GRAND Silver Line S300S SPORT – спортивний надувний човен класу RIB (Rigid Inflatable Boat), що являє собою чудове поєднання швидкості, маневреності та стабільності. Ця модель човна виробляється українською компанією GRAND Marine і розроблена для молодих любителів активного відпочинку на воді.
Надувний човен GRAND Silver Line S300S має довжину 3,00 метра, малу вагу 77 кг і оснащується підвісним човновим мотором потужністю від 8 до 15 кінських сил, що забезпечує задоволення від швидкості і маневреність на воді. Човен обладнаний двомісною консоллю для двох осіб, але за потреби здатен вмістити ще двох.
Човен має жорсткий склопластиковий корпус середньої килюватості, який забезпечує чудову керованість, стійкість до хвиль і довговічність. Днище має унікальну систему з чотирьох реданів для поліпшення швидкісних характеристик і економії палива. Трисекційний надувний балон надає човну додаткову остійність, плавучість, вантажопідйомність і безпеку під час плавання.
GRAND S300S – це спортивний RIB човен серії Silver Line, обладнаний кермовою двомісною жокейською спортивною консоллю CS-01 з відсіком для зберігання суднового або спортивного інвентарю, а також механічною системою кермового керування. М’яка подушка сидіння обтягнута морською тканиною Silvertex, стійкою до впливу ультрафіолету і води. Кокпіт човна просторий і рівний по всій площі, з антиковзаючою поверхнею, що переходить у великий і глибокий рецес для збору води і подальшого видалення її через систему водовідливу (зливний клапан односторонньої дії). Надувний балон виготовлено з п’ятишарового високоякісного ПВХ (Німеччина) в стандартній комплектації, за доплату його можна замінити на міцніший матеріал HYPALON (ORCA, Франція), що забезпечить довгий термін служби під час тривалої експлуатації або зберігання під активним сонцем, адже матеріал стійкий до впливу ультрафіолету.
На балоні встановлені носова і дві бічні ручки для перенесення човна, 8 бортових ручок безпеки; є два D-подібні буксирувальні кільця, для правильного буксирування тендера за яхтою. Так само в стандартне обладнання входить підйомні вушка для підйому човна кран-балкою. Пропонується великий вибір колірних рішень у розділі інтер’єр та екстер’єр. Широкий асортимент заводських опцій і додаткового обладнання, наприклад: носова накладка з кнехтом для легкого і швидкого встановлення на якір та/або швартування; склопластикові закінцівки зі сходинками, що працюють як трім-пластинці, тобто запобігають «свічці» під час старту, або можуть полегшити вихід з води після купання; м’яке протиковзке покриття SeaDeck додає комфорту; клапан надлишкового тиску оберігає балон від перегріву, коли човен стоїть на яхті під прямими сонячними променями і не охолоджується водою.
РІБ човен ГРАНД S300S версії SPORT обладнаний кермовою стійкою за типом водного мотоцикла і є просто ідеальним варіантом для швидкісного захопливого катання для дорослих, а також чудовим безпечним альтернативою гідроциклу для дітей! Дитячий гідроцикл, так можна охарактеризувати надувний човен GRAND Silver Line S300S.
Його можна експлуатувати як тузик на моторній яхті, і Ви зможете не тільки доставляти пасажирів і провізію з берега на борт, а й активно посьорфити на великих хвилях. У багатьох країнах світу, зокрема й в Україні, при оснащенні мотором до 10 кінських сил не потрібна реєстрація човна і права на керування. Тому цю модель човна можна використовувати в комерційних цілях, як човен на прокат.
Довжина човна | 300 |
Довжина кокпіта | 200 |
Ширина човна | 167 |
Ширина кокпіта | 78 |
Діаметр балонів | 43 |
Кількість відсіків в балоні | 3 |
Тканина балона | PVC / Hypalon |
Висота борту | 50 |
Осадка максимальна (при повному завантаженні) | 25 |
Суха вага човна | 77 |
Вантажопідйомність | 520 |
Пасажиромісткість | 4 |
Емкость встроенного топливного бака | — |
Кількість моторів | 1 |
Потужність двигуна рекомендована | 15 |
Вага двигуна максимальна | 50 |
Висота транця | 381 |
Кут кілеватості (в міделі / в кормі) | 19°/15° |
Тип днища | RIB |
Категорія човна | C, D |
Розміри упаковки №1 | 253×115×57 |
Розміри упаковки №2 | 130×70×43 |
Вага човна в упаковці | 112 |
1 – Склопластиковий корпус середньої килеватості зі сходинками на днищі
2 – 3-секційний надувний балон
3 – Кермова двомісна жокейська спортивна консоль CS-01 з відсіком для зберігання суднового інвентарю
4 – Вітрове скло і поручень для кермової консолі CS-01 (опція)
5 – Носова накладка з кнехтом (опція)
6 – Склопластикові закінцівки балонів зі сходинкою (опція)
7 – Носова ручка
8 – Бортові ручки безпеки
9 – Бічні ручки для перенесення
10 – Привальний брус
11 – D-подібні буксирувальні вузли
12 – Вбудовані підйомні петлі
13 – Вбудовані буксирувальні та підйомні петлі
14 – Клапан для накачування/відкачування повітря
15 – Водовідлив із клінкетом
16 – Водовідвідний колодязь
17 – Транець
18 – Вихід гофрованого шланга з міжпалубного простору для прихованого монтажу комунікацій
3-секційний надувний балон із ручками, привальним брусом і буксирувальними вузлами
Склопластиковий корпус середньої килеватості зі сходинками на днищі
Кермова двомісна жокейська спортивна консоль CS-01 з відсіком для зберігання суднового інвентарю
Механічна система кермового керування (T67), кермовий трос (M58)
Кермове колесо
Подушка для сидіння, тканина Silvertex
Антиковзаюча поверхня палуби
Система водовідливу
Гофрований шланг у міжпалубному просторі для прихованого монтажу комунікацій
Вбудовані нержавіючі вузли для кріплення кермової/пасажирської консолі
Вбудовані буксирувальні та підйомні петлі
Два розбірних весла
Ножний насос, ремонтний комплект та інструкція з експлуатації
Носова накладка з кнехтом
Склопластикові закінцівки балонів зі сходинкою
Носова сумка-рундук
Вітрове скло і поручень для кермової консолі CS-01
Клапан надлишкового тиску
Тент сонцезахисний, складаний
Захисний чохол на човен і кермову консоль
Захист кіля та балонів
YAMAHA F9.9JES |
YAMAHA F15CES |
YAMAHA F15CEPS |
YAMAHA F20GES |
YAMAHA F20GEPS |
|
---|---|---|---|---|---|
Тип двигуна | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC |
Робочий об'єм | 212 см³ | 362 см³ | 362 см³ | 432 см³ | 432 см³ |
Діаметр циліндра і хід поршня | 56.0 × 43.0 мм | 63.0 × 58.1 мм | 63.0 × 58.1 мм | 65.0 × 65.1 мм | 65.0 × 65.1 мм |
Макс. потужність | 7.3 кВт / 9.9 к.с. | 11.0 кВт / 15 к.с. | 11.0 кВт / 15 к.с. | 14.7 кВт / 20 к.с. | 14.7 кВт / 20 к.с. |
Паливна система | 1 карбюратор | 1 карбюратор | 1 карбюратор | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) |
Система змазки | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник |
Довжина дейдвуда | S: 431 мм (17.0") | S: 438 мм (17.2") | S: 443 мм (17.5″) | S: 424 мм (16.7") | S: 429 мм (16.9") |
Вага | 42,0 кг | 52,0 кг | 57,0 кг | 56,0 кг | 61,0 кг |
Пуск двигуна | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер |
Рульове управління | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне |
Система регулювання диферента і нахилу | Ручна | Ручна | Електрогідравлічна система регулювання трима в статичному положенні | Ручна | Електрогідравлічна система регулювання трима в статичному положенні |
детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше |