GRAND G380N – елегантний тендерний надувний човен класу RIB (Rigid Inflatable Boat) серії Golden Line, виробляється компанією GRAND Marine в Україні. GRAND G380N – це оновлена версія нашої нестаріючої моделі G380. Перейнявши полегшену конструкцію і отримавши сучасний і продуманий дизайн, цей човен тепер має більшу потужність, більшу функціональність і комфорт. Розкішний тендер, призначений для виходів у межах берегової зони.
Надувний човен GRAND Golden Line G380N має довжину 3,62 метра, малу вагу 180 кг і оснащується підвісним човновим мотором максимальною потужністю до 40 кінських сил, що забезпечує задоволення від швидкості і маневреність на воді. Човен здатен вмістити до 5 осіб, що робить його чудовим вибором як допоміжний плавзасіб для моторних яхт, маленьких груп або сімейних поїздок.
Корпус середньої кілюватості виготовлений з дуже міцного склопластику з транцевим розширенням «Хвіст ластівки» (працює як трім пластини), що забезпечує чудову керованість, стійкість до хвиль і довговічність. Ступінчастий корпус «High-Step-Hull» зменшує контакт балонів з водою, що призводить до збільшення швидкості і зменшення витрати палива. Надувні борти надають човну додаткову остійність, плавучість, вантажопідйомність і безпеку під час плавання. А також трисекційний надувний балон перемінного січення «DART», зменшується від корми до носа, збільшує корисне місце в носовій частині кокпіта, збільшується висота борту, і в човен потрапляє менше води.
GRAND G380N – це РІБ човен з носовим рундуком, бічною кермовою консоллю з переднім сидінням і інтегрованим кормовим диваном/рундуком. На приладовій панелі рульової консолі може розміститися навігаційне обладнання (багатофункціональний дисплей до 7 дюймів прихованого монтажу). Керування човном здійснюється сидячи на кормовому дивані. Човен оснащений розкішними сидіннями з м’якими подушками з морської тканини Silvertex, стійкої до впливу ультрафіолету і води.
До стандартного обладнання входить носова накладка з висувною кнагою для легкого і швидкого швартування; кормові поручні безпеки; склопластикові закінцівки зі сходинками; підстаканники з нержавіючої сталі; є два D-подібні буксирувальні кільця, для правильного буксирування тендера за яхтою; вмонтовані буксирувальні та підіймальний вушка. Також пропонується вибір заводських опцій і широкий асортимент додаткового обладнання, наприклад: біміні-тент для захисту від сонця, що забезпечує максимальний комфорт під час плавання.
РІБ човен ГРАНД G380N серії Golden Line відмінно підійде як допоміжний плавзасіб для моторних яхт, для перевезення пасажирів, водних видів спорту та риболовлі. Компактні розміри човна роблять його легким в управлінні, що ідеально підходить як для новачків, так і для професіоналів. Крім того, GRAND Golden Line G380N вирізняється високим ступенем надійності та якості, що гарантує безпеку і комфорт під час перебування на воді.
Довжина човна | 3.62 м |
Довжина кокпіта | 2.40 м |
Ширина човна | 1.85 м |
Ширина кокпіта | 0.94 м |
Діаметр балонів | 0.32 - 0.45 м |
Кількість відсіків в балоні | 3 |
Тканина балона | PVC або Hypalon |
Висота борту | н/д |
Осадка максимальна (при повному завантаженні) | н/д |
Суха вага човна | 180.0 кг |
Вантажопідйомність | 650.0 кг |
Пасажиромісткість | 5 осіб |
Емкость встроенного топливного бака | 40.0 л |
Кількість моторів | Один |
Потужність двигуна рекомендована | 15 - 30 к.с. |
Вага двигуна максимальна | 115.0 кг |
Висота транця | L: 20 inch / 508 мм |
Кут кілеватості (в міделі / в кормі) | 17° / 15° |
Тип днища | RIB |
Категорія човна | C |
Розміри упаковки №1 | 3580×1600×890 (h) мм |
Розміри упаковки №2 | 900×950×850 (h) мм |
Вага човна в упаковці | 280.0 кг |
СХЕМА ВІДСІКІВ
1 - Носовий відсік
2 - Відсік у рульовій стійці
3 - Відсік паливного бака
4 - Кормовий рундук
ЗАГАЛЬНА КОНСТРУКЦІЯ ЧОВНА
1 - Склопластиковий корпус із системою HSH (High-Step-Hull), DART і транцевим розширенням
2 - Кормові поручні
3 - Привальний брус із водовідбійником
4 - Бічне сидіння
5 - Бортові ручки безпеки
6 - Носова якірна накладка з якірним роульсом, навігаційними вогнями і підйомною кнехтою
7 - Носовий рундук із подушкою
8 - Рульова стійка з переднім сидінням і рундуком, вітровим склом і підстаканником
9 - Клапан наповнення повітрям
10 - Кормовий м'який диван зі спинкою, всередині рундук
11 - Щогла буксирування лижника
12 - Топовий вогонь на знімній щоглі
13 - Склопластикові закінцівки балона
YAMAHA F25GETL![]() |
YAMAHA F30BETL![]() |
YAMAHA F40FETL![]() |
|
---|---|---|---|
Тип двигуна | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 3 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 3 циліндровий, SOHC |
Робочий об'єм | 432 см³ | 747 см³ | 747 см³ |
Діаметр циліндра і хід поршня | 65.0 × 65.1 мм | 65.0 × 75.0 мм | 65.0 × 75.0 мм |
Макс. потужність | 18.4 кВт (25 к.с.) @5500 об/хв | 22.1 кВт / 30 к.с. | 29.4 кВт / 40 к.с. |
Паливна система | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) |
Система змазки | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник |
Довжина дейдвуда | L: 553 мм (21.8") | L: 536 мм (21.1") | L: 536 мм (21.1") |
Вага | 64,0 кг | 98,0 кг | 98,0 кг |
Пуск двигуна | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер |
Рульове управління | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне |
Система регулювання диферента і нахилу | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна |
детальніше | детальніше | детальніше |