Довжина човна | 420 |
Довжина кокпіта | 310 |
Ширина човна | 195 |
Ширина кокпіта | 101 |
Діаметр балонів | 43-46 |
Кількість відсіків в балоні | 3 |
Тканина балона | PVC / Hypalon |
Висота борту | 60 |
Осадка максимальна (при повному завантаженні) | 42 |
Суха вага човна | 145 |
Вантажопідйомність | 700 |
Пасажиромісткість | 6 |
Емкость встроенного топливного бака | — |
Кількість моторів | 1 |
Потужність двигуна рекомендована | 40 |
Вага двигуна максимальна | 115 |
Висота транця | 381 или 508 |
Кут кілеватості (в міделі / в кормі) | 20°/17° |
Тип днища | RIB |
Категорія човна | C, D |
Розміри упаковки №1 | 350×145×77 |
Розміри упаковки №2 | 83×86×51 |
Розміри упаковки №3 | 114×84×58 |
Вага човна в упаковці | 209 |
СХЕМА ВІДСІКІВ
1 – Носовий відсік
2 – Відсік в рульовій стійці
3 – Відсік в двомісній пасажирській стійці
4 – Задній відкритий відсік
5 – Рецесс
YAMAHA F25GEL![]() |
YAMAHA F25GES![]() |
YAMAHA F25GETL![]() |
YAMAHA F25GETS![]() |
YAMAHA F30BETL![]() |
YAMAHA F40FETL![]() |
YAMAHA F40FETS![]() |
YAMAHA F50HETL![]() |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Тип двигуна | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 3 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 3 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 3 циліндровий, SOHC | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 8-клапанний, SOHC |
Робочий об'єм | 432 см³ | 432 см³ | 432 см³ | 432 см³ | 747 см³ | 747 см³ | 747 см³ | 996 см³ |
Діаметр циліндра і хід поршня | 65.0 × 65.1 мм | 65.0 × 65.1 мм | 65.0 × 65.1 мм | 65.0 × 65.1 мм | 65.0 × 75.0 мм | 65.0 × 75.0 мм | 65.0 × 75.0 мм | 65.0 × 75.0 мм |
Макс. потужність | 18.4 кВт / 25 к.с. | 18.4 кВт / 25 к.с. | 18.4 кВт (25 к.с.) @5500 об/хв | 18.4 кВт / 25 к.с. | 22.1 кВт / 30 к.с. | 29.4 кВт / 40 к.с. | 29.4 кВт / 40 к.с. | 36.8 кВт / 50 к.с. |
Паливна система | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) |
Система змазки | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник |
Довжина дейдвуда | L: 551 мм (21.7") | S: 424 мм (16.7") | L: 553 мм (21.8") | S: 426 мм (16.8″) | L: 536 мм (21.1") | L: 536 мм (21.1") | S: 414 мм (16.3") | L: 527 мм (20.7") |
Вага | 58,0 кг | 56,0 кг | 64,0 кг | 62,0 кг | 98,0 кг | 98,0 кг | 94,0 кг | 114,0 кг |
Пуск двигуна | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер |
Рульове управління | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне |
Система регулювання диферента і нахилу | Ручна | Ручна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна |
детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше |