GRAND G380N – елегантний тендерний надувний човен класу RIB (Rigid Inflatable Boat) серії Golden Line, виробляється компанією GRAND Marine в Україні. GRAND G380N – це оновлена версія нашої нестаріючої моделі G380. Перейнявши полегшену конструкцію і отримавши сучасний і продуманий дизайн, цей човен тепер має більшу потужність, більшу функціональність і комфорт. Розкішний тендер, призначений для виходів у межах берегової зони.
Надувний човен GRAND Golden Line G380N має довжину 3,62 метра, малу вагу 180 кг і оснащується підвісним човновим мотором максимальною потужністю до 40 кінських сил, що забезпечує задоволення від швидкості і маневреність на воді. Човен здатен вмістити до 5 осіб, що робить його чудовим вибором як допоміжний плавзасіб для моторних яхт, маленьких груп або сімейних поїздок.
Корпус середньої кілюватості виготовлений з дуже міцного склопластику з транцевим розширенням «Хвіст ластівки» (працює як трім пластини), що забезпечує чудову керованість, стійкість до хвиль і довговічність. Ступінчастий корпус «High-Step-Hull» зменшує контакт балонів з водою, що призводить до збільшення швидкості і зменшення витрати палива. Надувні борти надають човну додаткову остійність, плавучість, вантажопідйомність і безпеку під час плавання. А також трисекційний надувний балон перемінного січення «DART», зменшується від корми до носа, збільшує корисне місце в носовій частині кокпіта, збільшується висота борту, і в човен потрапляє менше води.
GRAND G380N – це РІБ човен з носовим рундуком, бічною кермовою консоллю з переднім сидінням і інтегрованим кормовим диваном/рундуком. На приладовій панелі рульової консолі може розміститися навігаційне обладнання (багатофункціональний дисплей до 7 дюймів прихованого монтажу). Керування човном здійснюється сидячи на кормовому дивані. Човен оснащений розкішними сидіннями з м’якими подушками з морської тканини Silvertex, стійкої до впливу ультрафіолету і води.
До стандартного обладнання входить носова накладка з висувною кнагою для легкого і швидкого швартування; кормові поручні безпеки; склопластикові закінцівки зі сходинками; підстаканники з нержавіючої сталі; є два D-подібні буксирувальні кільця, для правильного буксирування тендера за яхтою; вмонтовані буксирувальні та підіймальний вушка. Також пропонується вибір заводських опцій і широкий асортимент додаткового обладнання, наприклад: біміні-тент для захисту від сонця, що забезпечує максимальний комфорт під час плавання.
РІБ човен ГРАНД G380N серії Golden Line відмінно підійде як допоміжний плавзасіб для моторних яхт, для перевезення пасажирів, водних видів спорту та риболовлі. Компактні розміри човна роблять його легким в управлінні, що ідеально підходить як для новачків, так і для професіоналів. Крім того, GRAND Golden Line G380N вирізняється високим ступенем надійності та якості, що гарантує безпеку і комфорт під час перебування на воді.
Довжина човна | 3.62 м |
Довжина кокпіта | 2.40 м |
Ширина човна | 1.85 м |
Ширина кокпіта | 0.94 м |
Діаметр балонів | 0.32 - 0.45 м |
Кількість відсіків в балоні | 3 |
Тканина балона | PVC або Hypalon |
Висота борту | н/д |
Осадка максимальна (при повному завантаженні) | н/д |
Суха вага човна | 180.0 кг |
Вантажопідйомність | 650.0 кг |
Пасажиромісткість | 5 осіб |
Емкость встроенного топливного бака | 40.0 л |
Кількість моторів | Один |
Потужність двигуна рекомендована | 15 - 30 к.с. |
Вага двигуна максимальна | 115.0 кг |
Висота транця | L: 20 inch / 508 мм |
Кут кілеватості (в міделі / в кормі) | 17° / 15° |
Тип днища | RIB |
Категорія човна | C |
Розміри упаковки №1 | 3580×1600×890 (h) мм |
Розміри упаковки №2 | 900×950×850 (h) мм |
Вага човна в упаковці | 280.0 кг |
1 – Носовий рундук
2 – Відсік в кермовій консолі
3 – Відсік для паливного бака (40 л)
4 – Кормовий рундук
1 – Посилений склопластиковий корпус середньої килеватості з «High Step Hull» (HSH), збільшеною площею кокпіта «DART Hull» і транцевим розширенням «Хвіст ластівки»
2 – 3-секційний надувний балон змінного діаметра «DART»
3 – Привальний брус з водовідбійником
4 – Кермова консоль CL-30 з переднім рундуком, вітровим склом
5 – Приладова панель (можливе розміщення багатофункціонального дисплея до 7′)
6 – Кермове колесо, механічна система кермового керування (T71), кермовий трос (M66)
7 – Місткий носовий рундук
8 – Рундук у кермовій консолі
9 – Кермова консоль з боковим сидінням (опція)
10 – Інтегрований кормовий рундук/диван
11 – Носова накладка для швартування і/або постановки на якір із висувною кнагою (і світлодіодними навігаційними вогнями – за умови вибору електропакета)
12 – М’яке протиковзке покриття SeaDeck
13 – Бортові ручки безпеки
14 – Два поручні безпеки збоку від кормового дивана на надувному балоні
15 – Щогла буксирування лижника
16 – Дві кормові висувні кнаги з полірованої нержавіючої сталі
17 – Вбудовані підйомні та буксирувальні петлі
18 – D-подібні буксирувальні вузли
19 – Паливна горловина
20 – Клапан для накачування/відкачування повітря / Клапан надлишкового тиску
21 – АКБ
22 – Вихід гофрованого шланга з міжпалубного простору для прихованого монтажу комунікацій
23 – Склопластикові закінцівки балонів зі сходинкою
3-секційний надувний балон змінного діаметра «DART» зі склопластиковими закінцівками, ручками, привальним брусом і буксирувальними вузлами
Носова накладка із висувною кнагою
Посилений склопластиковий корпус середньої килеватості з «High Step Hull» (HSH), збільшеною площею кокпіта «DART Hull» і транцевим розширенням «Хвіст ластівки»
Носовий і кормовий рундук
Кермова консоль CL-30 з переднім рундуком, вітровим склом; з приладовою панеллю (можливе розміщення багатофункціонального дисплея до 7′)
Механічна система кермового керування (T71), кермовий трос (M66)
Кермове колесо
Інтегрований кормовий диван
Комплект подушок і спинок для сидінь, тканина Silvertex
Два поручні безпеки збоку від кормового дивана на надувному балоні
Підсклянник із нержавіючої сталі на кермовій консолі
Система вентиляції корпусу
Антиковзаюча поверхня палуби
Самовідливний кокпіт із системою водовідливу
Інспекційний люк
Гофрований шланг у міжпалубному просторі для прихованого монтажу комунікацій
Дві висувні кормові кнаги з нержавіючої сталі
Вбудовані буксирувальні та підйомні петлі
Два розбірних весла
Ножний насос, ремонтний комплект та інструкція з експлуатації
Клапан надлишкового тиску
Сидіння бічне знімне з подушкою
Заміна кермової стійки на рульову стійку з бічним сидінням
М’яке протиковзке покриття SeaDeck
Комплект електрообладнання
Інтегрована паливна система, 40 л
Щогла буксирування лижника
Захисне порошкове покриття деталей з нерж. сталі в чорний колір
Тент сонцезахисний, складаний
Захисний чохол на човен, рульову консоль і кормовий диван
Захист кіля та балонів
YAMAHA F25GETL |
YAMAHA F30BETL |
YAMAHA F40FETL |
|
---|---|---|---|
Тип двигуна | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 3 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 3 циліндровий, SOHC |
Робочий об'єм | 432 см³ | 747 см³ | 747 см³ |
Діаметр циліндра і хід поршня | 65.0 × 65.1 мм | 65.0 × 75.0 мм | 65.0 × 75.0 мм |
Макс. потужність | 18.4 кВт (25 к.с.) @5500 об/хв | 22.1 кВт / 30 к.с. | 29.4 кВт / 40 к.с. |
Паливна система | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) |
Система змазки | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник |
Довжина дейдвуда | L: 553 мм (21.8") | L: 536 мм (21.1") | L: 536 мм (21.1") |
Вага | 64,0 кг | 98,0 кг | 98,0 кг |
Пуск двигуна | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер |
Рульове управління | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне |
Система регулювання диферента і нахилу | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна |
детальніше | детальніше | детальніше |