. Човен легко буксирувати за автомобілем на одноосьовому причепі, тим самим можна істотно розширити географію подорожей. Ця модель поєднує в собі якість, стиль і видатні характеристики, роблячи кожну подорож на воді незабутньою і безпечною пригодою.
Довжина човна | 470 |
Довжина кокпіта | 340 |
Ширина човна | 210 |
Ширина кокпіта | 110 |
Діаметр балонів | 46-50 |
Кількість відсіків в балоні | 5 |
Тканина балона | PVC / Hypalon |
Висота борту | 75 |
Осадка максимальна (при повному завантаженні) | 35 |
Суха вага човна | 222 |
Вантажопідйомність | 900 |
Пасажиромісткість | 8 |
Емкость встроенного топливного бака | — |
Кількість моторів | 1 |
Потужність двигуна рекомендована | 60 |
Вага двигуна максимальна | 150 |
Висота транця | 508 |
Кут кілеватості (в міделі / в кормі) | 20°/17° |
Тип днища | RIB |
Категорія човна | C, D |
Розміри упаковки №1 | 380×170×78 |
Розміри упаковки №2 | 94×73×54 |
Розміри упаковки №3 | 114×84×58 |
Вага човна в упаковці | 265 |
1 – Носовий рундук
2 – Рундук / відсік у кермовій консолі
3 – Рундук / відсік у пасажирській стійці
3 – Кормовий відкритий відсік для зберігання
4 – Дренажний відсік (відсік водовідливної помпи)
1 – Склопластиковий корпус високої килеватості і збільшеним кокпітом «DART Hull»
2 – 5-секційний надувний балон змінного діаметра «DART»
3 – Кермова консоль CL-14 з переднім рундуком; вітровим склом і поручнем
4 – Задній двомісний рундук зі спинкою SD-10
5 – Місткий носовий рундук
6 – Носова накладка з роульсом і кнагою (опція)
7 – Склопластикові закінцівки балонів зі сходинкою (опція)
8 – М’яке протиковзке покриття SeaDeck (опція)
9 – Привальний брус
10 – Бортові ручки безпеки
11 – Клапан для накачування/відкачування повітря
12 – Клапан надлишкового тиску (опція)
13 – Арка навігаційна нержавіюча, складана (опція)
5-секційний надувний балон змінного діаметра «DART» з ручками, привальним брусом
Склопластиковий корпус високої килеватості і збільшеним кокпітом «DART Hull»
Місткий носовий рундук
Кермова консоль CL-14 з переднім рундуком; вітровим склом і поручнем
Механічна система кермового керування (T71), кермовий трос (M66)
Кермове колесо
Задній двомісний рундук зі спинкою SD-10
Комплект подушок і спинок для сидінь, тканина Silvertex
Система вентиляції корпусу
Антиковзаюча поверхня палуби
Система водовідливу
Гофрований шланг у міжпалубному просторі для прихованого монтажу комунікацій
Вбудовані нержавіючі вузли для кріплення кермової і пасажирської стійок
Посилений транець
Вбудовані буксирувальні та підйомні петлі
Два розбірних весла
Ножний насос, ремонтний комплект та інструкція з експлуатації
Носова накладка з роульсом і кнагою
Склопластикові закінцівки балонів зі сходинкою
М’яке протиковзке покриття SeaDeck
Сандек носовий із м’якою подушкою
Клапан надлишкового тиску
Комплект електрообладнання
Арка навігаційна нержавіюча, складана
Захисне порошкове покриття деталей з нерж. сталі в чорний колір
Тент сонцезахисний, складаний
Захисний чохол на човен, рульову консоль і пасажирську стійку
Захист кіля та балонів
YAMAHA F40FETL |
YAMAHA F50HETL |
YAMAHA F60FETL |
YAMAHA F70AETL |
|
---|---|---|---|---|
Тип двигуна | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 3 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 8-клапанний, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 8-клапанний, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з ремінною передачею, SOHC |
Робочий об'єм | 747 см³ | 996 см³ | 996 см³ | 996 см³ |
Діаметр циліндра і хід поршня | 65.0 × 75.0 мм | 65.0 × 75.0 мм | 65.0 × 75.0 мм | 65.0 × 75.0 мм |
Макс. потужність | 29.4 кВт / 40 к.с. | 36.8 кВт / 50 к.с. | 44.1 кВт / 60 к.с. | 51.5 кВт / 70 к.с. |
Паливна система | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) |
Система змазки | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник |
Довжина дейдвуда | L: 536 мм (21.1") | L: 527 мм (20.7") | L: 527 мм (20.7") | L: 534 мм (21.0") |
Вага | 98,0 кг | 114,0 кг | 114,0 кг | 119,0 кг |
Пуск двигуна | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер |
Рульове управління | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне |
Система регулювання диферента і нахилу | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна |
детальніше | детальніше | детальніше | детальніше |