Надувний човен GRAND G580 має сучасний зовнішній вигляд і характерний фірмовий дизайн GRAND серії Golden Line.
Традиційно особлива увага приділена ергономіці, оптимальному співвідношенню місткості пасажирів (ідеально спроектований простір на 12 пасажирів) і їх комфорту. Ця модель вже показала відмінні результати в плані мореплавства і вантажопідйомності, що досягається за рахунок високої кілеватості днища типу глибоке-V, ефектних обводів і продуманій конструкції човна в цілому.
Надувний балон човна складається з 5-ти секцій і оснащений двома клапанами аварійного скидання тиску. Виготовляється з ПВХ, щільністю тканини 1400 г/м², з строком використання понад 10 років або з тканини HYPALON (ORCA, Франція) – з експлуатаційним терміном 30 років, стійка до впливу сонячного ультрафіолету, до погодних умов, стійка до хімічних речовин, нафтопродуктів і підвищена стійкість до стирання.
Тканина балона і склопластиковий корпус човна мають велику палітру кольорів, оббивку можна замовити в різних колірних поєднаннях, включаючи двоколірне, щоб надати своєму човну унікальність.
Наше фірмове забарвлення – світло-сірі балони і оббивка з білим склопластиком.
Длина лодки (см) | 585 |
Довжина кокпіта (см) | 427 |
Ширина лодки (см) | 247 |
Ширина кокпіта (см) | 145 |
Діаметр балонів (см) | 50 |
Кількість відсіків в балоні | 5 |
Ткань баллона | PVC / Hypalon |
Висота борту (см) | 68 |
Осадка максимальная (при полной загрузке) (см) | 47 |
Сухой вес лодки (кг) | 535 |
Вантажопідйомність (кг) | 1200 |
Пасажиромісткість (чол.) | 12 |
Емкость встроенного топливного бака (л) | 91 |
Кількість моторів | 1 |
Потужність двигуна рекомендована (л.с.) | 130 |
Вага двигуна максимальна (кг) | 250 |
Висота транця (мм) | 508 |
Кут кілеватості (в міделі / в кормі) | 20°/17° |
Тип днища | RIB |
Категорія човна | D,C |
Розміри упаковки №1 (см) | 578×225×117 |
Розміри упаковки №2 (см) | 143×112×125 |
Розміри упаковки №3 (см) | 105×62×91 |
Вага човна в упаковці (кг) | 650 |
СХЕМА ВІДСІКІВ
1 – Відсік для зберігання якоря
2 – Носовий відсік
3 – Відсік в рульовій стійці
4 – Бардачок
5 – Паливний бак (91 л)
6 – Відсік в пасажирській стійці
7,8 – Великий кормовий рундук
9 – Два кормових відсіки для зберігання швартових кінців
КРЕСЛЕННЯ ЧОВНА
1. Склопластиковий корпус
2. Надувний балон
3. Посилений привальний брус з водо відбійником
4. Клапан наповнення
5. Носовий рундук, люк з пневмопідйомниками і м'якою подушкою
6. Підсклянники з нержавіючої сталі з водовідливами
7. Два великих шпігати для відводу води з кокпіта
8. Кормовий рундук / Кормовий диван з м'якою подушкою
9. Кормові висувні нержавіючі кнаги
10. Відсіки для швартовочних кінців
11. Буксировочний гак для кріплення лижника і вейкбордиста (основний на навігаційній арці)
12. Дві склопластикові кормові платформи з нерж. сходами для підйому з води
13. Болт-скоба U-подібна для підйому човна краном або кран-балкою
14. Склопластикові заглушки балона
15. Носова якірна накладка
16. Носовий нержавіючий рейлінг безпеки з опорами
17. Рульова консоль CL-22 з вітровим склом і поручнем, подвійним сидінням і рундуком попереду
18. Пасажирська стійка з двома відкидними сидіннями SD-22, з сухим рундуком і двома підсклянники
19. Кормовий диван
20. Навігаційна арка з нержавіючої сталі
21. Кінгстон – водовідливна пробка з трюму
22. Клапан зливу води з кокпіта
23. Зовнішня транцева накладка для ПЛМ
YAMAHA VF150LA (F150CETL)![]() |
YAMAHA F150LCA (F150GETL)![]() |
YAMAHA F150LB (F150DETL)![]() |
YAMAHA F130LA (F130AETL)![]() |
YAMAHA VF115LA (F115CETL)![]() |
YAMAHA F115LB (F115BETL)![]() |
YAMAHA F100LB (F100FETL)![]() |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
Тип двигуна | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм і одиним розподільним валом (SOHC), з ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм і одиним розподільним валом (SOHC), з ремінною передачею |
Робочий об'єм | 2785 см³ | 2670 см³ | 2670 см³ | 1832 см³ | 1832 см³ | 1832 см³ | 1832 см³ |
Діаметр циліндра і хід поршня | 96.0 мм × 96.2 мм | 94.0 мм × 96.2 мм | 94.0 мм × 96.2 мм | 81.0 мм × 88.9 мм | 81.0 мм × 88.9 мм | 81.0 мм × 88.9 мм | 81.0 мм × 88.9 мм |
Макс. потужність | 110.3 кВт (150 к.с.) @5500 об/хв | 110.3 кВт (150 к.с.) @5500 об/хв | 110.3 кВт (150 к.с.) @5500 об/хв | 95.6 кВт (130 к.с.) @5800 об/хв | 84.6 кВт (115 к.с.) @5800 об/хв | 84.6 кВт (115 к.с.) @5800 об/хв | 73.6 кВт (100 к.с.) @5500 об/хв |
Паливна система | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) |
Система змазки | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник |
Довжина дейдвуда | L: 516 мм (20.3") | L: 516 мм (20.3") | L: 516 мм (20.3") | L: 516 мм (20.3") | L: 516 мм (20.3") | L: 516 мм (20.3") | L: 516 мм (20.3") |
Вага | 223 кг | 226 кг | 222 кг | 176 кг | 176 кг | 175 кг | 162 кг |
Пуск двигуна | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер |
Рульове управління | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне |
Система регулювання диферента і нахилу | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна |
детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше |