| Максимальна потужність | 183.8 кВт / 250 к.с. (*2 мотори) | 
| Максимальний робочий діапазон | 5000~6000 об/хв | 
| Холостий хід | 700 ± 50 об/хв | 
| Споживання палива | 83.9 л/г @5500 об/хв (один мотор) | 
| Тип двигуна | Бензиновий, чотиритактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | 
| Робочий об'єм | 4169 см³ | 
| Діаметр циліндра і хід поршня | 96.0 × 96.0 мм | 
| Ступінь стиснення | 10.3 :1 | 
| Початок збагачення | Вприск палива | 
| Паливна система | Електронний вприск палива (інжектор) | 
| Паливний бак | — | 
| Система змазки | Масляний відстійник | 
| Ємність масла в двигуні | 6.3 л (з заміною фільтра) / 6.0 л (без заміни фільтра) | 
| Система запалювання | Транзисторна TCI | 
| Угол опереження | — | 
| Свіча запалювання | LFR6A-11 | 
| Пуск двигуна | Електричний стартер | 
| Генератор | 70 A з випрямлячем-регулятором напруги заряду (зарядка АКБ: 34 Ампер) | 
| Система охолодження | Водяна з термостатом | 
| Система вихлопу | Через втулку гребного гвинта / Над кавітаційною плитою під час руху заднім ходом | 
| Рульове управління | Дистанційне: вбудоване цифрове електричне (Buil-in DES) | 
| Кут повороту підвісного мотора | 32° від центру, вліво і право | 
| Монтажні центри | 28.5" (724 мм) | 
| Система регулювання нахилу (диферент) і підйому | Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)  | 
| Кількість позицій / режим мелководья | Безступінчасте регулювання | 
| Кут нахилу підвісного мотора | від -3° до +16° | 
| Кут підйому підвісного мотора | 70° | 
| Передачі | F-N-R | 
| Передаточне число | 1.75 (21/12) | 
| Об'єм трансмісійної олії | ⭮ — 0.925 л / ⭯ — 0.885 л | 
| Обертання гвинта | F250XSB2 - За годинниковою стрілкою + LF250XSB2 - Проти годинникової стрілки | 
| Втулка гребного гвинта | M, T / ML, TL | 
| Довжина дейдвуда | X: 640 мм (25.2") | 
| Висота транцю човна | X: 635 мм | 
| Повна вага | 288,0 + 288,0 = 576,0 кг |