GRAND G580 – бестселер, вражаючий надувний човен класу RIB (Rigid Inflatable Boat) серії Golden Line, виробляється компанією GRAND Marine в Україні. Ця модель човна поєднує в собі передовий дизайн і використання високоякісних матеріалів, забезпечуючи надійність, комфорт і видатну продуктивність.
Надувний човен GRAND Golden Line G500 має довжину 5,85 метрів і оснащується підвісним човновим мотором максимальною потужністю до 150 кінських сил, що дає змогу розвивати високі швидкості та забезпечує чудову маневреність. Човен здатний вмістити до 11 осіб, що робить його ідеальним вибором для сімейних пригод і дружніх поїздок.
Корпус високої кілюватості виготовлений з дуже міцного склопластику з транцевим розширенням «Хвіст ластівки» (працює як трім пластини), забезпечує чудову керованість, стійкість до хвиль і довговічність. Ступінчастий корпус «High-Step-Hull» зменшує контакт балонів з водою, що призводить до збільшення швидкості і зменшення витрати палива. Надувні борти надають човну додаткову остійність, плавучість, вантажопідйомність і безпеку під час плавання. А також п’ятисекційний надувний балон перемінного січення «DART», що зменшується від корми до носа, збільшує корисне місце в носовій частині кокпіта, збільшується висота борту, і в човен потрапляє менше води.
GRAND G580 – це РІБ човен з містким носовим рундуком, центральною кермовою консоллю та інтегрованим кормовим диваном/рундуком. На приладовій панелі рульової консолі може розміститися передове навігаційне обладнання (багатофункціональний дисплей до 10 дюймів прихованого монтажу). Двомісна пасажирська стійка дає змогу керувати човном сидячи або обпершись на підйомні сидіння керувати стоячи. Човен оснащений розкішними сидіннями з м’якими подушками з морської тканини Silvertex, стійкої до впливу ультрафіолету і води.
До стандартного обладнання входить носова накладка з роульсом і висувною кнагою для легкої та швидкої постановки на якір або швартування; склопластикові закінцівки зі сходинками; вбудована паливна система (90 л) розміщена під палубою в центральній частині човна, завдяки чому досягається ідеальна диферентовка човна; підстаканники з нержавіючої сталі; вбудовані буксирувальні та підіймальні вушка. Також пропонується багатий вибір заводських опцій і широкий асортимент додаткового обладнання, наприклад: біміні-тент для захисту від сонця, що забезпечує максимальний комфорт під час відпочинку.
РИБ човен ГРАНД G580 серії Golden Line ідеально підходить для тих, хто шукає надійний і елегантний засіб для активного відпочинку на воді. Ця модель човна підійде як професіоналам, так і новачкам, надаючи високий рівень якості, стилю і продуктивності. Вона ідеально підходить для сімейних круїзів, риболовлі, активного відпочинку на воді (водні лижі, вейкбординг, водні атракціони) і багатьох інших морських пригод. Човен легко буксирувати за автомобілем на причепі, тим самим можна істотно розширити географію подорожей. GRAND Golden Line G580 гарантує незабутні моменти та безпечне плавання на воді.
Довжина човна | 5.85 м |
Довжина кокпіта | 4.27 м |
Ширина човна | 2.47 м |
Ширина кокпіта | 1.45 м |
Діаметр балонів | 0.50 м |
Кількість відсіків в балоні | 5 |
Тканина балона | PVC или Hypalon |
Висота борту | 0.68 м |
Осадка максимальна (при повному завантаженні) | 0.47 м |
Суха вага човна | 535.0 кг |
Вантажопідйомність | 1200.0 кг |
Пасажиромісткість | 12 чел. |
Емкость встроенного топливного бака | 90.0 л |
Кількість моторів | Один |
Потужність двигуна рекомендована | 100 - 150 л.с. |
Вага двигуна максимальна | 240.0 кг |
Висота транця | L: 20 inch / 508 мм |
Кут кілеватості (в міделі / в кормі) | 20° / 17° |
Тип днища | RIB |
Категорія човна | C |
Розміри упаковки №1 | 5900×2250×1170 (h) мм |
Розміри упаковки №2 | 1300×1120×1240 (h) мм |
Розміри упаковки №3 | 1050×560×950 (h) мм |
Вага човна в упаковці | 650.0 кг |
1 – Відсік для зберігання якоря
2 – Носовий рундук
3 – Відсік у кермовій консолі
4 – Бардачок
5 – Відсік для паливного бака (90 л)
6 – Відсік для зберігання в пасажирській стійці
7 – Нижній відсік кормового рундука
8 – Кормовий рундук
9 – Два кормових відсіки для зберігання швартових кінців
10 – Відсік водовідливної помпи
1 – Посилений склопластиковий корпус високої кілюватості з «High Step Hull» (HSH), збільшеною площею кокпіта «DART Hull» і транцевим розширенням «Хвіст ластівки»
2 – 5-секційний надувний балон змінного діаметра «DART»
3 – Привальний брус з водовідбійником
4 – Кермова консоль CL-22 з переднім рундуком; з вітровим склом і поручнем, бардачком
5 – Приладова панель (можливе розміщення багатофункціонального дисплея до 10′)
6 – Двомісна стійка SD-22 з двома відкидними сидіннями, сухим відсіком
7 – Носова накладка для швартування і/або постановки на якір з роульсом, висувною кнагою (і світлодіодними навігаційними вогнями – за умови вибору електропакета)
8 – Місткий носовий рундук (А – якірний відсік, В – основний відсік)
9 – Великий інтегрований кормовий рундук/диван (А – основний сухий відсік, В – спинка кормового дивана)
10 – М’яке протиковзке покриття SeaDeck
11 – Підсклянники (А – на носовому рундуку, В – на кермовій консолі, С – на пасажирській стійці (всього 6 шт.))
12 – Знімний носовий сан-дек із подушками / Знімний столик на опорі
13 – Клапан для накачування/відкачування повітря
14 – Клапан надлишкового тиску
15 – Носові нержавіючі рейлінги безпеки
16 – Бортові ручки безпеки
17 – Два поручні з нержавіючої сталі збоку від кормового дивана (не сумісний із П-подібною аркою)
18 – Щогла Т-подібна для буксирування / навігації
19 – Арка П-подібна для буксирування / навігації
20 – Дві кормові висувні кнаги з полірованої нержавіючої сталі
21 – Два кормові відсіки для зберігання швартових кінців
22 – Дві склопластикові кормові платформи з поручнем і висувною нержавіючою драбиною для виходу з води
23 – Склопластикові закінцівки балонів зі сходинкою
24 – Посилений транець
25 – Транцеве розширення “Хвіст ластівки”
5-секційний надувний балон змінного діаметра «DART» зі склопластиковими закінцівками, ручками, привальним брусом
Носова накладка з роульсом, висувною кнагою
Посилений склопластиковий корпус високої кілюватості з «High Step Hull» (HSH), збільшеною площею кокпіта «DART Hull» і транцевим розширенням «Хвіст ластівки»
Місткий носовий рундук (з якірним відсіком) і великий кормовий рундуки
Кермова консоль CL-22 з переднім рундуком; з вітровим склом і поручнем, бардачком; з панеллю приладів (можливе розміщення багатофункціонального дисплея до 10′)
Двомісна стійка SD-22 з двома відкидними сидіннями, сухим відсіком
Інтегрований кормовий диван
Комплект подушок і спинок для сидінь, тканина Silvertex
Два поручні з нержавіючої сталі збоку від кормового дивана
Підсклянники з нержавіючої сталі
Система вентиляції корпусу
Антиковзаюча поверхня палуби
Самовідливний кокпіт із системою водовідливу
Інспекційний люк
Вбудована паливна система, 90 л
Гофрований шланг у міжпалубному просторі для прихованого монтажу комунікацій
Два кормові відсіки для зберігання швартових кінців
Дві кормові висувні кнаги з полірованої нержавіючої сталі
Вбудовані буксирувальні та підйомні петлі
Два розбірних весла
Ножний насос, ремонтний комплект та інструкція з експлуатації
Клапана надлишкового тиску
Знімний носовий сан-дек із подушками / Знімний столик на опорі
Розширення для носового сан-дека з подушкою
М’яке протиковзке покриття SeaDeck
Механічна або гідравлічна система кермового керування
Кермове колесо
Комплект електрообладнання
Душовий комплект, 50 л
Дві склопластикові кормові платформи з поручнем і висувною драбиною
Носові нержавіючі рейлінги безпеки
Арка (П-подібна) або щогла (Т-подібна) для буксирування / навігації
Захисне порошкове покриття деталей з нерж. сталі в чорний колір
БімініТоп (тент сонцезахисний)
Захисний чохол на човен, рульову консоль, пасажирську стійку і кормовий диван
Захист кіля та балонів
YAMAHA F100LB |
YAMAHA F115LB |
YAMAHA VF115LA |
YAMAHA F130LA |
YAMAHA F150LB |
YAMAHA VF150LA |
YAMAHA F150LC / LF150LC |
YAMAHA F150LCB |
YAMAHA F150LSA |
YAMAHA F150LSA2 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Тип двигуна | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм і одиним розподільним валом (SOHC), з ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Робочий об'єм | 1832 см³ | 1832 см³ | 1832 см³ | 1832 см³ | 2670 см³ | 2785 см³ | 2670 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ |
Діаметр циліндра і хід поршня | 81.0 × 88.9 мм | 81.0 × 88.9 мм | 81.0 × 88.9 мм | 81.0 × 88.9 мм | 94.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 94.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм |
Макс. потужність | 73.6 кВт / 100 к.с. | 84.6 кВт / 115 к.с. | 84.6 кВт / 115 к.с. | 95.6 кВт / 130 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. |
Паливна система | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) |
Система змазки | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Мокрий картер | Мокрий картер | Мокрий картер | Мокрий картер |
Довжина дейдвуда | L: 516 мм (20.3") | L: 516 мм (20.3") | L: 516 мм (20.3") | L: 516 мм (20.3") | L: 516 мм (20.3") | L: 516 мм (20.3") | L: 516 мм (20.3″) | L: 516 мм (20.3″) | L: 516 мм (20.3″) | L: 516 мм (20.3″) |
Вага | 162,0 кг | 173,0 кг | 176,0 кг | 174,0 кг | 222,0 кг | 223,0 кг | 237,0 кг | 240,0 кг | 242,0 кг | 242,0 кг |
Пуск двигуна | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер |
Рульове управління | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління | Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління | Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління | Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління |
Система регулювання диферента і нахилу | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна. Зміна диференту та підйому-нахилу | Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше |