Максимальна потужність | 11.0 кВт (15 л.с.) @5500 об./хв. |
Максимальний робочий діапазон | 5000~6000 об/хв |
Холостий хід | 1200 ± 50 об./хв. |
Споживання палива | 5.3 л/г @5500 об./хв. |
Тип двигуна | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 2 циліндровий, SOHC |
Робочий об'єм | 362 см³ |
Діаметр циліндра і хід поршня | 63.0 мм × 58.1 мм |
Ступінь стиснення | 9.3 :1 |
Повітряний тракт | Prime start |
Паливна система | 1 карбюратор |
Паливний бак | Портативний 25 л |
Система змазки | Мокрий картер |
Ємність масла в двигуні | 1.8 / 1.6 л (з заміною фільтра / без заміни фільтра) |
Запалювання | Ємнісна CDI мікрокомп'ютерная |
Угол опереження | TDC ~ BTDC 30 deg. |
Свіча запалювання | DPR6EB-9 |
Пуск двигуна | Електричний стартер |
Генератор | 10 Amp з випрямлячем-регулятором напруги заряду |
Система охолодження | Водяна з термостатом |
Система вихлопу | Через втулку гребного гвинта |
Рульове управління | Румпель |
Кут повороту підвісного мотора | 40° від центру, вліво і право |
Монтажні центри | - |
Система регулювання нахилу (диферент) і підйому | Електрогідравлічна система регулювання трима в статичному положенні |
Триммер и метод наклона | |
Кількість позицій / режим мелководья | 2 позиції |
Кут нахилу підвісного мотора | в -4° до +16° |
Кут підйому підвісного мотора | 67°- 71° |
Передачі | F-N-R |
Передаточне число | 2.08 (27/13) |
Объем трансмиссионного масла | 0.250 л |
Обертання гвинта | За годинниковою стрілкою |
Довжина дейдвуда | S: 443 мм (17.5″) |
Высота транца лодки | S: 381 мм |
Вага | 59,0 кг |