GRAND G650 – вражаючий надувний човен класу RIB (Rigid Inflatable Boat) серії Golden Line, виробляється українською компанією GRAND Marine. Ця модель човна є ідеальним поєднанням елегантного дизайну, передових технологій з використанням високоякісних матеріалів, забезпечуючи видатні характеристики і функціональні можливості для різноманітних морських пригод.
Надувний човен GRAND Golden Line G650 має довжину 6,5 метрів і оснащується підвісним човновим мотором максимальною потужністю до 200 кінських сил, що дає змогу розвивати високі швидкості і забезпечує чудову маневреність. Човен здатний вміщати до 12 осіб, що робить його ідеальним вибором для великих сімейних пригод і корпоративних заходів.
Корпус високої кілюватості виготовлений з дуже міцного склопластику з транцевим розширенням «Хвіст ластівки» (працює як трім пластини), забезпечує чудову керованість, стійкість до хвиль і довговічність. Ступінчастий корпус «High-Step-Hull» зменшує контакт балонів з водою, що призводить до збільшення швидкості і зменшення витрати палива. Надувні борти надають човну додаткову остійність, плавучість, вантажопідйомність і безпеку під час плавання. А також п’ятисекційний надувний балон перемінного січення «DART», зменшується від корми до носа, збільшує корисне місце в носовій частині кокпіта, збільшується висота борту, і в човен потрапляє менше води.
GRAND G650 – це РІБ човен з містким носовим рундуком, центральною кермовою консоллю та інтегрованим U-подібним кормовим диваном/рундуком. На приладовій панелі рульової консолі може розміститися передове навігаційне обладнання, тобто багатофункціональний дисплей до 12 дюймів прихованого монтажу. Двомісна пасажирська стійка дає змогу керувати човном сидячи або обпершись на підйомні сидіння керувати стоячи. Човен оснащений розкішними сидіннями з м’якими подушками з морської тканини Silvertex, стійкої до впливу ультрафіолету і води.
До стандартного обладнання входить носова накладка з роульсом і висувною кнагою для легкої та швидкої постановки на якір або швартування; склопластикові закінцівки зі сходинками; вбудована паливна система (200 л) розміщена під палубою в центральній частині човна, завдяки чому досягається ідеальна диферентовка човна; підстаканники з нержавіючої сталі; вбудовані буксирувальні та підіймальні вушка. Також пропонується багатий вибір заводських опцій і широкий асортимент додаткового обладнання, наприклад: біміні-тент для захисту від сонця, що забезпечує максимальний комфорт на воді.
РІБ човен ГРАНД G650 серії Golden Line ідеально підходить для групових круїзів, водних розваг, водних видів спорту, таких як водні лижі, вейкбординг і навіть комерційного використання. Цей човен призначений як для професіоналів, так і для аматорів, які бажають насолодитися високим рівнем якості, стилю і продуктивності на воді. Він забезпечує безпечне і незабутнє плавання, відповідаючи найвищим очікуванням водних любителів.
Довжина човна | 6.50 м |
Довжина кокпіта | 4.40 м |
Ширина човна | 2.65 м |
Ширина кокпіта | 1.50 м |
Діаметр балонів | 0.55 м |
Кількість відсіків в балоні | 5 |
Тканина балона | PVC або Hypalon |
Висота борту | 0.68 м |
Осадка максимальна (при повному завантаженні) | 0.47 м |
Суха вага човна | 750.0 кг |
Вантажопідйомність | 1300.0 кг |
Пасажиромісткість | 12 осіб |
Емкость встроенного топливного бака | 200.0 л |
Кількість моторів | Один |
Потужність двигуна рекомендована | 150 - 200 к.с. |
Вага двигуна максимальна | 300.0 кг |
Висота транця | L: 20 inch / 508 мм |
Кут кілеватості (в міделі / в кормі) | 25° / 20° |
Тип днища | RIB |
Категорія човна | C |
Розміри упаковки №1 | 6400×2300×1270 (h) мм |
Розміри упаковки №2 | 1100×1060×1200 (h) мм |
Розміри упаковки №3 | 1050×650×950 (h) мм |
Вага човна в упаковці | 860.0 кг |
СХЕМА ВІДСІКІВ
1 - Відсік для зберігання якіра
2 - Носовий відсік
3 - Відсік в рульовій стійці
4 - Бардачок
5 - Відсік в пасажирській стійці
6 - Задня поличка для напоїв
7 - Паливний бак (200 л)
8 - Бічні кормові рундуки
9 - Основний кормовий рундук
10 - Нижній кормовий рундук
11 - Задні якірні/мотузкові відсіки
ЗАГАЛЬНА КОНСТРУКЦІЯ ЧОВНА
1 - Посилений склопластиковий корпус типу "Глибоке V"
2 - 5-секційний надувний балон
3 - Клапан наповнення повітрям
4 - Вентиляційні решітки носового відсіку
5 - Привальний брус із водовідбійником
6 - Бортові ручки безпеки
7 - Дві кормові висувні кнехти з полірованої нержавіючої сталі
8 - Дві склопластикові кормові платформи з нерж. сходами для підйому з води
9 - Носова якірна накладка з м'якою спинкою; роульсом, висувною кнехтою, двома напівклюзами і світлодіодними навігаційними вогнями
10 - Носовий нержавіючий рейлінг безпеки з опорами
11 - Склопластикові закінцівки балонів
12 - Кормовий диван з м'якою подушкою
13 - Рульова стійка CL-16 з переднім м'яким сидінням, великим відсіком; вітровим склом, ящиком для рукавичок і поручнем
14 - Двомісна стійка SD-11 з двома відкидними сидіннями, сухим відсіком і 2 нерж. підстаканниками
15 - Місткий носовий відсік з м'якими знімними подушками, 2 нерж. підстаканники
16 - Два поручні з нержавіючої сталі збоку від кормового дивана
17 - Клапан надлишкового тиску Leafield
18 - Два кормових відсіки для зберігання швартових кінців
19 - Навігаційна арка/арка буксирування лижника
YAMAHA F150LB |
YAMAHA VF150LA |
YAMAHA F150LC / LF150LC |
YAMAHA F200LC |
YAMAHA F150LCB |
YAMAHA F150LSA |
YAMAHA F150LSA2 |
YAMAHA F200LCB |
YAMAHA F200LSA |
YAMAHA F200LSA2 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Тип двигуна | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею |
Робочий об'єм | 2670 см³ | 2785 см³ | 2670 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ |
Діаметр циліндра і хід поршня | 94.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 94.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм |
Макс. потужність | 110.3 кВт / 150 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. | 147.1 кВт / 200 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. | 147.1 кВт / 200 к.с. | 147.1 кВт / 200 к.с. | 147.1 кВт / 200 к.с. |
Паливна система | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) |
Система змазки | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Мокрий картер | Масляний відстійник | Мокрий картер | Мокрий картер | Мокрий картер | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник |
Довжина дейдвуда | L: 516 мм (20.3") | L: 516 мм (20.3") | L: 516 мм (20.3″) | L: 516 мм (20.3″) | L: 516 мм (20.3″) | L: 516 мм (20.3″) | L: 516 мм (20.3″) | L: 516 мм (20.3″) | L: 516 мм (20.3″) | L: 516 мм (20.3″) |
Вага | 222,0 кг | 223,0 кг | 237,0 кг | 240,0 кг | 240,0 кг | 242,0 кг | 242,0 кг | 241,0 кг | 243,0 кг | 243,0 кг |
Пуск двигуна | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер |
Рульове управління | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління | Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління | Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління | Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління | Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління | Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління | Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління | Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління |
Система регулювання диферента і нахилу | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна. Зміна диференту та підйому-нахилу | Електрогідравлічна. Зміна диференту та підйому-нахилу | Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше |