GRAND G750 – вражаючий надувний човен класу RIB (Rigid Inflatable Boat) серії Golden Line, виробляється українською компанією GRAND Marine. Ця модель човна є ідеальним поєднанням елегантного дизайну, передових технологій з використанням високоякісних матеріалів, забезпечуючи видатні характеристики і функціональні можливості для різноманітних морських пригод.
Надувний човен GRAND Golden Line G750 має довжину 7,5 метрів і оснащується підвісним човновим мотором максимальною потужністю до 250 кінських сил, що дає змогу розвивати високі швидкості і забезпечує чудову маневреність. Човен здатен вмістити до 10 пасажирів за сертифікатом CE категорії «B» або 13 осіб у категорії «C», що робить його чудовим вибором для великих груп, корпоративних подій або комфортних сімейних круїзів.
Корпус високої кілюватості виготовлений з дуже міцного склопластику з транцевим розширенням «Хвіст ластівки» (працює як трім пластини), що забезпечує чудову керованість, стійкість до хвиль і довговічність. Ступінчастий корпус «High-Step-Hull» зменшує контакт балонів з водою, що призводить до збільшення швидкості і зменшення витрати палива. Надувні борти надають човну додаткову остійність, плавучість, вантажопідйомність і безпеку під час плавання. А також п’ятисекційний надувний балон перемінного січення «DART», що зменшується від корми до носа, збільшує корисне місце в носовій частині кокпіта, збільшується висота борту, і в човен потрапляє менше води.
GRAND G750 – це РІБ човен з місткими носовими рундуками, центральною кермовою консоллю, усередині якої розташовується міні-каюта, та інтегрованим U-подібним кормовим диваном/рундуком. На приладовій панелі рульової консолі може розміститися передове навігаційне обладнання, тобто два багатофункціональні дисплеї до 12 дюймів прихованого монтажу. Двомісна пасажирська стійка дає змогу керувати човном сидячи або обпершись на підйомні сидіння керувати стоячи. Позаду в пасажирській стійці розташовується відсік для кухонного інвентарю: раковина зі змішувачем і холодильником на 62 л. (опція). Додатково в кормовій зоні може встановлюватися стіл з підстаканниками. Човен оснащений розкішними сидіннями з м’якими подушками з морської тканини Silvertex, стійкої до впливу ультрафіолету і води.
У стандартне обладнання входить носова накладка; вбудована паливна система (200 л) розміщена під палубою в центральній частині човна, завдяки чому досягається ідеальна диферентовка човна; підстаканники з нержавіючої сталі; вбудовані буксирувальні та підйомні вушка. Також пропонується багатий вибір заводських опцій і широкий асортимент додаткового обладнання, наприклад: біміні-тент або хардтоп для захисту від сонця, що забезпечує максимальний комфорт під час плавання.
РІБ човен ГРАНД G750 серії Golden Line ідеально підходить для різних цілей. Він чудово підійде для екскурсій, чартерних подорожей, водних видів спорту та риболовлі. Цей човен призначений як для професійних моряків, так і для любителів, і він гарантує безпеку, надійність і комфорт на воді. Незалежно від того, чи ви шукаєте спокійний круїз із сім’єю, чи можливість активних морських пригод із друзями, GRAND Golden Line G750 забезпечує незабутній і безпечний відпочинок на воді.
Довжина човна | 7.50 m |
Довжина кокпіта | 5.57 m |
Ширина човна | 2.85 m |
Ширина кокпіта | 1.70 m |
Діаметр балонів | 0.58 m |
Кількість відсіків в балоні | 5 |
Тканина балона | Hypalon |
Висота борту | 0.72 m |
Осадка максимальна (при повному завантаженні) | 0.48 m |
Суха вага човна | 950.0 kg |
Вантажопідйомність | 1300.0 kg |
Пасажиромісткість | 10 (B)/13 (C) |
Емкость встроенного топливного бака | 260.0 l |
Кількість моторів | One |
Потужність двигуна рекомендована | 200 - 250 HP |
Вага двигуна максимальна | 285.0 kg |
Висота транця | X: 25 inch / 635 mm |
Кут кілеватості (в міделі / в кормі) | 25° / 20° |
Тип днища | RIB |
Категорія човна | B, C |
Розміри упаковки №1 | 7630×2300×1320 (h) mm |
Розміри упаковки №2 | 1570×1119×1320 (h) mm |
Розміри упаковки №3 | 1200×820×1190 (h) mm |
Вага човна в упаковці | 1250.0 kg |
1 – Рундук для зберігання якоря
2 – Носовий рундук
3 – Багатоцільове сховище у кермовій консолі / гальюн (опція)
4 – Бардачок
5 – Відсік для паливного бака (260 л)
6 – Відсік для зберігання в пасажирській стійці / холодильник з морозильною камерою (опція)
7 – Відсік з люком для зберігання кухонного інвентарю / мийка зі змішувачем (опція)
8 – Задня поличка для напоїв
9 – Бічні кормові рундуки
10 – Нижній відсік кормового рундука / Відсік водовідливної помпи
11 – Кормовий основний рундук
12 – Два кормових відсіки для зберігання швартових кінців, якоря
1 – Посилений склопластиковий корпус ультрависокої килеватості з «High Step Hull» (HSH), збільшеною площею кокпіта «DART Hull» і транцевим розширенням «Хвіст ластівки»
2 – 5-секційний надувний балон змінного діаметра «DART»
3 – Подвійний привальний брус з водовідбійником
4 – Кермова консоль CL-25 з переднім сидінням, міні-каютою (усередині); з вітровим склом і поручнем, бардачком
5 – Приладова панель (можливе розміщення двох МФД до 17′)
6 – Двомісна стійка SD-21 з двома відкидними сидіннями, з сухим відсіком (місце для холодильника), з відсіком для зберігання кухонного інвентарю (місце для мийки)
7 – Носова накладка для швартування та/або постановки на якір із двома кнагами
8 – Носовий якірний рундук
9 – Місткий носовий рундук
10 – Два малих бічних рундуки (що утворюють U-подібний кормовий диван)
11 – Великий інтегрований кормовий рундук/диван
12 – Носові нержавіючі рейлінги безпеки
13 – Два поручні з нержавіючої сталі збоку від кормового дивана
14 – Дві кормові висувні кнаги з полірованої нержавіючої сталі
15 – Щогла для буксирування / навігації (Т-подібна)
16 – Дві склопластикові кормові платформи з поручнем і висувною нержавіючою драбиною для виходу з води
17 – Два кормові відсіки для зберігання швартових кінців
5-секційний надувний балон змінного діаметра «DART» з ручками і привальним брусом
Носова накладка з двома кнагами з нержавіючої сталі
Посилений склопластиковий корпус ультрависокої килеватості з «High Step Hull» (HSH), збільшеною площею кокпіта «DART Hull» і транцевим розширенням «Хвіст ластівки»
Носовий якірний рундук, місткий носовий, великий кормовий і два малих бічних рундуки (що утворюють U-подібний кормовий диван)
Кермова консоль CL-25 з переднім сидінням, міні-каютою (усередині); з вітровим склом і поручнем, бардачком; з приладовою панеллю (можливе розміщення двох багатофункціональних дисплеїв до 17′)
Двомісна стійка SD-25 з двома відкидними сидіннями, сухим відсіком (місце для холодильника), відсіком для зберігання (місце для мийки)
Інтегрований кормовий U-подібний диван
Комплект подушок і спинок для сидінь, тканина Silvertex
Два поручні з нержавіючої сталі збоку від кормового дивана
Підсклянники з нержавіючої сталі
Система вентиляції корпусу
Антиковзаюча поверхня палуби
Самовідливний кокпіт із системою водовідливу
Інспекційний люк
Вбудована паливна, 260 л
Гофрований шланг у міжпалубному просторі для прихованого монтажу комунікацій
Два кормові відсіки для зберігання швартових кінців
Дві кормові висувні кнаги з полірованої нержавіючої сталі
Вбудовані буксирувальні та підйомні петлі
Два розбірних весла
Ножний насос, ремонтний комплект та інструкція з експлуатації
Клапана надлишкового тиску
Знімний носовий сандек із подушками
Знімний основний кормовий сандек із подушкою
Знімний столик із 4-ма нерж підстаканниками
М’яке протиковзке покриття SeaDeck
Гідравлічна система кермового керування
Кермове колесо
Комплект електрообладнання
Електрична лебідка з якорем 7.5 кг
Холодильник-морозильна камера, нержавіюча сталь, 62 л
Душовий комплект, 75 л
Душовий комплект із раковиною та змішувачем, 75 л
Туалетний комплект з унітазом і баком для стічної води
Дві склопластикові кормові платформи з поручнем і висувною драбиною
Носові нержавіючі рейлінги безпеки
Щогла для буксирування / навігації (Т-подібна)
Захисне порошкове покриття деталей з нерж. сталі в чорний колір
ХардТоп або БімініТоп (тент сонцезахисний)
Захисний чохол на човен, рульову консоль, пасажирську стійку і кормовий диван
Захист кіля та балонів
YAMAHA F200XC / LF200XC |
YAMAHA F200XCB / LF200XCB |
YAMAHA F200XSA / LF200XSA |
YAMAHA F200XSA2 / LF200XSA2 |
YAMAHA F225XCB / LF225XCB |
YAMAHA F250XCB / LF250XCB |
YAMAHA F250XSB / LF250XSB |
YAMAHA F250XSB2 / LF250XSB2 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Тип двигуна | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VKT), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею |
Робочий об'єм | 2785 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 4169 см³ | 4169 см³ | 4169 см³ | 4169 см³ |
Діаметр циліндра і хід поршня | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.0 мм | 96.0 × 96.0 мм | 96.0 × 96.0 мм | 96.0 × 96.0 мм |
Макс. потужність | 147.1 кВт / 200 к.с. | 147.1 кВт / 200 к.с. | 147.1 кВт / 200 к.с. | 147.1 кВт / 200 к.с. | 165.5 кВт / 225 к.с. | 183.8 кВт / 250 к.с. | 183.8 кВт / 250 к.с. | 183.8 кВт / 250 к.с. |
Паливна система | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) |
Система змазки | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник |
Довжина дейдвуда | X: 642 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) | X: 643 мм (25.3") | X: 643 мм (25.3") | X: 640 мм (25.2") | X: 640 мм (25.2") |
Вага | 241,0 кг | 242,0 кг | 244,0 кг / 245,0 кг | 244,0 кг / 245,0 кг | 263,0 кг | 263,0 кг | 288,0 кг | 288,0 кг |
Пуск двигуна | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер |
Рульове управління | Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління | Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління | Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління | Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління | Дистанційне: Гідравлічне (опція) / цифрове електричне із зовнішнім кріпленням (Bolt-On DES)(опція) | Дистанційне: Гідравлічне (опція) / цифрове електричне із зовнішнім кріпленням (Bolt-On DES)(опція) | Дистанційне: Вбудоване цифрове електричне (Buil-in DES) | Дистанційне: Вбудоване цифрове електричне (Buil-in DES) |
Система регулювання диферента і нахилу | Електрогідравлічна. Зміна диференту та підйому-нахилу | Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше |