Купити чотирьохтактний підвісний мотор для човна YAMAHA V8 XTO Offshore XF400USA (обертання за годинниковою стрілкою) / YAMAHA LXF400USA (обертання проти годинникової стрілки), Ви можете в нашому магазині. Наші фахівці проконсультують і підберуть сумісну комплектацію мотора з Вашим човном або катером. У нас великий асортимент оригінальних аксесуарів і запасних частин в наявності або під замовлення.
У нашому сертифікованому сервісному центрі механіки встановлять човновий мотор Ямаха XF400USA / LXF400USA, всі органи управління і будь-яке інше додаткове обладнання (рибопошукове обладнання, ехолот/картплоттер, розважальну систему (аудіо), якірну лебідку, додаткове освітлення та багато іншого), після чого проведуть випробування у сервісі або на воді…
Гарантія від Yamaha Motor Ukraine 2 роки, плюс 1 рік від GRAND Boats Ukraine при проведенні всіх регламентних робіт у нашому сервісному центрі.
Максимальна потужність | 294.2 кВт / 400 к.с. |
Максимальний робочий діапазон | 5000~6000 об/хв |
Холостий хід | 700 ± 50 об/хв |
Споживання палива | 130.6 л/г @6000 об/хв |
Тип двигуна | Бензиновий, 4-тактний, V8, 60°, 32-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею |
Робочий об'єм | 5559 см³ |
Діаметр циліндра і хід поршня | 96.0 × 96.0 мм |
Ступінь стиснення | 12.3 :1 |
Початок збагачення | Вприск палива |
Паливна система | Безпосереднє впорскування палива (DFI) |
Паливний бак | — |
Система змазки | Масляний відстійник |
Ємність масла в двигуні | 7,8 л (з заміною фільтра) / 7,5 л (без заміни фільтра) |
Система запалювання | Транзисторна TCI |
Угол опереження | — |
Свіча запалювання | ILMAR7H-9 (Iridium) |
Пуск двигуна | Електричний стартер |
Генератор | 104 Amp з випрямлячем-регулятором напруги заряду (зарядка АКБ: 88 Ампер) |
Система охолодження | Водяна з термостатом |
Система вихлопу | Через втулку гребного гвинта / Над кавитационной при русі заднім ходом нижче 2500 об/хв |
Рульове управління | Дистанційне: Інтегроване, цифрове, електричне (Buil-in DES) |
Кут повороту підвісного мотора | 31° від центру, вліво і право |
Монтажні центри | 28.5″ (724 мм) |
Система регулювання нахилу (диферент) і підйому | Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Кількість позицій / режим мелководья | Безступінчасте регулювання |
Кут нахилу підвісного мотора | від -4° до +16° |
Кут підйому підвісного мотора | 73° |
Передачі | F-N-R |
Передаточне число | 1.79 (25/14) |
Об'єм трансмісійної олії | ⭮ — 1.950 л / ⭯ — 1.830 л |
Обертання гвинта | За годинниковою стрілкою / Проти годинникової стрілки (LXF) |
Втулка гребного гвинта | T / TL |
Довжина дейдвуда | U: 767 мм (30.2″) |
Висота транцю човна | U: 762 мм |
Повна вага | 458.0 кг |