GRAND G680 – вражаючий надувний човен класу RIB (Rigid Inflatable Boat) серії Golden Line, виробляється компанією GRAND Marine в Україні. Ця модель човна є ідеальним поєднанням елегантного дизайну, передових технологій з використанням високоякісних матеріалів, забезпечуючи видатні характеристики і функціональні можливості для різноманітних морських пригод.
Надувний човен GRAND Golden Line G680 має довжину 6,8 метра і оснащується підвісним човновим мотором максимальною потужністю до 200 кінських сил, що дає змогу розвивати високі швидкості і забезпечує чудову маневреність. Човен призначений для екіпажу з 8 осіб зі спорядженням, що робить його ідеальним вибором для великих груп або корпоративних заходів.
Корпус високої кілюватості виготовлений з дуже міцного склопластику з транцевим розширенням «Хвіст ластівки» (працює як трім пластини), забезпечує чудову керованість, стійкість до хвиль і довговічність. Ступінчастий корпус High-Step-Hull зменшує контакт балонів з водою, що призводить до збільшення швидкості і зменшення витрати палива. Надувні борти надають човну додаткову остійність, плавучість, вантажопідйомність і безпеку під час плавання. А також п’ятисекційний надувний балон перемінного січення «DART», зменшується від корми до носа, збільшує корисне місце в носовій частині кокпіта, збільшується висота борту, а також у човен потрапляє менше води.
GRAND G680 – це РІБ човен з місткими носовими рундуками, центральною кермовою консоллю та інтегрованим U-подібним кормовим диваном/рундуком. На приладовій панелі рульової консолі може розміститися передове навігаційне обладнання, тобто два багатофункціональні дисплеї до 12 дюймів прихованого монтажу. Двомісна пасажирська стійка дає змогу керувати човном сидячи або обпершись на підйомні сидіння керувати стоячи. Позаду в пасажирській стійці розташовується відсік для кухонного інвентарю: раковина зі змішувачем і холодильником на 62 л. (опція). Додатково в кормовій зоні може встановлюватися стіл з підстаканниками. Човен оснащений розкішними сидіннями з м’якими подушками з морської тканини Silvertex, стійкої до впливу ультрафіолету і води.
До стандартного обладнання входить носова накладка; склопластикові закінцівки зі сходинками; вбудована паливна система (200 л) розміщена під палубою в центральній частині човна, завдяки чому досягається ідеальна диферентовка човна; підстаканники з нержавіючої сталі; вбудовані буксирувальні та підіймальні вушка. Також пропонується багатий вибір заводських опцій і широкий асортимент додаткового обладнання, наприклад: біміні-тент або хардтоп для захисту від сонця, що забезпечує максимальний комфорт під час плавання.
РІБ човен ГРАНД G680 серії Golden Line ідеально підходить для широкого кола користувачів. Він чудово підійде для групових круїзів, водних видів спорту, риболовлі та водних розваг на воді. Цей човен ідеально підходить як для досвідчених моряків, так і для новачків, оскільки поєднує в собі видатні характеристики, надійність і стиль. Незалежно від того, чи хочете ви провести спокійно і комфортно день з сім’єю або активно повеселитися з друзями, GRAND Golden Line G680 гарантує незабутній і безпечний відпочинок на воді.
Довжина човна | 6.80 м |
Кількість відсіків в балоні | 5 |
Тканина балона | PVC / Hypalon |
Пасажиромісткість | 12 чол. |
Емкость встроенного топливного бака | 200.0 л |
Потужність двигуна рекомендована | 150 - 200 л.с. |
Вага двигуна максимальна | 300.0 кг |
Висота транця | L: 25 inch / 635 мм |
Кут кілеватості (в міделі / в кормі) | 25° / 20° |
Тип днища | RIB |
Категорія човна | C |
YAMAHA F150XB |
YAMAHA VF150XA |
YAMAHA F150XC / LF150XC |
YAMAHA F200XC / LF200XC |
YAMAHA F150XCB / LF150XCB |
YAMAHA F150XSA / LF150XSA |
YAMAHA F150XSA2 / LF150XSA2 |
YAMAHA F200XCB / LF200XCB |
YAMAHA F200XSA / LF200XSA |
YAMAHA F200XSA2 / LF200XSA2 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Тип двигуна | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею |
Робочий об'єм | 2670 см³ | 2785 см³ | 2670 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ |
Діаметр циліндра і хід поршня | 94.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 94.0 мм × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм |
Макс. потужність | 110.3 кВт / 150 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. | 147.1 кВт / 200 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. | 110.3 кВт / 150 л.с. | 147.1 кВт / 200 к.с. | 147.1 кВт / 200 к.с. | 147.1 кВт / 200 к.с. |
Паливна система | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) |
Система змазки | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Мокрий картер | Масляний відстійник | Мокрий картер | Мокрий картер | Мокрий картер | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник |
Довжина дейдвуда | X: 643 мм (25.3") | X: 643 мм (25.3") | X: 643 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) |
Вага | 227,0 кг | 227,0 кг | 242,0 кг / 243,0 кг | 241,0 кг | 241,0 кг | 243,0 кг / 244,0 кг | 243,0 кг / 244,0 кг | 242,0 кг | 244,0 кг / 245,0 кг | 244,0 кг / 245,0 кг |
Пуск двигуна | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер |
Рульове управління | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління | Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління | Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління | Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління | Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління | Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління | Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління | Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління |
Система регулювання диферента і нахилу | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна. Зміна диференту та підйому-нахилу | Електрогідравлічна. Зміна диференту та підйому-нахилу | Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше |