GRAND DRIVE LINE D950 DRIVE – професійний офшорний швидкісний надувний човен класу RIB (Rigid Inflatable Boat), виробляється компанією GRAND Marine в Україні. Човен для професійного використання, спроектований з урахуванням максимальної продуктивності та універсальності, що робить його ідеальним вибором для морських експедицій і комерційних операцій. Величезна палуба, що налаштовується, дає змогу використовувати його в різних цілях – від транспортування вантажів і пасажирів до організації дайвінгу або риболовлі.
Надувний човен GRAND Drive Line D950D має довжину 9,54 метра і оснащується одним або двома підвісними човновими моторами максимальною потужністю до 700 кінських сил, що дає змогу розвивати дуже високі швидкості і забезпечує чудову маневреність. Човен здатний вмістити до 14 осіб або 2000 кг вантажу, що робить його чудовим вибором для вирішення комерційних завдань.
Професійний морський швидкісний катер RIB з високопродуктивним двоступінчастим корпусом ультрависокої кілюватості виготовлений з високоміцного склопластику, що забезпечує відмінну керованість, стійкість до хвиль і довговічність. Ступінчастий корпус «High-Step-Hull» зменшує контакт балонів з водою, що призводить до збільшення швидкості і зменшення витрати палива. Надувні борти з HYPALON надають човну додаткову остійність, плавучість, вантажопідйомність і безпеку під час плавання. А також семисекційний надувний балон перемінного січення «DART Hull», що зменшується від корми до носа, збільшує корисне місце в носовій частині кокпіта, збільшується висота борту, і в човен потрапляє менше води.
GRAND D950 – це РІБ човен з центральною кермовою консоллю, інтегрованими відсіками для зберігання суднового та/або спортивного інвентарю: якірний, носовий, чотири кормових відсіки. Кермова консоль обладнана високим вітровим склом, що добре захищає від вітру і бризок, і потужними поручнями. У кермовій консолі є відсік для зберігання. На приладовій панелі рульової консолі може розміститися передове навігаційне обладнання, тобто два багатофункціональні дисплеї до 17 дюймів прихованого монтажу, УКХ рація і багато іншого. Хороший огляд дає можливість контролювати людей або вантаж. Керування човном пілот і штурман здійснюють сидячи на регульованих спортивних сидіннях, що забезпечують бічну підтримку спини або на преміальних сидіннях Ullman Biscaya з прогресивною системою пом’якшення ударів, що в такий спосіб запобігає травмам під час подолання великих хвиль на великих швидкостях.
Відкрита палуба не обмежує від будь-якого конкретного компонування. За індивідуальним замовленням човен може бути виконаний у вантажному варіанті (без сидінь) або вантажопасажирській версії (кількість сидінь обговорюється індивідуально). Хоча найчастіше GRAND D950 використовують як RIB-таксі або екскурсійний човен для перевезення людей. Пасажири розташовуються на жокейських сидіннях із вбудованими сухими відсіками для зберігання особистих речей, до 6 пар – 12 місць. У кожного пасажира є спинка сидіння з поручнем для заднього пасажира і окремий поручень безпеки для переднього пасажира. Човен оснащений розкішними сидіннями з м’якими подушками з морської тканини Silvertex, стійкої до впливу ультрафіолету і води.
До стандартного обладнання входить вбудована паливна система (2 × 300 л) розміщена під палубою в центральній частині човна, завдяки чому досягається ідеальна диферентовка човна; підстаканники з нержавіючої сталі на кермовій консолі; вбудовані буксирувальні та підіймальні вушка. Також пропонується багатий вибір заводських опцій і широкий асортимент додаткового обладнання. Наприклад: дві склопластикові кормові платформи з поручнем і висувною драбиною з нержавіючої сталі для легкого виходу з води, щогла для буксирування та/або розміщення навігаційних вогнів, антени і радара, а також Т-топ для захисту від сонця, що забезпечує максимальний комфорт під час виконання поставлених завдань.
РІБ човен ГРАНД D950D ідеально підходить для таких сфер використання:
• Човнове таксі. Цей човен надає надійний і комфортабельний водний транспортний засіб для пасажирських перевезень на воді, включно з трансферами між островами і узбережжям.
• Човнові екскурсії. GRAND D950 DRIVE може використовуватися для організації захоплюючих водних екскурсій, надаючи туристам можливість насолоджуватися красою прибережних місць і морських пейзажів.
• Човен для дайвінгу. Човни для дайвінгу відіграють важливу роль у дайвінг-індустрії, забезпечуючи дайверам доступ до підводного світу, місць для занурень і повернення на поверхню безпечним і зручним способом. Вони можуть використовуватися для організації дайвінг-турів, наукових досліджень морських екосистем і просто для аматорських занурень.
• Рятувальний човен призначений для виконання рятувальних операцій і надання допомоги в надзвичайних ситуаціях на воді. Це може включати в себе порятунок людей, евакуацію із зони лиха, надання першої допомоги, буксирування пошкоджених човнів або рятувальних плотів та інші дії в екстрених ситуаціях.
• Патрулювання та забезпечення безпеки: човен GRAND D950 може бути використаний для патрулювання морських вод, контролю кордонів і забезпечення загальної безпеки.
• Тренерський човен використовується для тренувань та інструктажу спортсменів. Він призначений для навчання і розвитку навичок водних видів спорту, як-от веслування, вітрильний спорт та інші. Човен забезпечує комфорт для тренера і може бути адаптований до вимог конкретного виду спорту та надавати спортсменам можливість тренуватися і вдосконалювати свої навички в безпечному і контрольованому водному середовищі.
• Суддівський човен використовується для організації та проведення змагань і заходів водних видів спорту. Судді перебувають на цьому човні і спостерігають за перебігом змагань, ухвалюючи рішення і ведучи облік результатів.
З GRAND D950 DRIVE ви можете розвивати свій бізнес у сфері морських послуг, надаючи клієнтам незабутні враження та високий рівень сервісу. Його можливість встановлення потужних моторів робить його маневреним і швидким, що важливо для професійних операцій на воді. Цей човен являє собою ідеальне поєднання розміру, продуктивності та універсальності для підприємців, орієнтованих на морський бізнес.
Довжина човна | 9.54 м |
Довжина кокпіта | 5.94 м |
Ширина човна | 3.19 м |
Ширина кокпіта | 1.95 м |
Діаметр балонів | 0.40 - 0.60 м |
Кількість відсіків в балоні | 7 |
Тканина балона | Hypalon |
Суха вага човна | 2160.0 кг |
Вантажопідйомність | 2000.0 кг |
Пасажиромісткість | 14 осіб |
Емкость встроенного топливного бака | 2 ⨯ 300.0 л |
Кількість моторів | Один або Два |
Потужність двигуна рекомендована | 300 - 700 к.с. |
Вага двигуна максимальна | 700.0 кг |
Висота транця | Один мотор: U: 30 inch / 762 mm Два мотори : X: 25 inch / 635 мм |
Кут кілеватості (в міделі / в кормі) | 30° / 22° |
Тип днища | RIB |
Категорія човна | B |
Розміри упаковки №1 | 9540×2580×2300 (h) мм |
Розміри упаковки №2 | 1050×1300×1500 (h) мм |
Вага човна в упаковці | 2310.0 кг |
1 – Рундук для зберігання якоря
2 – Носовий рундук
3 – Місце для зберігання особистого багажу в жокейському сидінні
4 – Верхній відсік у кермовій консолі
5 – Нижній відсік у кермовій консолі
6 – Відсік паливного бака № 1 (300 л)
7 – Відсік паливного бака № 2 (300 л)
8 – Кормові рундуки
9 – Електричний відсік
10 – Правий кормовий рундук для зберігання швартових кінців, якоря, кранців
11 – Відсік паливної арматури (паливний кран, паливні фільтри)
12 – Лівий кормовий рундук для зберігання швартових кінців, якоря, кранців
1 – Посилений склопластиковий корпус ультрависокої килеватості з подвійним ступінчастим днищем і «High Step Hull» (HSH), збільшеною площею кокпіта «DART Hull»
2 – 7-секційний надувний балон змінного діаметра «DART»
3 – Подвійний привальний брус з водовідбійником
4 – Кермова консоль CL-27 з відсіком для зберігання суднового інвентарю, з вітровим склом і поручнями, бардочком
5 – Приладова панель (можливе розміщення двох багатофункціональних дисплеїв до 17′)
6 – Кермове колесо, система кермового управління (гідравлічна, електрогідравлічна або електрична залежить від човнового мотора)
7 – Сидіння жокея Ullman Biscaya або регульоване спортивне сидіння SS-01-1 з амортизатором для водія та пасажира
8A – Жокейське сидіння SS-03 для двох пасажирів (без переднього поручня)
8B – Жокейське сидіння SS-03-01 для двох пасажирів (з переднім поручнем)
9 – Носовий якірний відсік,
10 – Місткий носовий відсік із люком і 2 сходинками
11 – Відсік для зберігання суднового інвентарю в кермовій консолі
12 – Правий та лівий кормові рундуки для зберігання швартових кінців, якоря, кранців
13 – Кормові рундуки
14 – Відсік паливної арматури (паливний кран, паливні фільтри) (лівий)
15 – Електричний відсік (правий)
16 – Дві склопластикові кормові платформи з поручнем і висувною нержавіючою драбиною для виходу з води
17 – Носові нержавіючі кнаги
18 – Кормові нержавіючі кнаги
19 – Вбудовані буксирувальні та підйомні петлі
20 – Носові нержавіючі рейлінги безпеки
21 – 4 зовнішні ручки для важких умов експлуатації
22 – Посилений поручень безпеки на кермовій консолі
23 – Арка для буксирування / навігації (нерж. сталь)
24 – Паливні горловини
25 – Підвісні мотори для човнів (максимальна потужність до 700 к.с.)
7-секційний надувний балон змінного перерізу «DART» (HYPALON), подвійний посилений привальний брус, 4 зовнішні ручки для важких умов експлуатації
Посилений склопластиковий корпус ультрависокої килеватості з подвійним ступінчастим днищем і «High Step Hull» (HSH), збільшеною площею кокпіта «DART Hull»
Носовий якірний відсік, місткий носовий відсік із люком і 2 сходинками, два великих і чотири малих кормових відсіки для зберігання
Кермова консоль CL-27 з відсіком для зберігання суднового інвентарю, з вітровим склом і поручнями, бардочком; з панеллю приладів (можливе розміщення двох багатофункціональних дисплеїв до 17′)
Комплект електрообладнання
Система вентиляції корпусу
Антиковзаюча поверхня палуби
Самовідливний кокпіт із системою водовідливу
Інспекційний палубни люки
Вбудована паливна система 2 × 300 л
Гофрований шланг у міжпалубному просторі для прихованого монтажу комунікацій
Носові нержавіючі релінги безпеки
Чотири кнаги з полірованої нержавіючої сталі
Два гаки з нержавіючої сталі для буксирування
Вбудовані буксирувальні та підйомні петлі
Деталі з нержавіючої сталі захищені порошковим покриттям чорного кольору
Два розбірних весла
Високоефективний ножний насос BRAVO-8
Ремонтний комплект та інструкція з експлуатації
Кермове колесо PERFORMANCE
T-подібний сонцезахисний дах з каркасом із порошковим покриттям чорного кольору (T-top)
Сидіння жокея Ullman Biscaya
Регульоване спортивне сидіння SS-01 для водія та пасажира, що регулюється
Регульоване спортивне сидіння SS-01-1 з амортизатором для водія та пасажира
Жокейське сидіння SS-03-01 для двох пасажирів (з переднім поручнем)
Жокейське сидіння SS-03 для двох пасажирів (без переднього поручня)
Дві склопластикові кормові платформи з поручнем і висувною нержавіючою драбиною для виходу з води
Арка для буксирування / навігації (нерж. сталь)
Поручні з нержавіючої сталі в носовій частині човна
Клапани надлишкового тиску Leafield з фільтром (7 шт.)
Захисний чохол на кермову консоль CL-27, крісло пілота і пасажира
Захисний чохол на ряд пасажирських сидінь 3 x SS-03
YAMAHA F300USB / LF300USB |
YAMAHA F300USB2 / LF300USB2 |
YAMAHA XF400USA / LXF400USA |
YAMAHA XF400USA2 / LXF400USA2 |
YAMAHA XF450USA / LXF450USA |
YAMAHA XF450USA2 / LXF450USA2 |
YAMAHA F150XC + LF150XC |
YAMAHA F200XC + LF200XC |
YAMAHA F150XCB + LF150XCB |
YAMAHA F150XSA + LF150XSA |
YAMAHA F150XSA2 + LF150XSA2 |
YAMAHA F200XSA + LF200XSA |
YAMAHA F200XSA2 + LF200XSA2 |
YAMAHA F250XSB + LF250XSB |
YAMAHA F250XSB2 + LF250XSB2 |
YAMAHA F300XSB + LF300XSB |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Тип двигуна | Бензиновий, 4-тактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) з змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, 4-тактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) з змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, 4-тактний, V8, 60°, 32-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, 4-тактний, V8, 60°, 32-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, 4-тактний, V8, 60°, 32-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, 4-тактний, V8, 60°, 32-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, 4-тактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) з змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею |
Робочий об'єм | 4169 см³ | 4169 см³ | 5559 см³ | 5559 см³ | 5559 см³ | 5559 см³ | 2670 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 4169 см³ | 4169 см³ | 4169 см³ |
Діаметр циліндра і хід поршня | 96.0 × 96.0 мм | 96.0 × 96.0 мм | 96.0 × 96.0 мм | 96.0 × 96.0 мм | 96.0 × 96.0 мм | 96.0 × 96.0 мм | 94.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.0 мм | 96.0 × 96.0 мм | 96.0 × 96.0 мм |
Макс. потужність | 220.6 кВт / 300 к.с. | 220.6 кВт / 300 к.с. | 294.2 кВт / 400 к.с. | 294.2 кВт / 400 к.с. | 331.0 кВт / 450 к.с. | 331.0 кВт / 450 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. (*2 мотори) | 147.1 кВт / 200 к.с. (*2 мотори) | 110.3 кВт / 150 л.с. (*2 мотори) | 110.3 кВт / 150 л.с. (*2 мотори) | 110.3 кВт / 150 л.с. (*2 мотори) | 147.1 кВт / 200 к.с. (*2 мотори) | 147.1 кВт / 200 к.с. (*2 мотори) | 183.8 кВт / 250 к.с. (*2 мотори) | 183.8 кВт / 250 к.с. (*2 мотори) | 220.6 кВт / 300 к.с. (*2 мотори) |
Паливна система | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Безпосереднє впорскування палива (DFI) | Безпосереднє впорскування палива (DFI) | Безпосереднє впорскування палива (DFI) | Безпосереднє впорскування палива (DFI) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) |
Система змазки | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Мокрий картер | Масляний відстійник | Мокрий картер | Мокрий картер | Мокрий картер | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник |
Довжина дейдвуда | U: 767 мм (30.2") | U: 767 мм (30.2″) | U: 767 мм (30.2″) | U: 767 мм (30.2″) | U: 767 мм (30.2″) | U: 767 мм (30.2″) | X: 643 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) | X: 640 мм (25.2") | X: 640 мм (25.2") | X: 640 мм (25.2") |
Вага | 293,0 кг | 293,0 кг | 458.0 кг | 458.0 кг | 458.0 кг | 458.0 кг | 242,0 + 243,0 = 485,0 кг | 241,0 + 241,0 = 482,0 кг | 241,0 + 241,0 = 482,0 кг | 243,0 + 244,0 = 487,0 кг | 243,0 + 244,0 = 487,0 кг | 244,0 + 245,0 = 489,0 кг | 244,0+ 245,0 = 489,0 кг | 288,0 + 288,0 = 576,0 кг | 288,0 + 288,0 = 576,0 кг | 288,0 + 288,0 = 576,0 кг |
Пуск двигуна | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер |
Рульове управління | Дистанційне: Вбудоване цифрове електричне (Buil-in DES) | Дистанційне: вбудоване цифрове електричне (Buil-in DES) | Дистанційне: Інтегроване, цифрове, електричне (Buil-in DES) | Дистанційне: Інтегроване, цифрове, електричне (Buil-in DES) | Дистанційне: Інтегроване, цифрове, електричне (Buil-in DES) | Дистанційне: Інтегроване, цифрове, електричне (Buil-in DES) | Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління | Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління | Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління | Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління | Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління | Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління | Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління | Дистанційне: вбудоване цифрове електричне (Buil-in DES) | Дистанційне: вбудоване цифрове електричне (Buil-in DES) | Дистанційне: вбудоване цифрове електричне (Buil-in DES) |
Система регулювання диферента і нахилу | Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна. Зміна диференту та підйому-нахилу | Електрогідравлічна. Зміна диференту та підйому-нахилу | Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше |