| Максимальна потужність | 110.3 кВт / 150 к.с. (*2 мотори) |
| Максимальний робочий діапазон | 5000~6000 об/хв |
| Холостий хід | 700 ± 50 об/хв |
| Споживання палива | 58.6 л/г @5850 об/хв (один мотор) |
| Тип двигуна | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
| Робочий об'єм | 2670 см³ |
| Діаметр циліндра і хід поршня | 94.0 × 96.2 мм |
| Ступінь стиснення | 9.0 :1 |
| Початок збагачення | Вприск палива |
| Паливна система | Електронний вприск палива (інжектор) |
| Паливний бак | — |
| Система змазки | Мокрий картер |
| Ємність масла в двигуні | 4.5 л (з заміною фільтра) / 4.3 л (без заміни фільтра) |
| Система запалювання | Транзисторна TCI |
| Угол опереження | — |
| Свіча запалювання | LFR5A-11 |
| Пуск двигуна | Електричний стартер |
| Генератор | 35 A з випрямлячем-регулятором напруги заряду (зарядка АКБ: 21 Ампер) |
| Система охолодження | Водяна з термостатом |
| Система вихлопу | Через втулку гребного гвинта |
| Рульове управління | Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління![]() |
| Кут повороту підвісного мотора | 32° від центру, вліво і право |
| Монтажні центри | 26″ (660 мм)![]() |
| Система регулювання нахилу (диферент) і підйому | Електрогідравлічна. Зміна диференту та підйому-нахилу |
| Кількість позицій / режим мелководья | Безступінчасте регулювання |
| Кут нахилу підвісного мотора | від -4° до +16° |
| Кут підйому підвісного мотора | 70° |
| Передачі | F-N-R |
| Передаточне число | 2.00 (28/14) |
| Об'єм трансмісійної олії | 0.980 л |
| Обертання гвинта | F150XC - За годинниковою стрілкою + LF150XC - Проти годинникової стрілки |
| Втулка гребного гвинта | M, M2, T / ML, ML1, TL |
| Довжина дейдвуда | X: 643 мм (25.3″) |
| Висота транцю човна | X: 635 мм |
| Повна вага | 242,0 + 243,0 = 485,0 кг |