Довжина човна | 6.50 м |
Довжина кокпіта | 4.40 м |
Ширина човна | 2.65 м |
Ширина кокпіта | 1.50 м |
Діаметр балонів | 0.55 м |
Кількість відсіків в балоні | 5 |
Тканина балона | PVC або Hypalon |
Висота борту | 0.68 м |
Осадка максимальна (при повному завантаженні) | 0.47 м |
Суха вага човна | 750.0 кг |
Вантажопідйомність | 1300.0 кг |
Пасажиромісткість | 12 осіб |
Емкость встроенного топливного бака | 200.0 л |
Кількість моторів | Один |
Потужність двигуна рекомендована | 150 - 200 к.с. |
Вага двигуна максимальна | 300.0 кг |
Висота транця | L: 20 inch / 508 мм |
Кут кілеватості (в міделі / в кормі) | 25° / 20° |
Тип днища | RIB |
Категорія човна | C |
Розміри упаковки №1 | 6400×2300×1270 (h) мм |
Розміри упаковки №2 | 1100×1060×1200 (h) мм |
Розміри упаковки №3 | 1050×650×950 (h) мм |
Вага човна в упаковці | 860.0 кг |
СХЕМА ВІДСІКІВ
1 - Відсік для зберігання якіра
2 - Носовий відсік
3 - Відсік в рульовій стійці
4 - Бардачок
5 - Відсік в пасажирській стійці
6 - Задня поличка для напоїв
7 - Паливний бак (200 л)
8 - Бічні кормові рундуки
9 - Основний кормовий рундук
10 - Нижній кормовий рундук
11 - Задні якірні/мотузкові відсіки
ЗАГАЛЬНА КОНСТРУКЦІЯ ЧОВНА
1 - Посилений склопластиковий корпус типу "Глибоке V"
2 - 5-секційний надувний балон
3 - Клапан наповнення повітрям
4 - Вентиляційні решітки носового відсіку
5 - Привальний брус із водовідбійником
6 - Бортові ручки безпеки
7 - Дві кормові висувні кнехти з полірованої нержавіючої сталі
8 - Дві склопластикові кормові платформи з нерж. сходами для підйому з води
9 - Носова якірна накладка з м'якою спинкою; роульсом, висувною кнехтою, двома напівклюзами і світлодіодними навігаційними вогнями
10 - Носовий нержавіючий рейлінг безпеки з опорами
11 - Склопластикові закінцівки балонів
12 - Кормовий диван з м'якою подушкою
13 - Рульова стійка CL-16 з переднім м'яким сидінням, великим відсіком; вітровим склом, ящиком для рукавичок і поручнем
14 - Двомісна стійка SD-11 з двома відкидними сидіннями, сухим відсіком і 2 нерж. підстаканниками
15 - Місткий носовий відсік з м'якими знімними подушками, 2 нерж. підстаканники
16 - Два поручні з нержавіючої сталі збоку від кормового дивана
17 - Клапан надлишкового тиску Leafield
18 - Два кормових відсіки для зберігання швартових кінців
19 - Навігаційна арка/арка буксирування лижника
YAMAHA F150LB![]() |
YAMAHA VF150LA![]() |
YAMAHA F150LC / LF150LC![]() |
YAMAHA F200LC![]() |
YAMAHA F150LCB![]() |
YAMAHA F150LSA![]() |
YAMAHA F150LSA2![]() |
YAMAHA F200LCB![]() |
YAMAHA F200LSA![]() |
YAMAHA F200LSA2![]() |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Тип двигуна | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT) ![]() |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT) ![]() |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT) ![]() |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT) ![]() |
Робочий об'єм | 2670 см³ | 2785 см³ | 2670 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ |
Діаметр циліндра і хід поршня | 94.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 94.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм |
Макс. потужність | 110.3 кВт / 150 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. | 147.1 кВт / 200 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. | 147.1 кВт / 200 к.с. | 147.1 кВт / 200 к.с. | 147.1 кВт / 200 к.с. |
Паливна система | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) |
Система змазки | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Мокрий картер | Масляний відстійник | Мокрий картер | Мокрий картер | Мокрий картер | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник |
Довжина дейдвуда | L: 516 мм (20.3") | L: 516 мм (20.3") | L: 516 мм (20.3″) | L: 516 мм (20.3″) | L: 516 мм (20.3″) | L: 516 мм (20.3″) | L: 516 мм (20.3″) | L: 516 мм (20.3″) | L: 516 мм (20.3″) | L: 516 мм (20.3″) |
Вага | 222,0 кг | 223,0 кг | 237,0 кг | 240,0 кг | 240,0 кг | 242,0 кг | 242,0 кг | 241,0 кг | 243,0 кг | 243,0 кг |
Пуск двигуна | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер |
Рульове управління | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління![]() |
Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління![]() |
Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління![]() |
Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління![]() |
Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління![]() |
Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління![]() |
Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління![]() |
Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління![]() |
Система регулювання диферента і нахилу | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна. Зміна диференту та підйому-нахилу | Електрогідравлічна. Зміна диференту та підйому-нахилу | Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше |