GRAND DRIVE LINE D600 DRIVE – професійний надувний човен класу RIB (Rigid Inflatable Boat), виробляється компанією GRAND Marine в Україні. Ця модель човна являє собою ідеальний плавзасіб для використання у сфері комерційних і туристичних морських операцій, як-от човнові екскурсії та човнове таксі.
Надувний човен GRAND Drive Line D600D має довжину 6,12 метра і оснащується підвісним човновим мотором максимальною потужністю до 150 кінських сил, що дає змогу розвивати високі швидкості і забезпечує чудову маневреність. Човен здатний вмістити до 12 осіб, що робить його чудовим вибором для професійних команд і комерційних завдань.
Корпус ультрависокої кілюватості виготовлений з високоміцного склопластику, що забезпечує відмінну керованість, стійкість до хвиль і довговічність. Ступінчастий корпус «High-Step-Hull» зменшує контакт балонів з водою, що призводить до збільшення швидкості і зменшення витрати палива. Надувні борти надають човну додаткову остійність, плавучість, вантажопідйомність і безпеку під час плавання. А також п’ятисекційний надувний балон перемінного січення «DART», зменшується від корми до носа, збільшує корисне місце в носовій частині кокпіта, збільшується висота борту, і в човен потрапляє менше води.
GRAND D600D – це РІБ човен з центральною кермовою консоллю, зміщеною до корми, інтегрованим кормовим диваном і великою кількістю рундуків і відсіків для зберігання суднового і/або спортивного інвентарю: якірний і носовий рундуки, два кормових рундуки і два містких кормових відсіки. Кермова консоль обладнана високим вітровим склом, що добре захищає від вітру і бризок і потужними поручнями. Хороший огляд дає можливість контролювати пасажирів. На приладовій панелі рульової консолі може розміститися передове навігаційне обладнання, тобто два багатофункціональні дисплеї до 12 дюймів прихованого монтажу, УКХ рація і багато іншого. Керування човном пілот здійснює сидячи на регульованому спортивному сидінні, що забезпечують бічну підтримку спини. Пасажири розташовуються на жокейських сидіннях із вбудованими сухими відсіками для зберігання особистих речей. У кожного пасажира є спинка сидіння і поручень безпеки спереду. Човен оснащений розкішними сидіннями з м’якими подушками з морської тканини Silvertex, стійкої до впливу ультрафіолету і води. За індивідуальним замовленням човен може бути виконаний у вантажному виконанні (без сидінь) або вантажопасажирській версії (кількість сидінь обговорюється індивідуально).
У стандартне обладнання входить носова накладка; вбудована паливна система (140 л) розміщена під палубою в центральній частині човна, завдяки чому досягається ідеальна диферентовка човна; підстаканники з нержавіючої сталі; вбудовані буксирувальні та підйомні вушка. Також пропонується багатий вибір заводських опцій і широкий асортимент додаткового обладнання. Наприклад: дві склопластикові кормові платформи з нержавіючим поручнем і висувною нержавіючою драбиною для легкого виходу з води; щогла для буксирування та/або розміщення навігаційних вогнів, антени і радара; а також Т-топ для захисту від сонця, що забезпечує максимальний комфорт під час виконання поставлених завдань.
РІБ човен ГРАНД D600D ідеально підходить для таких сфер використання:
• Човнове таксі: Цей човен надає надійний і комфортабельний засіб для пасажирських перевезень на воді, включно з трансферами між островами і узбережжям.
• Екскурсії на човні: GRAND D600 DRIVE можна використовувати для організації захопливих водних екскурсій, надаючи туристам можливість насолоджуватися красою прибережних місць і морських пейзажів.
• Тренерський човен використовується для тренувань та інструктажу спортсменів. Він призначений для навчання і розвитку навичок водних видів спорту, як-от веслування, вітрильний спорт, вейкбординг та інші. Човен забезпечує комфорт для тренера і може бути адаптований до вимог конкретного виду спорту та надавати спортсменам можливість тренуватися і вдосконалювати свої навички у безпечному та контрольованому середовищі на воді.
• Суддівський човен використовується для організації та проведення змагань і заходів водних видів спорту. Судді перебувають на цьому човні і спостерігають за перебігом змагань, ухвалюючи рішення і ведучи облік результатів.
Цей професійний надувний човен GRAND DRIVE LINE D600 DRIVE забезпечує безпеку, комфорт і надійність для комерційних, туристичних операцій, занять спортом на воді. Човен спроектовано для задоволення потреб водних підприємств, спортивних клубів, човнових таксі та туристичних агентств.
Довжина човна | 6.12 м |
Довжина кокпіта | 4.40 м |
Ширина човна | 2.50 м |
Ширина кокпіта | 1.54 м |
Діаметр балонів | 0.50 м |
Кількість відсіків в балоні | 5 |
Тканина балона | PVC або Hypalon |
Висота борту | 0.73 м |
Осадка максимальна (при повному завантаженні) | 0.50 м |
Суха вага човна | 626.0 кг |
Вантажопідйомність | 1110.0 кг |
Пасажиромісткість | 12 осіб |
Емкость встроенного топливного бака | 140.0 л |
Кількість моторів | Один |
Потужність двигуна рекомендована | 115 - 150 к.с. |
Вага двигуна максимальна | 250.0 кг |
Висота транця | X: 25 inch / 635 мм |
Кут кілеватості (в міделі / в кормі) | 22° / 22° |
Тип днища | RIB |
Категорія човна | C |
Розміри упаковки №1 | 6240×2240×1240 (h) мм |
Розміри упаковки №2 | 1050×950×1250 (h) мм |
Розміри упаковки №3 | 1200×600×960 (h) мм |
Вага човна в упаковці | 746.0 кг |
1 – Посилений склопластиковий корпус ультрависокої кілюватості з «High Step Hull» (HSH), збільшеною площею кокпіта «DART Hull»
2 – 5-секційний надувний балон змінного діаметра «DART»
3 – Подвійний привальний брус з водовідбійником
4 – Кермова консоль CL-26 з вітровим склом, поручнем, логотипом; з приладовою панеллю (можливе розміщення двох багатофункціональних дисплеїв до 12′)
5 – Носова накладка для швартування та/або постановки на якір із двома кнагами з нержавіючої сталі
6 – Носовий якірний рундук
7 – Місткий носовий рундук
8 – П’ять поодиноких жокейських сидінь SS-02 з вбудованими сухими відсіками для зберігання і переднім поручнем
9 – Пакгаус – підпалубний відсік
10 – М’яке протиковзке покриття SeaDeck
11 – Два інтегровані кормові рундуки (лівий і правий) / два місця для пасажирів
12 – Знімні м’які спинки кормового місця пасажирів
13 – Регульоване спортивне сидіння для пілота SS-01
14 – Два місткі відсіки позаду кормового дивана
15 – Дві склопластикові кормові платформи з поручнем і висувною нержавіючою драбиною для виходу з води
16 – Носові нержавіючі рейлінги безпеки
17 – Бортові ручки безпеки
18 – Дві кормові кнаги з полірованої нержавіючої сталі
19 – Щогла для буксирування / навігації та кормові поручні безпеки
20 – T-подібний сонцезахисний дах (T-top)
5-секційний надувний балон змінного діаметра «DART» з ручками і привальним брусом
Носова накладка з двома кнагами з нержавіючої сталі
Посилений склопластиковий корпус ультрависокої кілюватості з «High Step Hull» (HSH), збільшеною площею кокпіта «DART Hull»
Носовий якірний рундук, місткий носовий рундук із двома сходинками, два задніх бічних рундуки і два місткі відсіки позаду кормового дивана
П’ять поодиноких жокейських сидінь SS-02 з вбудованими сухими відсіками для зберігання і переднім поручнем
Кермова консоль CL-26 з вітровим склом, поручнем, логотипом; з приладовою панеллю (можливе розміщення двох багатофункціональних дисплеїв до 12′)
Регульоване спортивне сидіння для водія SS-01, що регулюється
Кормовий диван (без подушок і спинок)
Комплект подушок і спинок для сидінь, тканина Silvertex
Підсклянники з нержавіючої сталі
Система вентиляції корпусу
Антиковзаюча поверхня палуби
Самовідливний кокпіт із системою водовідливу
Інспекційний люк
Вбудована паливна система, 140 л
Гофрований шланг у міжпалубному просторі для прихованого монтажу комунікацій
Два кормові відсіки для зберігання швартових кінців
Дві кормові висувні кнаги з полірованої нержавіючої сталі
Вбудовані буксирувальні та підйомні петлі
Деталі з нержавіючої сталі захищені порошковим покриттям чорного кольору
Два розбірних весла
Ножний насос, ремонтний комплект та інструкція з експлуатації
Комплект електрообладнання
Механічна система кермового керування
Гідравлічна система кермового керування
Кермове колесо
Дві кормові подушки (над кормовими відсіками)
Душовий комплект, 50 л
Дві склопластикові кормові платформи з поручнем і висувною драбиною
Носові нержавіючі рейлінги безпеки
Щогла для буксирування / навігації та кормові поручні безпеки
Клапана надлишкового тиску
Захист кіля та балонів
Захисний чохол на човен, рульову консоль, пасажирські стійки
T-подібний сонцезахисний дах (T-top)
YAMAHA F115XB |
YAMAHA VF115XA |
YAMAHA F130XA |
YAMAHA F150XB |
YAMAHA VF150XA |
YAMAHA F150XC / LF150XC |
YAMAHA F150XCB / LF150XCB |
YAMAHA F150XSA / LF150XSA |
YAMAHA F150XSA2 / LF150XSA2 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Тип двигуна | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Робочий об'єм | 1832 см³ | 1832 см³ | 1832 см³ | 2670 см³ | 2785 см³ | 2670 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ |
Діаметр циліндра і хід поршня | 81.0 × 88.9 мм | 81.0 × 88.9 мм | 81.0 × 88.9 мм | 94.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 94.0 мм × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм |
Макс. потужність | 84.6 кВт / 115 к.с. | 84.6 кВт / 115 к.с. | 95.6 кВт / 130 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. | 110.3 кВт / 150 л.с. |
Паливна система | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) |
Система змазки | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Мокрий картер | Мокрий картер | Мокрий картер | Мокрий картер |
Довжина дейдвуда | X: 643 мм (25.3") | X: 643 мм (25.3") | X: 643 мм (25.3") | X: 643 мм (25.3") | X: 643 мм (25.3") | X: 643 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) |
Вага | 177,0 кг | 180,0 кг | 178,0 кг | 227,0 кг | 227,0 кг | 242,0 кг / 243,0 кг | 241,0 кг | 243,0 кг / 244,0 кг | 243,0 кг / 244,0 кг |
Пуск двигуна | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер |
Рульове управління | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління | Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління | Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління | Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління |
Система регулювання диферента і нахилу | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна. Зміна диференту та підйому-нахилу | Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше |