GRAND G420 – бестселер, вражаючий надувний човен класу RIB (Rigid Inflatable Boat) серії Golden Line, виробляється компанією GRAND Marine в Україні. Ця компактна модель човна має відмінні характеристики і пропонує безліч можливостей для різноманітних водних пригод.
Надувний човен GRAND Golden Line G420 має довжину 4,2 метра і оснащується підвісним човновим мотором максимальною потужністю до 60 кінських сил, що забезпечує задоволення від крейсерських швидкостей і маневреність на воді. Човен здатен вмістити до 6 осіб, що робить його чудовим вибором для маленьких груп або сімейних поїздок.
Корпус високої кілюватості виготовлений з дуже міцного склопластику з транцевим розширенням «Хвіст ластівки» (працює як трім пластини), що забезпечує чудову керованість, стійкість до хвиль і довговічність. Ступінчастий корпус «High-Step-Hull» зменшує контакт балонів з водою, що призводить до збільшення швидкості і зменшення витрати палива. Надувні борти надають човну додаткову остійність, плавучість, вантажопідйомність і безпеку під час плавання. А також чотирьохсекційний надувний балон перемінного січення «DART», зменшується від корми до носа, збільшує корисне місце в носовій частині кокпіта, збільшується висота борту, і в човен потрапляє менше води.
GRAND G420 це РІБ човен з носовим рундуком, бічною кермовою консоллю та інтегрованим кормовим диваном/рундуком. На приладовій панелі рульової консолі може розміститися передове навігаційне обладнання (багатофункціональний дисплей до 9 дюймів прихованого монтажу). Керування човном здійснюється сидячи на кормовому дивані. Човен оснащений розкішними сидіннями з м’якими подушками з морської тканини Silvertex, стійкої до впливу ультрафіолету і води.
У стандартне обладнання входить носова накладка з двома кнагами для легкого і швидкого швартування; склопластикові закінцівки зі сходинками; підстаканники з нержавіючої сталі; вбудовані буксирувальні та підйомні вушка. Також пропонується багатий вибір заводських опцій і широкий асортимент додаткового обладнання, наприклад: біміні-тент для захисту від сонця, що забезпечує максимальний комфорт під час відпочинку.
РИБ човен ГРАНД G420 серії Golden Line підходить для широкого кола користувачів. Цей човен чудово підійде як самостійне судно для сімейних вилазок на воду, риболовлі та водних видів спорту, так і як допоміжний плавзасіб для різних великих суден і моторних яхт. Компактні розміри човна роблять його легким в управлінні, що ідеально підходить як для новачків, так і для професіоналів. Човен легко буксирувати за автомобілем на одноосьовому причепі, тим самим можна істотно розширити географію подорожей. Крім того, GRAND Golden Line G420 вирізняється високим ступенем надійності та якості, що гарантує безпеку і комфорт під час плавання.
Довжина човна | 4.20 м |
Довжина кокпіта | 2.90 м |
Ширина човна | 2.00 м |
Ширина кокпіта | 1.05 м |
Діаметр балонів | 0.48 м |
Кількість відсіків в балоні | 4 |
Тканина балона | PVC або Hypalon |
Висота борту | 0.60 м |
Осадка максимальна (при повному завантаженні) | 0.42 м |
Суха вага човна | 250.0 кг |
Вантажопідйомність | 750.0 кг |
Пасажиромісткість | 6 осіб |
Емкость встроенного топливного бака | 55.0 л |
Кількість моторів | Один |
Потужність двигуна рекомендована | 40 - 60 к.с. |
Вага двигуна максимальна | 120.0 кг |
Висота транця | L: 20 inch / 508 мм |
Кут кілеватості (в міделі / в кормі) | 20° / 17° |
Тип днища | RIB |
Категорія човна | C |
Розміри упаковки №1 | 4100×1900×1010 (h) мм |
Розміри упаковки №2 | 1100×720×980 (h) мм |
Вага човна в упаковці | 275.0 кг |
1 – Відсік для зберігання якоря
2 – Носовий рундук
3 – Відсік в кермовій консолі
4 – Відсік для паливного бака (55 л)
5 – Великий кормовий рундук
1 – Посилений склопластиковий корпус високої кілюватості з «High Step Hull» (HSH), збільшеною площею кокпіта «DART Hull» і транцевим розширенням «Хвіст ластівки»
2 – 4-секційний надувний балон змінного діаметра «DART»
3 – Привальний брус з водовідбійником
4 – Кермова консоль CL-24 з переднім рундуком, вітровим склом і поручнями
5 – Приладова панель (можливе розміщення багатофункціонального дисплея до 9′)
6 – Кермове колесо, механічна система кермового керування (T73), кермовий трос (M66)
7 – Місткий носовий рундук
8 – Рундук у кермовій консолі
9 – Інтегрований кормовий рундук/диван
10 – Носова накладка для швартування і/або постановки на якір з кнагами з нержавіючої сталі
11 – М’яке протиковзке покриття SeaDeck
12 – Носові нержавіючі рейлінги безпеки
13 – Поручні на кермовій консолі
14 – Бортові ручки безпеки
15 – Два поручні з нержавіючої сталі збоку від кормового дивана
16 – Щогла буксирування лижника
17 – Дві кормові висувні кнаги з полірованої нержавіючої сталі
18 – Вбудовані підйомні петлі
19 – Клапан для накачування/відкачування повітря
20 – Клапан надлишкового тиску
21 – Система вентиляції корпусу
22 – Самовідливний кокпіт із системою водовідливу
23 – Паливна горловина
24 – Склопластикові закінцівки балонів зі сходинкою
25 – Посилений транець
26 – Транцеве розширення “Хвіст ластівки”
4-секційний надувний балон змінного діаметра «DART» зі склопластиковими закінцівками, ручками, привальним брусом
Носова накладка з кнагами з нержавіючої сталі
Посилений склопластиковий корпус високої кілюватості з «High Step Hull» (HSH), збільшеною площею кокпіта «DART Hull» і транцевим розширенням «Хвіст ластівки»
Місткий носовий, великий кормовий рундуки
Кермова консоль CL-24 з переднім рундуком, вітровим склом і поручнем; з приладовою панеллю (можливе розміщення багатофункціонального дисплея до 9′)
Механічна система кермового керування (T73), кермовий трос (M66)
Кермове колесо
Інтегрований кормовий диван
Комплект подушок і спинок для сидінь, тканина Silvertex
Два поручні з нержавіючої сталі збоку від кормового дивана
Підсклянник із нержавіючої сталі на кермовій консолі
Система вентиляції корпусу
Антиковзаюча поверхня палуби
Самовідливний кокпіт із системою водовідливу
Інспекційний люк
Гофрований шланг у міжпалубному просторі для прихованого монтажу комунікацій
Дві кормові кнаги з нержавіючої сталі
Вбудовані буксирувальні та підйомні петлі
Два розбірних весла
Ножний насос, ремонтний комплект та інструкція з експлуатації
Клапан надлишкового тиску
Знімний носовий сандек із подушкою
М’яке протиковзке покриття SeaDeck
Заміна кермового колеса Ultraflex на PERFORMANCE
Комплект електрообладнання
Інтегрована паливна система, 40 л
Носові нержавіючі рейлінги безпеки
Щогла буксирування лижника
Захисне порошкове покриття деталей з нерж. сталі в чорний колір
Тент сонцезахисний, складаний
Захисний чохол на човен, рульову консоль і кормовий диван
Захист кіля та балонів
YAMAHA F40FETL |
YAMAHA F50HETL |
YAMAHA F60FETL |
|
---|---|---|---|
Тип двигуна | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 3 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 8-клапанний, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 8-клапанний, SOHC |
Робочий об'єм | 747 см³ | 996 см³ | 996 см³ |
Діаметр циліндра і хід поршня | 65.0 × 75.0 мм | 65.0 × 75.0 мм | 65.0 × 75.0 мм |
Макс. потужність | 29.4 кВт / 40 к.с. | 36.8 кВт / 50 к.с. | 44.1 кВт / 60 к.с. |
Паливна система | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) |
Система змазки | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник |
Довжина дейдвуда | L: 536 мм (21.1") | L: 527 мм (20.7") | L: 527 мм (20.7") |
Вага | 98,0 кг | 114,0 кг | 114,0 кг |
Пуск двигуна | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер |
Рульове управління | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне |
Система регулювання диферента і нахилу | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна |
детальніше | детальніше | детальніше |