| Максимальна потужність | 147.1 кВт / 200 к.с. (*2 мотори) |
| Максимальний робочий діапазон | 5000~6000 об/хв |
| Холостий хід | 700 ± 50 об/хв |
| Споживання палива | 72.4 л/г @5700 об/хв (один мотор) |
| Тип двигуна | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT) , ремінною передачею |
| Робочий об'єм | 2785 см³ |
| Діаметр циліндра і хід поршня | 96.0 × 96.2 мм |
| Ступінь стиснення | 10.3 :1 |
| Початок збагачення | Вприск палива |
| Паливна система | Електронний вприск палива (інжектор) |
| Паливний бак | — |
| Система змазки | Масляний відстійник |
| Ємність масла в двигуні | 4.5 л (з заміною фільтра) / 4.3 л (без заміни фільтра) |
| Система запалювання | Транзисторна TCI |
| Угол опереження | — |
| Свіча запалювання | LFR6A-11 |
| Пуск двигуна | Електричний стартер |
| Генератор | 50 A з випрямлячем-регулятором напруги заряду (зарядка АКБ: 31 Ампер) |
| Система охолодження | Водяна з термостатом |
| Система вихлопу | Через втулку гребного гвинта |
| Рульове управління | Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління![]() |
| Кут повороту підвісного мотора | 30° від центру, вліво і право |
| Монтажні центри | 26″ (660 мм)![]() |
| Система регулювання нахилу (диферент) і підйому | Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
| Кількість позицій / режим мелководья | Безступінчасте регулювання |
| Кут нахилу підвісного мотора | від -4° до +16° |
| Кут підйому підвісного мотора | 70° |
| Передачі | F-N-R |
| Передаточне число | 1.86 (26/14) |
| Об'єм трансмісійної олії | 0.980 л |
| Обертання гвинта | F200XSA2 - За годинниковою стрілкою + LF200XSA2 - Проти годинникової стрілки |
| Втулка гребного гвинта | M, M2, T / ML, ML1, TL |
| Довжина дейдвуда | X: 642 мм (25.3″) |
| Висота транцю човна | X: 635 мм |
| Повна вага | 244,0+ 245,0 = 489,0 кг |