Адаптований і функціональний.
Надувний човен з жорстким корпусом завдовжки 6,0 м / 20 футів з мотором потужністю до 150 к.с. Драйвова версія нашої моделі GRAND D600, призначена для адаптації до комерційних цілей. Спочатку побудований як 6-місний надувний човен для огляду визначних пам’яток, екскурсій. Човен може бути змінений і налаштований відповідно до Вашого цільового призначення. Міцний і місткий склопластиковий корпус з надувними балонами добре підійде для дайвінгу, служб патрулювання.
Оцініть справжню універсальність.
Довжина човна | 6.12 м |
Довжина кокпіта | 4.40 м |
Ширина човна | 2.50 м |
Ширина кокпіта | 1.54 м |
Діаметр балонів | 0.50 м |
Кількість відсіків в балоні | 5 |
Тканина балона | PVC або Hypalon |
Висота борту | 0.73 м |
Осадка максимальна (при повному завантаженні) | 0.50 м |
Суха вага човна | 626.0 кг |
Вантажопідйомність | 1110.0 кг |
Пасажиромісткість | 12 осіб |
Емкость встроенного топливного бака | 140.0 л |
Кількість моторів | Один |
Потужність двигуна рекомендована | 115 - 150 к.с. |
Вага двигуна максимальна | 250.0 кг |
Висота транця | X: 25 inch / 635 мм |
Кут кілеватості (в міделі / в кормі) | 22° / 22° |
Тип днища | RIB |
Категорія човна | C |
Розміри упаковки №1 | 6240×2240×1240 (h) мм |
Розміри упаковки №2 | 1050×950×1250 (h) мм |
Розміри упаковки №3 | 1200×600×960 (h) мм |
Вага човна в упаковці | 746.0 кг |
Загальний устрій човна GRAND D600 Drive
1 – Висококільований склопластиковий корпус
2 – 5-секційний надувний балон
3 – Привальний брус із водовідбійником
4 – Бортові ручки безпеки
5 – Пасажирське сидіння (5 шт.) всередині відсік для зберігання речей
6 – Підпалубний відсік (об'єм 270 літрів)
7 – Рульова стійка CL-26 зі знімним переднім сидінням із м'якою подушкою, вітровим склом і поручнем
8 – Бічні кормові рундуки (об'єм кожного 153 літри)
9 – Кормовий нерж. рейлінг безпеки
10 – Лівий і правий кормовий задній відсік для зберігання речей (об'єм кожного 153 літри)
11 – Носові качки для швартування
12 – Носова якірна накладка
13 – Форпік – носовий якірний відсік (об'єм 13 літрів)
14 – Носовий відсік (об'єм 105 літрів) з м'якими знімними подушками
15 – Клапан наповнення
16 – Клапан надлишкового тиску
17 – Регульоване спортивне сидіння для пілота SS-01
18 – Навігаційна арка / арка буксирування лижника
19 – Склопластикова кормова платформа для плавання
20 – Кормові швартувальні качки
21 – Склопластикова кормова платформа для плавання з нерж. драбиною для підйому з води та поручнем
YAMAHA F115XB![]() |
YAMAHA VF115XA![]() |
YAMAHA F130XA![]() |
YAMAHA F150XB![]() |
YAMAHA VF150XA![]() |
YAMAHA F150XC / LF150XC![]() |
YAMAHA F150XCB / LF150XCB![]() |
YAMAHA F150XSA / LF150XSA![]() |
YAMAHA F150XSA2 / LF150XSA2![]() |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Тип двигуна | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею |
Робочий об'єм | 1832 см³ | 1832 см³ | 1832 см³ | 2670 см³ | 2785 см³ | 2670 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ |
Діаметр циліндра і хід поршня | 81.0 × 88.9 мм | 81.0 × 88.9 мм | 81.0 × 88.9 мм | 94.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 94.0 мм × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм |
Макс. потужність | 84.6 кВт / 115 к.с. | 84.6 кВт / 115 к.с. | 95.6 кВт / 130 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. | 110.3 кВт / 150 л.с. |
Паливна система | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) |
Система змазки | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Мокрий картер | Мокрий картер | Мокрий картер | Мокрий картер |
Довжина дейдвуда | X: 643 мм (25.3") | X: 643 мм (25.3") | X: 643 мм (25.3") | X: 643 мм (25.3") | X: 643 мм (25.3") | X: 643 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) |
Вага | 177,0 кг | 180,0 кг | 178,0 кг | 227,0 кг | 227,0 кг | 242,0 кг / 243,0 кг | 241,0 кг | 243,0 кг / 244,0 кг | 243,0 кг / 244,0 кг |
Пуск двигуна | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер |
Рульове управління | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне | Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління![]() |
Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління![]() |
Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління![]() |
Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління![]() |
Система регулювання диферента і нахилу | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна | Електрогідравлічна. Зміна диференту та підйому-нахилу | Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше |