GRAND G580 – бестселер, вражаючий надувний човен класу RIB (Rigid Inflatable Boat) серії Golden Line, виробляється компанією GRAND Marine в Україні. Ця модель човна поєднує в собі передовий дизайн і використання високоякісних матеріалів, забезпечуючи надійність, комфорт і видатну продуктивність.
Надувний човен GRAND Golden Line G500 має довжину 5,85 метрів і оснащується підвісним човновим мотором максимальною потужністю до 150 кінських сил, що дає змогу розвивати високі швидкості та забезпечує чудову маневреність. Човен здатний вмістити до 11 осіб, що робить його ідеальним вибором для сімейних пригод і дружніх поїздок.
Корпус високої кілюватості виготовлений з дуже міцного склопластику з транцевим розширенням «Хвіст ластівки» (працює як трім пластини), забезпечує чудову керованість, стійкість до хвиль і довговічність. Ступінчастий корпус «High-Step-Hull» зменшує контакт балонів з водою, що призводить до збільшення швидкості і зменшення витрати палива. Надувні борти надають човну додаткову остійність, плавучість, вантажопідйомність і безпеку під час плавання. А також п’ятисекційний надувний балон перемінного січення «DART», що зменшується від корми до носа, збільшує корисне місце в носовій частині кокпіта, збільшується висота борту, і в човен потрапляє менше води.
GRAND G580 – це РІБ човен з містким носовим рундуком, центральною кермовою консоллю та інтегрованим кормовим диваном/рундуком. На приладовій панелі рульової консолі може розміститися передове навігаційне обладнання (багатофункціональний дисплей до 10 дюймів прихованого монтажу). Двомісна пасажирська стійка дає змогу керувати човном сидячи або обпершись на підйомні сидіння керувати стоячи. Човен оснащений розкішними сидіннями з м’якими подушками з морської тканини Silvertex, стійкої до впливу ультрафіолету і води.
До стандартного обладнання входить носова накладка з роульсом і висувною кнагою для легкої та швидкої постановки на якір або швартування; склопластикові закінцівки зі сходинками; вбудована паливна система (90 л) розміщена під палубою в центральній частині човна, завдяки чому досягається ідеальна диферентовка човна; підстаканники з нержавіючої сталі; вбудовані буксирувальні та підіймальні вушка. Також пропонується багатий вибір заводських опцій і широкий асортимент додаткового обладнання, наприклад: біміні-тент для захисту від сонця, що забезпечує максимальний комфорт під час відпочинку.
РИБ човен ГРАНД G580 серії Golden Line ідеально підходить для тих, хто шукає надійний і елегантний засіб для активного відпочинку на воді. Ця модель човна підійде як професіоналам, так і новачкам, надаючи високий рівень якості, стилю і продуктивності. Вона ідеально підходить для сімейних круїзів, риболовлі, активного відпочинку на воді (водні лижі, вейкбординг, водні атракціони) і багатьох інших морських пригод. Човен легко буксирувати за автомобілем на причепі, тим самим можна істотно розширити географію подорожей. GRAND Golden Line G580 гарантує незабутні моменти та безпечне плавання на воді.
Довжина човна | 5.85 м |
Довжина кокпіта | 4.27 м |
Ширина човна | 2.47 м |
Ширина кокпіта | 1.45 м |
Діаметр балонів | 0.50 м |
Кількість відсіків в балоні | 5 |
Тканина балона | PVC или Hypalon |
Висота борту | 0.68 м |
Осадка максимальна (при повному завантаженні) | 0.47 м |
Суха вага човна | 535.0 кг |
Вантажопідйомність | 1200.0 кг |
Пасажиромісткість | 12 чел. |
Емкость встроенного топливного бака | 90.0 л |
Кількість моторів | Один |
Потужність двигуна рекомендована | 100 - 150 л.с. |
Вага двигуна максимальна | 240.0 кг |
Висота транця | L: 20 inch / 508 мм |
Кут кілеватості (в міделі / в кормі) | 20° / 17° |
Тип днища | RIB |
Категорія човна | C |
Розміри упаковки №1 | 5900×2250×1170 (h) мм |
Розміри упаковки №2 | 1300×1120×1240 (h) мм |
Розміри упаковки №3 | 1050×560×950 (h) мм |
Вага човна в упаковці | 650.0 кг |
СХЕМА ВІДСІКІВ
1 – Відсік для зберігання якоря
2 – Носовий відсік
3 – Відсік в рульовій стійці
4 – Бардачок
5 – Паливний бак (91 л)
6 – Відсік в пасажирській стійці
7,8 – Великий кормовий рундук
9 – Два кормових відсіки для зберігання швартових кінців
ЗАГАЛЬНА КОНСТРУКЦІЯ ЧОВНА
1 - Склопластиковий корпус
2 - Надувний балон
3 - Посилений привальний брус із водовідбійником
4 - Клапан наповнення
5 - Носовий рундук, люк з пневмопідйомниками і м'якою подушкою
6 - Підсклянники з нержавіючої сталі з водотливами
7 - Два великих шпігати для відведення води з кокпіта
8 - Кормовий рундук / Кормовий диван з м'якою подушкою
9 - Кормові висувні нержавіючі кнехти, що висуваються
10 - Відсіки для швартувальних кінців
11 - Буксирувальний гак для кріплення фала лижника і вейкбордиста (основний на навігаційній арці)
12 - Дві склопластикові кормові платформи з нерж. сходами для підйому з води
13 - Болт-скоба U-подібна для підйому човна краном або кран-балкою
14 - Склопластикові заглушки балона
15 - Носова якірна накладка з якірним роульсом, навігаційними вогнями і підйомною кнехтою
16 - Носовий нержавіючий рейлінг безпеки з опорами
17 - Рульова консоль CL-22 з вітровим склом і поручнем, подвійним сидінням і рундуком попереду
18 - Пасажирська стійка з двома відкидними сидіннями SD-22, з сухим рундуком і двома підстаканниками
19 - Кормовий диван
20 - Навігаційна арка з нержавіючої сталі
21 - Кінгстон - водовідливний корок із трюму
22 - Клапан зливу води з кокпіта
23 - Зовнішня транцева накладка для ПЧМ
YAMAHA F100LB |
YAMAHA F115LB |
YAMAHA VF115LA |
YAMAHA F130LA |
YAMAHA F150LB |
YAMAHA VF150LA |
YAMAHA F150LC / LF150LC |
YAMAHA F150LCB |
YAMAHA F150LSA |
YAMAHA F150LSA2 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Тип двигуна | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм і одиним розподільним валом (SOHC), з ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Робочий об'єм | 1832 см³ | 1832 см³ | 1832 см³ | 1832 см³ | 2670 см³ | 2785 см³ | 2670 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ |
Діаметр циліндра і хід поршня | 81.0 × 88.9 мм | 81.0 × 88.9 мм | 81.0 × 88.9 мм | 81.0 × 88.9 мм | 94.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 94.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм |
Макс. потужність | 73.6 кВт / 100 к.с. | 84.6 кВт / 115 к.с. | 84.6 кВт / 115 к.с. | 95.6 кВт / 130 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. |
Паливна система | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) |
Система змазки | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Мокрий картер | Мокрий картер | Мокрий картер | Мокрий картер |
Довжина дейдвуда | L: 516 мм (20.3") | L: 516 мм (20.3") | L: 516 мм (20.3") | L: 516 мм (20.3") | L: 516 мм (20.3") | L: 516 мм (20.3") | L: 516 мм (20.3″) | L: 516 мм (20.3″) | L: 516 мм (20.3″) | L: 516 мм (20.3″) |
Вага | 162,0 кг | 173,0 кг | 176,0 кг | 174,0 кг | 222,0 кг | 223,0 кг | 237,0 кг | 240,0 кг | 242,0 кг | 242,0 кг |
Пуск двигуна | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер |
Рульове управління | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління | Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління | Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління | Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління |
Система регулювання диферента і нахилу | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна. Зміна диференту та підйому-нахилу | Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше |