Максимальна потужність | 147.1 кВт / 200 к.с. (*2 мотори) |
Максимальний робочий діапазон | 5000~6000 об/хв |
Холостий хід | 700 ± 50 об/хв |
Споживання палива | 72.4 л/г @5700 об/хв (один мотор) |
Тип двигуна | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею |
Робочий об'єм | 2785 см³ |
Діаметр циліндра і хід поршня | 96.0 × 96.2 мм |
Ступінь стиснення | 10.3 :1 |
Початок збагачення | Вприск палива |
Паливна система | Електронний вприск палива (інжектор) |
Паливний бак | — |
Система змазки | Масляний відстійник |
Ємність масла в двигуні | 4.5 л (з заміною фільтра) / 4.3 л (без заміни фільтра) |
Система запалювання | Транзисторна TCI |
Угол опереження | — |
Свіча запалювання | LFR6A-11 |
Пуск двигуна | Електричний стартер |
Генератор | 50 A з випрямлячем-регулятором напруги заряду (зарядка АКБ: 42 Ампер) |
Система охолодження | Водяна з термостатом |
Система вихлопу | Через втулку гребного гвинта |
Рульове управління | Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління |
Кут повороту підвісного мотора | 32° від центру, вліво і право |
Монтажні центри | 26″ (660 мм) |
Система регулювання нахилу (диферент) і підйому | Електрогідравлічна. Зміна диференту та підйому-нахилу |
Кількість позицій / режим мелководья | Безступінчасте регулювання |
Кут нахилу підвісного мотора | від -4° до +16° |
Кут підйому підвісного мотора | 70° |
Передачі | F-N-R |
Передаточне число | 1.86 (26/14) |
Об'єм трансмісійної олії | 0.980 л |
Обертання гвинта | F200XC - За годинниковою стрілкою + LF200XC - Проти годинникової стрілки |
Втулка гребного гвинта | M, M2, T / ML, ML1, TL |
Довжина дейдвуда | X: 642 мм (25.3″) |
Висота транцю човна | X: 635 мм |
Повна вага | 241,0 + 241,0 = 482,0 кг |