GRAND Silver Line S275 OPEN – найменший надувний човен класу RIB (Rigid Inflatable Boat), виробляється українською компанією GRAND Marine, є найпопулярнішою моделлю серед тендерних човнів. Елегантні, легкі, швидкісні та просторі – ці надувні човни прекрасно поєднують у собі найкращі традиції RIB дизайну з оригінальним і впізнаваним стилем GRAND.
Надувний човен GRAND Silver Line S275 має довжину 2,75 метра, малу вагу 53 кг, і це дуже важливо, оскільки він зберігається на верхній палубі, під кран-балкою на плавальній платформі або в елінгу яхти, де вага має не останнє значення. Оснащується румпельним підвісним човновим мотором максимальною потужністю до 10 кінських сил, що дає можливість вирішувати різні завдання. Човен здатний вмістити до 3 осіб, що робить його чудовим вибором для використання в якості тузика на яхті.
Човен має жорсткий склопластиковий корпус середньої килюватості, який забезпечує відмінну керованість, стійкість до хвиль і довговічність. Трьох секційний надувний балон надає човну додаткову остійність, плавучість, вантажопідйомність і безпеку під час плавання.
GRAND S275 – це відкритий RIB човен серії Silver Line, обладнаний відкритою палубою з двома знімними дерев’яними лавками з системою фіксації «I&T». Кокпіт човна просторий і рівний по всій площі, з антиковзаючою поверхнею, що переходить у глибокий рецес для збору води і подальшого видалення її через систему водовідливу (зливний клапан односторонньої дії). Надувний балон виготовлено з п’ятишарового високоякісного ПВХ (Німеччина) в стандартній комплектації, за доплату його можна замінити на міцніший матеріал HYPALON (ORCA, Франція), що забезпечить довгий термін служби під час тривалої експлуатації або зберігання під активним сонцем, адже матеріал стійкий до впливу ультрафіолету. На балоні встановлені носова і дві бічні ручки для перенесення човна, 8 бортових ручок безпеки; є два D-подібні буксирувальні кільця, для правильного буксирування тендера за яхтою. Так само в стандартне обладнання входять два розбірних весла з кочетами і підйомні вушка для підйому човна кран-балкою. Пропонується великий вибір колірних рішень у розділі «інтер’єр та екстер’єр». Широкий асортимент заводських опцій і додаткового обладнання. Наприклад: склопластикові закінцівки зі сходинками, що працюють як трім пластини, тобто запобігають «свічці» під час старту, або вони можуть полегшити вихід з води після купання; клапан надлишкового тиску оберігає балон від перегріву, коли човен стоїть на яхті під прямими сонячними променями і не охолоджується водою, м’яке знімне сидіння з сумкою для зберігання.
РІБ човен ГРАНД S275 версії OPEN ідеальний тендер, тузик на парусній або моторній яхті. Використовуються для перевезення екіпажу і пасажирів з яхти до берега або іншої якірної точки і назад, також може використовуватися для доставки продуктів харчування, спорядження та інших вантажів. Човен GRAND S275 подарує Вам незабутні моменти у ваших подорожах, досліджуючи не глибокі затоки, бухти, острови.
Довжина човна | 275 |
Довжина кокпіта | 182 |
Ширина човна | 155 |
Ширина кокпіта | 70 |
Діаметр балонів | 40 |
Кількість відсіків в балоні | 3 |
Тканина балона | PVC / Hypalon |
Висота борту | 45 |
Осадка максимальна (при повному завантаженні) | 24 |
Суха вага човна | 53 |
Вантажопідйомність | 440 |
Пасажиромісткість | 3 |
Емкость встроенного топливного бака | — |
Потужність двигуна рекомендована | 6 |
Вага двигуна максимальна | 45 |
Висота транця | 381 |
Кут кілеватості (в міделі / в кормі) | 17°/15° |
Тип днища | RIB |
Категорія човна | D |
Розміри упаковки №1 | 225×114×46 |
Вага човна в упаковці | 87 |
1 – Склопластиковий корпус середньої килеватості
2 – 3-секційний надувний балон
3 – Два знімних дерев’яних сидіння з системою фіксації «I&T»
4 – Бортові ручки безпеки
5 – Бічні ручки для перенесення
6 – Привальний брус
7 – Кочети
8 – Тримач для весла
9 – Весла розбірні з двох частин
10 – D-подібні буксирувальні вузли
11 – Вбудовані підйомні петлі
12 – Вбудовані буксирувальні та підйомні петлі
13 – Клапан для накачування/відкачування повітря
14 – Водовідлив із клінкетом
15 – Водовідвідний колодязь
16 – Транець
17 – Склопластикові закінцівки балонів зі сходинкою (опція)
3-секційний надувний балон із ручками, привальним брусом, кочетами і веслами, буксирувальними вузлами
Склопластиковий корпус середньої килеватості
Відкрита простора палуба з двома дерев’яними лавками
Антиковзаюча поверхня палуби
Система водовідливу
Вбудовані буксирувальні та підйомні петлі
Ножний насос, ремонтний комплект та інструкція з експлуатації
Склопластикові закінцівки балонів зі сходинкою
Сидіння м’яке знімне з сумкою, переднє і заднє
Клапан надлишкового тиску
Захисний чохол на човен
Захист кіля та балонів
YAMAHA F2.5BMHS |
YAMAHA F4BMHS |
YAMAHA F6CMHS |
YAMAHA F9.9JMHS |
|
---|---|---|---|---|
Тип двигуна | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 1 циліндровий, OHV | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 1 циліндровий, OHV | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 1 циліндровий, OHV | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC |
Робочий об'єм | 72 см³ | 139 см³ | 139 см³ | 212 см³ |
Діаметр циліндра і хід поршня | 54.0 × 31.5 мм | 62.0 × 46.0 мм | 62.0 × 46.0 мм | 56.0 × 43.0 мм |
Макс. потужність | 1.8 кВт / 2.5 к.с. | 2.9 кВт / 4 к.с. | 4.4 кВт / 6 к.с. | 7.3 кВт / 9.9 к.с. |
Паливна система | 1 карбюратор | 1 карбюратор | 1 карбюратор | 1 карбюратор |
Система змазки | Сплеск | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник |
Довжина дейдвуда | S: 432 мм (17.0") | S: 435 мм (17.2") | S: 435 мм (17.2") | S: 431 мм (17.0") |
Вага | 17,0 кг | 27,0 кг | 27,0 кг | 40,0 кг |
Пуск двигуна | Ручний | Ручний | Ручний | Ручний |
Рульове управління | Румпель | Румпель | Румпель | Румпель |
Система регулювання диферента і нахилу | Ручна | Ручна | Ручна | Ручна |
детальніше | детальніше | детальніше | детальніше |