| Максимальна потужність | 147.1 кВт / 200 к.с. (*2 мотори) | 
| Максимальний робочий діапазон | 5000~6000 об/хв | 
| Холостий хід | 700 ± 50 об/хв | 
| Споживання палива | 72.4 л/г @5700 об/хв (один мотор) | 
| Тип двигуна | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT)  , ремінною передачею | 
| Робочий об'єм | 2785 см³ | 
| Діаметр циліндра і хід поршня | 96.0 × 96.2 мм | 
| Ступінь стиснення | 10.3 :1 | 
| Початок збагачення | Вприск палива | 
| Паливна система | Електронний вприск палива (інжектор) | 
| Паливний бак | — | 
| Система змазки | Масляний відстійник | 
| Ємність масла в двигуні | 4.5 л (з заміною фільтра) / 4.3 л (без заміни фільтра) | 
| Система запалювання | Транзисторна TCI | 
| Угол опереження | — | 
| Свіча запалювання | LFR6A-11 | 
| Пуск двигуна | Електричний стартер | 
| Генератор | 50 A з випрямлячем-регулятором напруги заряду (зарядка АКБ: 38 Ампер) | 
| Система охолодження | Водяна з термостатом | 
| Система вихлопу | Через втулку гребного гвинта | 
| Рульове управління | Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління  | 
| Кут повороту підвісного мотора | 32° від центру, вліво і право | 
| Монтажні центри | 26″ (660 мм)  | 
| Система регулювання нахилу (диферент) і підйому | Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)  | 
| Кількість позицій / режим мелководья | Безступінчасте регулювання | 
| Кут нахилу підвісного мотора | від -4° до +16° | 
| Кут підйому підвісного мотора | 70° | 
| Передачі | F-N-R | 
| Передаточне число | 1.86 (26/14) | 
| Об'єм трансмісійної олії | 0.980 л | 
| Обертання гвинта | F200XCB - За годинниковою стрілкою + LF200XCB - Проти годинникової стрілки | 
| Втулка гребного гвинта | M, M2, T / ML, ML1, TL | 
| Довжина дейдвуда | X: 642 мм (25.3″) | 
| Висота транцю човна | X: 635 мм | 
| Повна вага | 242,0 + 242,0 = 484,0 кг |