GRAND Silver Line S370NL DELUX – надувний човен класу RIB (Rigid Inflatable Boat), виробляється українською компанією GRAND Marine. Ця модель човна являє собою чудове поєднання надійності, продуктивності та комфорту, і вона спроектована для широкого спектра активних водних заходів.
Надувний човен GRAND Silver Line S370NL має довжину 3,7 метра і оснащується підвісним човновим мотором максимальною потужністю до 30 кінських сил, що забезпечує задоволення від крейсерської швидкості і маневреність на воді. Човен здатен вмістити до 6 осіб, що робить його чудовим вибором для сім’ї або маленьких груп.
Човен має жорсткий склопластиковий корпус середньої килюватості, який забезпечує відмінну керованість, стійкість до хвиль і довговічність. Днище має унікальну систему з чотирьох реданів для поліпшення швидкісних характеристик і економії палива. Надувні борти надають човну додаткову остійність, плавучість, вантажопідйомність і безпеку під час плавання. А також трисекційний надувний балон змінного перерізу «DART», зменшується від корми до носа, збільшує корисне місце в носовій частині кокпіта, збільшується висота борту, і в човен забризкується менше води.
GRAND S370NL – це люксовий RIB човен серії Silver Line, обладнаний кермовою консоллю з переднім сидінням, вітровим склом, поручнем і механічною системою кермового управління, двомісною пасажирською стійкою (з жорсткою спинкою, що не розбовтується від вібрації). Човен оснащений розкішними сидіннями з м’якими подушками з морської тканини Silvertex, стійкої до впливу ультрафіолету і води. Під сидіннями розташовані місткі рундуки: носовий мокрий для суднового інвентарю (якір, якірна або швартувальна мотузки тощо) і два сухих відсіки в кермовій і пасажирській консолі. Кокпіт човна просторий і рівний по всій площі, з антиковзаючою поверхнею переходить у великий і глибокий рецес для збору води і подальшого видалення її через систему водовідливу (зливний клапан односторонньої дії). У трюмі човна розташований гофрований шланг для прихованого монтажу комунікацій, що дає можливість мати «чисту палубу» від тросів і кабелів. Транець човна посилений з буксирувальними вузлами, що дає змогу буксирувати лижників, вейкбордистів або водні атракціони. Так само в стандартне обладнання входить підйомні вушка для підйому човна кран-балкою. Пропонується великий вибір колірних рішень у розділі «інтер’єр та екстер’єр». Широкий асортимент заводських опцій і додаткового обладнання, наприклад: носова накладка з роульсом для легкого і швидкого встановлення на якір і швартування; склопластикові закінцівки зі сходинками, працюють як трім пластини, тобто запобігають «свічці» під час старту або вони можуть полегшити вихід з води після купання; м’яке протиковзке покриття SeaDeck додає комфорту; складна навігаційна арка додає човну безпеку і функціональність, на неї можна закріпити спінінготримачі BORIKA або інші аксесуари; клапан надлишкового тиску оберігає балон під час стоянки на суші від перегріву або зіткнення; біміні-тент для захисту від сонця, що забезпечує максимальний комфорт на воді.
РИБ човен ГРАНД S370NL версії DELUXE підходить для широкого кола користувачів. Цей човен чудово підійде для сімейних поїздок і морських пікніків, для любителів водних видів спорту, як-от вейкбординг, дайвінг або риболовля. Невеликі розміри човна роблять його легким в управлінні, що ідеально підходить як для новачків, так і для професіоналів. Човен легко буксирувати за автомобілем на одноосьовому причепі, тим самим можна істотно розширити географію подорожей. Ця модель поєднує в собі якість, стиль і видатні характеристики, роблячи кожну подорож на воді незабутньою і безпечною пригодою.
Довжина човна | 370 |
Довжина кокпіта | 270 |
Ширина човна | 185 |
Ширина кокпіта | 93 |
Діаметр балонів | 43-46 |
Кількість відсіків в балоні | 3 |
Тканина балона | PVC / Hypalon |
Висота борту | 70 |
Осадка максимальна (при повному завантаженні) | 30 |
Суха вага човна | 124 |
Вантажопідйомність | 600 |
Пасажиромісткість | 5 |
Емкость встроенного топливного бака | — |
Кількість моторів | 1 |
Потужність двигуна рекомендована | 25 |
Вага двигуна максимальна | 98 |
Висота транця | 381 |
Кут кілеватості (в міделі / в кормі) | 20°/17° |
Тип днища | RIB |
Категорія човна | C, D |
Розміри упаковки №1 | 305×153×71 |
Розміри упаковки №2 | 83×86×51 |
Розміри упаковки №3 | 114×84×58 |
Вага човна в упаковці | 185 |
1 – Носовий рундук
2 – Рундук / відсік у кермовій консолі
3 – Рундук / відсік у пасажирській стійці
3 – Кормовий відкритий відсік для зберігання
4 – Дренажний відсік (відсік водовідливної помпи)
1 – Склопластиковий корпус середньої килеватості зі сходинками на днищі, збільшеним кокпітом «DART Hull»
2 – 3-секційний надувний балон змінного діаметра «DART»
3 – Кермова консоль CL-11 з переднім рундуком; вітровим склом і поручнем
4 – Задній двомісний рундук зі спинкою SD-06
5 – Носовий рундук
6 – Носова накладка з роульсом і кнагою (опція)
7 – Склопластикові закінцівки балонів зі сходинкою (опція)
8 – Привальний брус
9 – Бортові ручки безпеки
10 – Клапан для накачування/відкачування повітря
11 – Клапан надлишкового тиску (опція)
12 – Арка навігаційна нержавіюча, складана (опція)
13 – Водовідвідний колодязь
14 – Посилений транець
15 – Вихід гофрованого шланга з міжпалубного простору для прихованого монтажу комунікацій
3-секційний надувний балон змінного діаметра «DART» з ручками, привальним брусом
Склопластиковий корпус середньої килеватості зі сходинками на днищі, збільшеним кокпітом «DART Hull»
Носовий рундук
Кермова консоль CL-11 з переднім рундуком; вітровим склом і поручнем
Механічна система кермового керування (T67), кермовий трос (M58)
Кермове колесо
Задній двомісний рундук зі спинкою SD-06
Комплект подушок і спинок для сидінь, тканина Silvertex
Антиковзаюча поверхня палуби
Система водовідливу
Гофрований шланг у міжпалубному просторі для прихованого монтажу комунікацій
Вбудовані нержавіючі вузли для кріплення кермової і пасажирської стійок
Посилений транець
Вбудовані буксирувальні та підйомні петлі
Два розбірних весла
Ножний насос, ремонтний комплект та інструкція з експлуатації
Носова накладка з роульсом і кнагою
Склопластикові закінцівки балонів зі сходинкою
М’яке протиковзке покриття SeaDeck
Клапан надлишкового тиску
Комплект електрообладнання
Арка навігаційна нержавіюча, складана
Захисне порошкове покриття деталей з нерж. сталі в чорний колір
Тент сонцезахисний, складаний
Захисний чохол на човен, рульову консоль і пасажирську стійку
Захист кіля та балонів
YAMAHA F20GES |
YAMAHA F20GEPS |
YAMAHA F25GES |
YAMAHA F25GETS |
|
---|---|---|---|---|
Тип двигуна | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC |
Робочий об'єм | 432 см³ | 432 см³ | 432 см³ | 432 см³ |
Діаметр циліндра і хід поршня | 65.0 × 65.1 мм | 65.0 × 65.1 мм | 65.0 × 65.1 мм | 65.0 × 65.1 мм |
Макс. потужність | 14.7 кВт / 20 к.с. | 14.7 кВт / 20 к.с. | 18.4 кВт / 25 к.с. | 18.4 кВт / 25 к.с. |
Паливна система | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) |
Система змазки | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник |
Довжина дейдвуда | S: 424 мм (16.7") | S: 429 мм (16.9") | S: 424 мм (16.7") | S: 426 мм (16.8″) |
Вага | 56,0 кг | 61,0 кг | 56,0 кг | 62,0 кг |
Пуск двигуна | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер |
Рульове управління | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне |
Система регулювання диферента і нахилу | Ручна | Електрогідравлічна система регулювання трима в статичному положенні | Ручна | Електрогідравлічна |
детальніше | детальніше | детальніше | детальніше |