Максимальна потужність | 4.4 кВт (6 к.с.) @5500 об./хв. |
Максимальний робочий діапазон | 5000~6000 об/хв |
Холостий хід | 1050 ± 50 об./хв. |
Споживання палива | 2.6 л/г @5500 об./хв. |
Тип двигуна | Бензиновий, 4-тактний, 2-циліндровий, SOHC |
Робочий об'єм | 212 см³ |
Діаметр циліндра і хід поршня | 56.0 мм × 43.0 мм |
Ступінь стиснення | 9.4 :1 |
Повітряний тракт | Ручний підсос |
Паливна система | 1 карбюратор |
Паливний бак | Портативний 12 л |
Система змазки | Мокрий картер |
Ємність масла в двигуні | 0.8 л (Не обладнаний масляним фільтром) |
Запалювання | Ємнісна CDI мікрокомп'ютерная |
Угол опереження | BTDC 5.0 — BTDC 30.0 deg |
Свіча запалювання | NGK BR6HS-10 |
Пуск двигуна | Ручний |
Генератор | 6 Amp з випрямлячем-регулятором напруги заряду - опція |
Система охолодження | Водяна з термостатом |
Система вихлопу | Через втулку гребного гвинта |
Рульове управління | Румпель |
Кут повороту підвісного мотора | 43° від центру, вліво і право |
Монтажні центри | - |
Система регулювання нахилу (диферент) і підйому | Ручна |
Триммер и метод наклона | |
Кількість позицій / режим мелководья | 4 / 2 |
Кут нахилу підвісного мотора | від -4° до +16° |
Кут підйому підвісного мотора | 71° |
Передачі | F-N-R |
Передаточне число | 2.08 (27/13) |
Объем трансмиссионного масла | 0.150 л |
Обертання гвинта | За годинниковою стрілкою |
Довжина дейдвуда | L: 558 мм (17.0″) |
Высота транца лодки | L: 508 мм |
Вага | 41,0 кг |