GRAND DRIVE LINE D600 ACTIVE – професійний надувний човен класу RIB (Rigid Inflatable Boat), виробляється українською компанією GRAND Marine. Ця модель човна розроблена для вимогливих професіоналів і водних фахівців, і вона являє собою плавзасіб для різноманітних морських завдань.
Надувний човен GRAND Drive Line D600A має довжину 6,12 метра і оснащується підвісним човновим мотором максимальною потужністю до 150 кінських сил, що дає змогу розвивати високі швидкості і забезпечує чудову маневреність. Човен здатний вмістити до 12 осіб, що робить його чудовим вибором для професійних команд і комерційних завдань.
Корпус ультрависокої кілюватості виготовлений з високоміцного склопластику, що забезпечує відмінну керованість, стійкість до хвиль і довговічність. Ступінчастий корпус «High-Step-Hull» зменшує контакт балонів з водою, що призводить до збільшення швидкості і зменшення витрати палива. Надувні борти надають човну додаткову остійність, плавучість, вантажопідйомність і безпеку під час плавання. А також п’ятисекційний надувний балон перемінного січення «DART», зменшується від корми до носа, збільшує корисне місце в носовій частині кокпіта, збільшується висота борту, і в човен потрапляє менше води.
GRAND D600A – це РІБ човен з центральною кермовою консоллю і переднім сидінням, інтегрованим кормовим диваном і великою кількістю рундуків і відсіків для зберігання суднового інвентарю: якірний і носовий рундуки, підпалубний люк із газовими пружинами, два кормових рундуки і два місткі кормові відсіки. Кермова консоль обладнана високим вітровим склом, що добре захищає від вітру і бризок, і потужними поручнями. На приладовій панелі рульової консолі може розміститися передове навігаційне обладнання, тобто два багатофункціональні дисплеї до 12 дюймів прихованого монтажу, УКХ рація і багато іншого. Керування човном пілот і штурман здійснюють сидячи на регульованих спортивних сидіннях, що забезпечують бічну підтримку спини. Човен оснащений розкішними сидіннями з м’якими подушками з морської тканини Silvertex, стійкої до впливу ультрафіолету і води.
У стандартне обладнання входить носова накладка; вбудована паливна система (140 л) розміщена під палубою в центральній частині човна, завдяки чому досягається ідеальна диферентовка човна; підстаканники з нержавіючої сталі; вбудовані буксирувальні та підйомні вушка. Також пропонується багатий вибір заводських опцій і широкий асортимент додаткового обладнання. Наприклад: дві склопластикові кормові платформи з нержавіючим поручнем і висувною нержавіючою драбиною для легкого виходу з води; щогла для буксирування та/або розміщення навігаційних вогнів, антени і радара; а також Т-топ для захисту від сонця, що забезпечує максимальний комфорт під час виконання поставлених завдань.
РІБ човен ГРАНД D600A серії DRIVE LINE призначений для широкого спектра професійних і комерційних завдань:
• Служби порятунку: Цей човен ідеально підходить для служб порятунку на воді, забезпечуючи швидке і надійне реагування на надзвичайні ситуації.
• Патрулювання та забезпечення безпеки: GRAND D600 ACTIVE може бути використаний для патрулювання морських вод, контролю кордонів і забезпечення загальної безпеки.
• Комерційні та дослідницькі завдання: Човен також підходить для комерційних і наукових досліджень, експедицій.
GRAND DRIVE LINE D600 ACTIVE – це надійний і професійний плавзасіб для водних місій, і він забезпечує безпеку, продуктивність і функціональність для професіоналів у морських операціях.
Довжина човна | 6.12 м |
Довжина кокпіта | 4.40 м |
Ширина човна | 2.50 м |
Ширина кокпіта | 1.54 м |
Діаметр балонів | 0.50 м |
Кількість відсіків в балоні | PVC або Hypalon |
Тканина балона | PVC или Hypalon |
Висота борту | 0.72 м |
Осадка максимальна (при повному завантаженні) | 0.48 м |
Суха вага човна | 596.0 кг |
Вантажопідйомність | 1110.0 кг |
Пасажиромісткість | 12 осіб |
Емкость встроенного топливного бака | 140.0 л |
Кількість моторів | Один |
Потужність двигуна рекомендована | 115 - 150 к.с. |
Вага двигуна максимальна | 250.0 кг |
Висота транця | X: 25 inch / 635 мм |
Кут кілеватості (в міделі / в кормі) | 22° / 22° |
Тип днища | RIB |
Категорія човна | C |
Розміри упаковки №1 | 6240×2240×1240 (h) мм |
Розміри упаковки №2 | 1050×950×1250 (h) мм |
Розміри упаковки №3 | 1200×600×960 (h) мм |
Вага човна в упаковці | 706.0 кг |
1 – Рундук для зберігання якоря (13 л)
2 – Носовий рундук (105 л)
3 – Пакгаус – підпалубний відсік (270 л)
4 – Відсік для паливного бака (140 л)
5 – Кормові задні рундуки (2×153 л)
6 – Бічні кормові рундуки (2×100 л)
7 – Сидіння / Передній відсік кермової консолі (50 л)
1 – Посилений склопластиковий корпус ультрависокої кілюватості з «High Step Hull» (HSH), збільшеною площею кокпіта «DART Hull»
2 – 5-секційний надувний балон змінного діаметра «DART»
3 – Подвійний привальний брус з водовідбійником
4 – Кермова консоль CL-26 з вітровим склом, поручнем, логотипом
5 – Приладова панель (можливе розміщення двох багатофункціональних дисплеїв до 12′)
6 – Носова накладка для швартування та/або постановки на якір із двома кнагами з нержавіючої сталі
7 – Носовий якірний рундук
8 – Місткий носовий рундук
9 – Знімний носовий сандек із подушками
10 – Знімний передній рундук/сидіння кермової консолі
11 – Регульоване спортивне сидіння для пілота SS-01
12 – Регульоване спортивне сидіння для пасажира SS-01
13 – Два інтегровані кормові рундуки (лівий і правий) / кормовий диван
14 – Знімна спинка кормового дивана
15 – Два місткі відсіки позаду кормового дивана
16 – Дві склопластикові кормові платформи з поручнем і висувною нержавіючою драбиною для виходу з води
17 – М’яке протиковзке покриття SeaDeck
18 – Носові нержавіючі рейлінги безпеки
19 – Бортові ручки безпеки
20 – T-подібний сонцезахисний дах (T-top)
21 – Щогла для буксирування / навігації та кормові поручні безпеки
22 – Паливна горловина
23 – Дві кормові кнаги з полірованої нержавіючої сталі
24 – Посилений транець
5-секційний надувний балон змінного діаметра «DART» з ручками і привальним брусом
Носова накладка з двома кнагами з нержавіючої сталі
Посилений склопластиковий корпус ультрависокої кілюватості з «High Step Hull» (HSH), збільшеною площею кокпіта «DART Hull»
Носовий якірний рундук, місткий носовий рундук із двома сходинками, два задніх бічних рундуки і два місткі відсіки позаду кормового дивана
Підпалубний люк з газовими пружинами
Кермова консоль CL-26 зі знімним переднім рундуком, з вітровим склом, поручнем, логотипом; з приладовою панеллю (можливе розміщення двох багатофункціональних дисплеїв до 12′)
Два регульованих спортивних сидіння для пілота і пасажира SS-01
Кормовий диван з незнімною центральною спинкою сидіння і двома знімними
Комплект подушок і спинок для сидінь, тканина Silvertex
Підсклянники з нержавіючої сталі
Система вентиляції корпусу
Антиковзаюча поверхня палуби
Самовідливний кокпіт із системою водовідливу
Інспекційний люк
Вбудована паливна система, 140 л
Гофрований шланг у міжпалубному просторі для прихованого монтажу комунікацій
Два кормові відсіки для зберігання швартових кінців
Дві кормові висувні кнаги з полірованої нержавіючої сталі
Вбудовані буксирувальні та підйомні петлі
Деталі з нержавіючої сталі захищені порошковим покриттям чорного кольору
Два розбірних весла
Ножний насос, ремонтний комплект та інструкція з експлуатації
Комплект електрообладнання
Механічна система кермового керування
Гідравлічна система кермового керування
Кермове колесо
М’яке протиковзке покриття SeaDeck
Знімний носовий сандек із подушками
Дві кормові подушки (над кормовими відсіками)
Душовий комплект, 50 л
Дві склопластикові кормові платформи з поручнем і висувною драбиною
Носові нержавіючі рейлінги безпеки
Щогла для буксирування / навігації та кормові поручні безпеки
Клапана надлишкового тиску
Захист кіля та балонів
Захисний чохол на човен, рульову консоль, на спортивні сидіння
T-подібний сонцезахисний дах (T-top)
Розширення сонцезахисного тенту для носової частини човна з T-подібним дахом (Sun-top)
Розширення сонцезахисного тенту з T-подібним дахом для кормової частини човна з двома карбоновими опорами
YAMAHA F115XB |
YAMAHA VF115XA |
YAMAHA F130XA |
YAMAHA F150XB |
YAMAHA VF150XA |
YAMAHA F150XC / LF150XC |
YAMAHA F150XCB / LF150XCB |
YAMAHA F150XSA / LF150XSA |
YAMAHA F150XSA2 / LF150XSA2 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Тип двигуна | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Робочий об'єм | 1832 см³ | 1832 см³ | 1832 см³ | 2670 см³ | 2785 см³ | 2670 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ |
Діаметр циліндра і хід поршня | 81.0 × 88.9 мм | 81.0 × 88.9 мм | 81.0 × 88.9 мм | 94.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 94.0 мм × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм |
Макс. потужність | 84.6 кВт / 115 к.с. | 84.6 кВт / 115 к.с. | 95.6 кВт / 130 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. | 110.3 кВт / 150 л.с. |
Паливна система | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) |
Система змазки | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Мокрий картер | Мокрий картер | Мокрий картер | Мокрий картер |
Довжина дейдвуда | X: 643 мм (25.3") | X: 643 мм (25.3") | X: 643 мм (25.3") | X: 643 мм (25.3") | X: 643 мм (25.3") | X: 643 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) |
Вага | 177,0 кг | 180,0 кг | 178,0 кг | 227,0 кг | 227,0 кг | 242,0 кг / 243,0 кг | 241,0 кг | 243,0 кг / 244,0 кг | 243,0 кг / 244,0 кг |
Пуск двигуна | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер |
Рульове управління | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління | Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління | Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління | Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління |
Система регулювання диферента і нахилу | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна. Зміна диференту та підйому-нахилу | Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше |