| Максимальна потужність | 183.8 кВт / 250 к.с. (*2 мотори) |
| Максимальний робочий діапазон | 5000~6000 об/хв |
| Холостий хід | 700 ± 50 об/хв |
| Споживання палива | 83.9 л/г @5500 об/хв (один мотор) |
| Тип двигуна | Бензиновий, чотиритактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею |
| Робочий об'єм | 4169 см³ |
| Діаметр циліндра і хід поршня | 96.0 × 96.0 мм |
| Ступінь стиснення | 10.3 :1 |
| Початок збагачення | Вприск палива |
| Паливна система | Електронний вприск палива (інжектор) |
| Паливний бак | — |
| Система змазки | Масляний відстійник |
| Ємність масла в двигуні | 6.3 л (з заміною фільтра) / 6.0 л (без заміни фільтра) |
| Система запалювання | Транзисторна TCI |
| Угол опереження | — |
| Свіча запалювання | LFR6A-11 |
| Пуск двигуна | Електричний стартер |
| Генератор | 70 A з випрямлячем-регулятором напруги заряду (зарядка АКБ: 34 Ампер) |
| Система охолодження | Водяна з термостатом |
| Система вихлопу | Через втулку гребного гвинта / Над кавітаційною плитою під час руху заднім ходом |
| Рульове управління | Дистанційне: вбудоване цифрове електричне (Buil-in DES) |
| Кут повороту підвісного мотора | 32° від центру, вліво і право |
| Монтажні центри | 28.5" (724 мм) |
| Система регулювання нахилу (диферент) і підйому | Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
| Кількість позицій / режим мелководья | Безступінчасте регулювання |
| Кут нахилу підвісного мотора | від -3° до +16° |
| Кут підйому підвісного мотора | 70° |
| Передачі | F-N-R |
| Передаточне число | 1.75 (21/12) |
| Об'єм трансмісійної олії | ⭮ — 0.925 л / ⭯ — 0.885 л |
| Обертання гвинта | F250XSB - За годинниковою стрілкою + LF250XSB - Проти годинникової стрілки |
| Втулка гребного гвинта | M, T / ML, TL |
| Довжина дейдвуда | X: 640 мм (25.2") |
| Висота транцю човна | 635 мм |
| Повна вага | 288,0 + 288,0 = 576,0 кг |