Надувний човен GRAND G580 має сучасний зовнішній вигляд і характерний фірмовий дизайн GRAND серії Golden Line.
Традиційно особлива увага приділена ергономіці, оптимальному співвідношенню місткості пасажирів (ідеально спроектований простір на 12 пасажирів) і їх комфорту. Ця модель вже показала відмінні результати в плані мореплавства і вантажопідйомності, що досягається за рахунок високої кілеватості днища типу глибоке-V, ефектних обводів і продуманій конструкції човна в цілому.
Надувний балон човна складається з 5-ти секцій і оснащений двома клапанами аварійного скидання тиску. Виготовляється з ПВХ, щільністю тканини 1400 г/м², з строком використання понад 10 років або з тканини HYPALON (ORCA, Франція) – з експлуатаційним терміном 30 років, стійка до впливу сонячного ультрафіолету, до погодних умов, стійка до хімічних речовин, нафтопродуктів і підвищена стійкість до стирання.
Тканина балона і склопластиковий корпус човна мають велику палітру кольорів, оббивку можна замовити в різних колірних поєднаннях, включаючи двоколірне, щоб надати своєму човну унікальність.
Наше фірмове забарвлення – світло-сірі балони і оббивка з білим склопластиком.
Довжина човна | 5.85 м |
Довжина кокпіта | 4.27 м |
Ширина човна | 2.47 м |
Ширина кокпіта | 1.45 м |
Діаметр балонів | 0.50 м |
Кількість відсіків в балоні | 5 |
Тканина балона | PVC або Hypalon |
Висота борту | 0.68 м |
Осадка максимальна (при повному завантаженні) | 0.47 м |
Суха вага човна | 535.0 кг |
Вантажопідйомність | 1200.0 кг |
Пасажиромісткість | 12 осіб |
Емкость встроенного топливного бака | 90.0 л |
Кількість моторів | Один |
Потужність двигуна рекомендована | 100 - 150 к.с. |
Вага двигуна максимальна | 240.0 кг |
Висота транця | L: 20 inch / 508 мм |
Кут кілеватості (в міделі / в кормі) | 20° / 17° |
Тип днища | RIB |
Категорія човна | C |
Розміри упаковки №1 | 5900×2250×1170 (h) мм |
Розміри упаковки №2 | 1300×1120×1240 (h) мм |
Розміри упаковки №3 | 1050×560×950 (h) мм |
Вага човна в упаковці | 650.0 кг |
СХЕМА ВІДСІКІВ
1 – Відсік для зберігання якоря
2 – Носовий відсік
3 – Відсік в рульовій стійці
4 – Бардачок
5 – Паливний бак (91 л)
6 – Відсік в пасажирській стійці
7,8 – Великий кормовий рундук
9 – Два кормових відсіки для зберігання швартових кінців
ЗАГАЛЬНА КОНСТРУКЦІЯ ЧОВНА
1 - Склопластиковий корпус
2 - Надувний балон
3 - Посилений привальний брус із водовідбійником
4 - Клапан наповнення
5 - Носовий рундук, люк з пневмопідйомниками і м'якою подушкою
6 - Підсклянники з нержавіючої сталі з водотливами
7 - Два великих шпігати для відведення води з кокпіта
8 - Кормовий рундук / Кормовий диван з м'якою подушкою
9 - Кормові висувні нержавіючі кнехти, що висуваються
10 - Відсіки для швартувальних кінців
11 - Буксирувальний гак для кріплення фала лижника і вейкбордиста (основний на навігаційній арці)
12 - Дві склопластикові кормові платформи з нерж. сходами для підйому з води
13 - Болт-скоба U-подібна для підйому човна краном або кран-балкою
14 - Склопластикові заглушки балона
15 - Носова якірна накладка з якірним роульсом, навігаційними вогнями і підйомною кнехтою
16 - Носовий нержавіючий рейлінг безпеки з опорами
17 - Рульова консоль CL-22 з вітровим склом і поручнем, подвійним сидінням і рундуком попереду
18 - Пасажирська стійка з двома відкидними сидіннями SD-22, з сухим рундуком і двома підстаканниками
19 - Кормовий диван
20 - Навігаційна арка з нержавіючої сталі
21 - Кінгстон - водовідливний корок із трюму
22 - Клапан зливу води з кокпіта
23 - Зовнішня транцева накладка для ПЧМ
YAMAHA F100LB![]() |
YAMAHA F115LB![]() |
YAMAHA VF115LA![]() |
YAMAHA F130LA![]() |
YAMAHA F150LB![]() |
YAMAHA VF150LA![]() |
YAMAHA F150LC / LF150LC![]() |
YAMAHA F150LCB![]() |
YAMAHA F150LSA![]() |
YAMAHA F150LSA2![]() |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Тип двигуна | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм і одиним розподільним валом (SOHC), з ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Робочий об'єм | 1832 см³ | 1832 см³ | 1832 см³ | 1832 см³ | 2670 см³ | 2785 см³ | 2670 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ |
Діаметр циліндра і хід поршня | 81.0 × 88.9 мм | 81.0 × 88.9 мм | 81.0 × 88.9 мм | 81.0 × 88.9 мм | 94.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 94.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм |
Макс. потужність | 73.6 кВт / 100 к.с. | 84.6 кВт / 115 к.с. | 84.6 кВт / 115 к.с. | 95.6 кВт / 130 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. |
Паливна система | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) |
Система змазки | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Мокрий картер | Мокрий картер | Мокрий картер | Мокрий картер |
Довжина дейдвуда | L: 516 мм (20.3") | L: 516 мм (20.3") | L: 516 мм (20.3") | L: 516 мм (20.3") | L: 516 мм (20.3") | L: 516 мм (20.3") | L: 516 мм (20.3″) | L: 516 мм (20.3″) | L: 516 мм (20.3″) | L: 516 мм (20.3″) |
Вага | 162,0 кг | 173,0 кг | 176,0 кг | 174,0 кг | 222,0 кг | 223,0 кг | 237,0 кг | 240,0 кг | 242,0 кг | 242,0 кг |
Пуск двигуна | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер |
Рульове управління | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління![]() |
Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління![]() |
Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління![]() |
Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління![]() |
Система регулювання диферента і нахилу | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна. Зміна диференту та підйому-нахилу | Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше |