GRAND D600 DRIVE

1 099 003 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D600 DRIVE
1 099 003 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D600 DRIVE
1 099 003 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D600 DRIVE
1 099 003 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D600 DRIVE
1 099 003 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D600 DRIVE
1 099 003 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D600 DRIVE
1 099 003 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D600 DRIVE

Адаптований і функціональний.
Надувний човен з жорстким корпусом завдовжки 6,0 м / 20 футів з мотором потужністю до 150 к.с. Драйвова версія нашої моделі GRAND D600, призначена для адаптації до комерційних цілей. Спочатку побудований як 6-місний надувний човен для огляду визначних пам’яток, екскурсій. Човен може бути змінений і налаштований відповідно до Вашого цільового призначення. Міцний і місткий склопластиковий корпус з надувними балонами добре підійде для дайвінгу, служб патрулювання.
Оцініть справжню універсальність.

Технічні характеристики

Довжина човна 6.12 м
Довжина кокпіта 4.40 м
Ширина човна 2.50 м
Ширина кокпіта 1.54 м
Діаметр балонів 0.50 м
Кількість відсіків в балоні5
Тканина балонаPVC або Hypalon
Висота борту 0.73 м
Осадка максимальна (при повному завантаженні) 0.50 м
Суха вага човна 626.0 кг
Вантажопідйомність 1110.0 кг
Пасажиромісткість 12 осіб
Емкость встроенного топливного бака140.0 л
Кількість моторівОдин
Потужність двигуна рекомендована 115 - 150 к.с.
Вага двигуна максимальна250.0 кг
Висота транця X: 25 inch / 635 мм
Кут кілеватості (в міделі / в кормі) 22° / 22°
Тип днищаRIB
Категорія човнаC
Розміри упаковки №16240×2240×1240 (h) мм
Розміри упаковки №21050×950×1250 (h) мм
Розміри упаковки №31200×600×960 (h) мм
Вага човна в упаковці746.0 кг

Загальний устрій човна GRAND D600 Drive
Загальний устрій човна GRAND D600 Drive

1 – Висококільований склопластиковий корпус
2 – 5-секційний надувний балон
3 – Привальний брус із водовідбійником
4 – Бортові ручки безпеки
5 – Пасажирське сидіння (5 шт.) всередині відсік для зберігання речей
6 – Підпалубний відсік (об'єм 270 літрів)
7 – Рульова стійка CL-26 зі знімним переднім сидінням із м'якою подушкою, вітровим склом і поручнем
8 – Бічні кормові рундуки (об'єм кожного 153 літри)
9 – Кормовий нерж. рейлінг безпеки
10 – Лівий і правий кормовий задній відсік для зберігання речей (об'єм кожного 153 літри)
11 – Носові качки для швартування
12 – Носова якірна накладка
13 – Форпік – носовий якірний відсік (об'єм 13 літрів)
14 – Носовий відсік (об'єм 105 літрів) з м'якими знімними подушками
15 – Клапан наповнення
16 – Клапан надлишкового тиску
17 – Регульоване спортивне сидіння для пілота SS-01
18 – Навігаційна арка / арка буксирування лижника
19 – Склопластикова кормова платформа для плавання
20 – Кормові швартувальні качки
21 – Склопластикова кормова платформа для плавання з нерж. драбиною для підйому з води та поручнем

Обладнання

Стандартне обладнання

  • 5

Додаткове обладнання

  • i

  • i

  • i

  • i

  • i

  • i

  • i

  • i

  • i

  • i

  • i

  • i

  • i

  • i

  • K i

    K

    K

  • O i

    O

    O

Підвісні човнові мотори

YAMAHA F115XB

YAMAHA F115XB

YAMAHA VF115XA

YAMAHA VF115XA

YAMAHA F130XA

YAMAHA F130XA

YAMAHA F150XB

YAMAHA F150XB

YAMAHA VF150XA

YAMAHA VF150XA

YAMAHA F150XC / LF150XC

YAMAHA F150XC / LF150XC

YAMAHA F150XCB / LF150XCB

YAMAHA F150XCB / LF150XCB

YAMAHA F150XSA / LF150XSA

YAMAHA F150XSA / LF150XSA

YAMAHA F150XSA2 / LF150XSA2

YAMAHA F150XSA2 / LF150XSA2
Тип двигуна Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий,
16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий,
16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий,
16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий,
16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий,
16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею
Робочий об'єм 1832 см³ 1832 см³ 1832 см³ 2670 см³ 2785 см³ 2670 см³ 2785 см³ 2785 см³ 2785 см³
Діаметр циліндра і хід поршня 81.0 × 88.9 мм 81.0 × 88.9 мм 81.0 × 88.9 мм 94.0 × 96.2 мм 96.0 × 96.2 мм 94.0 мм × 96.2 мм 96.0 × 96.2 мм 96.0 × 96.2 мм 96.0 × 96.2 мм
Макс. потужність 84.6 кВт / 115 к.с. 84.6 кВт / 115 к.с. 95.6 кВт / 130 к.с. 110.3 кВт / 150 к.с. 110.3 кВт / 150 к.с. 110.3 кВт / 150 к.с. 110.3 кВт / 150 к.с. 110.3 кВт / 150 к.с. 110.3 кВт / 150 л.с.
Паливна система Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор)
Система змазки Масляний відстійник Масляний відстійник Масляний відстійник Масляний відстійник Масляний відстійник Мокрий картер Мокрий картер Мокрий картер Мокрий картер
Довжина дейдвуда X: 643 мм (25.3") X: 643 мм (25.3") X: 643 мм (25.3") X: 643 мм (25.3") X: 643 мм (25.3") X: 643 мм (25.3″) X: 642 мм (25.3″) X: 642 мм (25.3″) X: 642 мм (25.3″)
Вага 177,0 кг 180,0 кг 178,0 кг 227,0 кг 227,0 кг 242,0 кг / 243,0 кг 241,0 кг 243,0 кг / 244,0 кг 243,0 кг / 244,0 кг
Пуск двигуна Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер
Рульове управління Дистанційне Дистанційне Дистанційне Дистанційне Дистанційне Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління
Система регулювання диферента і нахилу Електрогідравлічна Електрогідравлічна Електрогідравлічна Електрогідравлічна Електрогідравлічна Електрогідравлічна. Зміна диференту та підйому-нахилу Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше
перейти в конфігуратор Замовити тест-драйв

0

Ваша корзина