Великий, професійний човен.
Наш флагманський надувний човен з ХАЙПАЛОНА завдовжки 9,5 м / 31 фут з можливістю встановлення двох підвісних човнових двигунів до 700 к.с.. Це професійний швидкісний офшорний RIB-човен з високоефективним двоступінчастим корпусом типу «Deep-V» і величезною палубою, що налаштовується і не обмежена будь-яким конкретним плануванням. Хоча GRAND D950 насамперед проєктували як 14-місний таксі-РИБ, в кінцевому підсумку це великий надувний човен, придатний для експедицій, дайвінгу, риболовлі та сервісного використання.
Розкрийте потенціал і відкрийте для себе можливості для бізнесу.
Довжина човна | 9.54 м |
Довжина кокпіта | 5.94 м |
Ширина човна | 3.19 м |
Ширина кокпіта | 1.95 м |
Діаметр балонів | 0.40 - 0.60 м |
Кількість відсіків в балоні | 7 |
Тканина балона | Hypalon |
Суха вага човна | 2160.0 кг |
Вантажопідйомність | 2000.0 кг |
Пасажиромісткість | 14 осіб |
Емкость встроенного топливного бака | 2 ⨯ 300.0 л |
Кількість моторів | Один або Два |
Потужність двигуна рекомендована | 300 - 700 к.с. |
Вага двигуна максимальна | 700.0 кг |
Висота транця | Один мотор: U: 30 inch / 762 mm Два мотори : X: 25 inch / 635 мм |
Кут кілеватості (в міделі / в кормі) | 30° / 22° |
Тип днища | RIB |
Категорія човна | B |
Розміри упаковки №1 | 9540×2580×2300 (h) мм |
Розміри упаковки №2 | 1050×1300×1500 (h) мм |
Вага човна в упаковці | 2310.0 кг |
СХЕМА ВІДСІКІВ GRAND D950
1 – Носовий якірний відсік
2 – Носовий рундук
3 – Місце для зберігання особистого багажу в жокейському сидінні
4 – Верхнє відділення консолі
5 – Нижній рундук у рульовій консолі
6 – Відсік паливного бака № 1 (300 л)
7 – Відсік паливного бака № 2 (300 л)
8 – Кормовий рундук
9 – Електричний відсік
10 – Бічний відсік
11 – Відсік паливної арматури
12 – Бічний відсік
ЗАГАЛЬНИЙ УСТРІЙ ЧОВНА GRAND D950
1 - Посилений склопластиковий корпус типу "Глибоке V"
2 - 7-секційний надувний балон
3 - Подвійний привальний брус із водовідбійником
4 - Жокейське сидіння
5 - Носовий рундук
6 - Носовий якірний відсік
7 - Носовий рейлінг безпеки
8 - Рульова консоль
9 - Сидіння рульового
10 - Навігаційна щогла
11 - Дві склопластикові кормові платформи з висувними нерж. сходами для підйому з води
T
YAMAHA F300UCB / LF300UCB![]() |
YAMAHA F300USB / LF300USB![]() |
YAMAHA F300USB2 / LF300USB2![]() |
YAMAHA XF375USA / LXF375USA![]() |
YAMAHA XF400USA / LXF400USA![]() |
YAMAHA XF400USA2 / LXF400USA2![]() |
YAMAHA XF425USA / LXF425USA![]() |
YAMAHA XF425USA2 / LXF425USA2![]() |
YAMAHA XF450USA / LXF450USA![]() |
YAMAHA XF450USA2 / LXF450USA2![]() |
YAMAHA F150XC + LF150XC![]() |
YAMAHA F200XC + LF200XC![]() |
YAMAHA F150XCB + LF150XCB![]() |
YAMAHA F150XSA + LF150XSA![]() |
YAMAHA F150XSA2 + LF150XSA2![]() |
YAMAHA F200XCB + LF200XCB![]() |
YAMAHA F200XSA + LF200XSA![]() |
YAMAHA F200XSA2 + LF200XSA2![]() |
YAMAHA F225XCB + LF225XCB![]() |
YAMAHA F250XCB + LF250XCB![]() |
YAMAHA F250XSB + LF250XSB![]() |
YAMAHA F250XSB2 + LF250XSB2![]() |
YAMAHA F300XCB + LF300XCB![]() |
YAMAHA F300XSB + LF300XSB![]() |
YAMAHA F300XSB2 + LF300XSB2![]() |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Тип двигуна | Бензиновий, 4-тактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) з змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, 4-тактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) з змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, 4-тактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) з змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, V8, 60°, 32-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, 4-тактний, V8, 60°, 32-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, 4-тактний, V8, 60°, 32-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, 4-тактний, V8, 60°, 32-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, 4-тактний, V8, 60°, 32-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, 4-тактний, V8, 60°, 32-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, 4-тактний, V8, 60°, 32-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT)![]() |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT)![]() |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT)![]() |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT)![]() |
Бензиновий, чотиритактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, 4-тактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) з змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, 4-тактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) з змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, 4-тактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) з змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею |
Робочий об'єм | 4169 см³ | 4169 см³ | 4169 см³ | 5559 см³ | 5559 см³ | 5559 см³ | 5559 см³ | 5559 см³ | 5559 см³ | 5559 см³ | 2670 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 4169 см³ | 4169 см³ | 4169 см³ | 4169 см³ | 4169 см³ | 4169 см³ | 4169 см³ |
Діаметр циліндра і хід поршня | 96.0 × 96.0 мм | 96.0 × 96.0 мм | 96.0 × 96.0 мм | 96.0 × 96.0 мм | 96.0 × 96.0 мм | 96.0 × 96.0 мм | 96.0 × 96.0 мм | 96.0 × 96.0 мм | 96.0 × 96.0 мм | 96.0 × 96.0 мм | 94.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.0 мм | 96.0 × 96.0 мм | 96.0 × 96.0 мм | 96.0 × 96.0 мм | 96.0 × 96.0 мм | 96.0 × 96.0 мм | 96.0 × 96.0 мм |
Макс. потужність | 220.6 кВт / 300 к.с. | 220.6 кВт / 300 к.с. | 220.6 кВт / 300 к.с. | 279.6 кВт / 375 к.с. | 294.2 кВт / 400 к.с. | 294.2 кВт / 400 к.с. | 316.9 кВт / 425 к.с. | 316.9 кВт / 425 к.с. | 331.0 кВт / 450 к.с. | 331.0 кВт / 450 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. (*2 мотори) | 147.1 кВт / 200 к.с. (*2 мотори) | 110.3 кВт / 150 л.с. (*2 мотори) | 110.3 кВт / 150 л.с. (*2 мотори) | 110.3 кВт / 150 л.с. (*2 мотори) | 147.1 кВт / 200 к.с. (*2 мотори) | 147.1 кВт / 200 к.с. (*2 мотори) | 147.1 кВт / 200 к.с. (*2 мотори) | 165.5 кВт / 225 к.с. (*2 мотори) | 183.8 кВт / 250 к.с. (*2 мотори) | 183.8 кВт / 250 к.с. (*2 мотори) | 183.8 кВт / 250 к.с. (*2 мотори) | 220.3 кВт / 300 к.с. (*2 мотори) | 220.6 кВт / 300 к.с. (*2 мотори) | 220.6 кВт / 300 к.с. (*2 мотори) |
Паливна система | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Безпосереднє впорскування палива (DFI) | Безпосереднє впорскування палива (DFI) | Безпосереднє впорскування палива (DFI) | Безпосереднє впорскування палива (DFI) | Безпосереднє впорскування палива (DFI) | Безпосереднє впорскування палива (DFI) | Безпосереднє впорскування палива (DFI) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) |
Система змазки | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Мокрий картер | Масляний відстійник | Мокрий картер | Мокрий картер | Мокрий картер | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник |
Довжина дейдвуда | U: 770 мм (30.3″) | U: 767 мм (30.2") | U: 767 мм (30.2″) | U: 767 мм (30.2″) | U: 767 мм (30.2″) | U: 767 мм (30.2″) | U: 767 мм (30.2″) | U: 767 мм (30.2″) | U: 767 мм (30.2″) | U: 767 мм (30.2″) | X: 643 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) | X: 643 мм (25.3") | X: 643 мм (25.3") | X: 640 мм (25.2") | X: 640 мм (25.2") | X: 643 мм (25.3") | X: 640 мм (25.2") | X: 640 мм (25.2") |
Вага | 268,0 кг | 293,0 кг | 293,0 кг | 453.0 кг | 458.0 кг | 458.0 кг | 453.0 кг | 453.0 кг | 458.0 кг | 458.0 кг | 242,0 + 243,0 = 485,0 кг | 241,0 + 241,0 = 482,0 кг | 241,0 + 241,0 = 482,0 кг | 243,0 + 244,0 = 487,0 кг | 243,0 + 244,0 = 487,0 кг | 242,0 + 242,0 = 484,0 кг | 244,0 + 245,0 = 489,0 кг | 244,0+ 245,0 = 489,0 кг | 263,0 + 263,0 = 526,0 кг | 263,0 + 263,0 = 526,0 кг | 288,0 + 288,0 = 576,0 кг | 288,0 + 288,0 = 576,0 кг | 263,0 + 263,0 = 526,0 кг | 288,0 + 288,0 = 576,0 кг | 288,0 + 288,0 = 576,0 кг |
Пуск двигуна | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер |
Рульове управління | Дистанційне: Гідравлічне (опція) / цифрове електричне із зовнішнім кріпленням (Bolt-On DES)(опція) | Дистанційне: Вбудоване цифрове електричне (Buil-in DES) | Дистанційне: вбудоване цифрове електричне (Buil-in DES) | Дистанційне: Інтегроване, цифрове, електричне (Buil-in DES)![]() |
Дистанційне: Інтегроване, цифрове, електричне (Buil-in DES)![]() |
Дистанційне: Інтегроване, цифрове, електричне (Buil-in DES)![]() |
Дистанційне: Інтегроване, цифрове, електричне (Buil-in DES)![]() |
Дистанційне: Інтегроване, цифрове, електричне (Buil-in DES)![]() |
Дистанційне: Інтегроване, цифрове, електричне (Buil-in DES)![]() |
Дистанційне: Інтегроване, цифрове, електричне (Buil-in DES)![]() |
Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління![]() |
Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління![]() |
Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління![]() |
Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління![]() |
Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління![]() |
Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління![]() |
Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління![]() |
Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління![]() |
Дистанційне: гідравлічне (опція) / цифрове електричне із зовнішнім кріпленням (Bolt-On DES)(опція) | Дистанційне: гідравлічне (опція) / цифрове електричне із зовнішнім кріпленням (Bolt-On DES)(опція) | Дистанційне: вбудоване цифрове електричне (Buil-in DES) | Дистанційне: вбудоване цифрове електричне (Buil-in DES) | Дистанційне: гідравлічне (опція) / цифрове електричне із зовнішнім кріпленням (Bolt-On DES)(опція) | Дистанційне: вбудоване цифрове електричне (Buil-in DES) | Дистанційне: вбудоване цифрове електричне (Buil-in DES) |
Система регулювання диферента і нахилу | Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна. Зміна диференту та підйому-нахилу | Електрогідравлічна. Зміна диференту та підйому-нахилу | Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше |
Стандартна комплектація: | 4 011 930 грн |
Інтер'єр | Екстер'єр: | 0 грн |
Обладнання: | 0 грн |
Човновий мотор: | 0 0 0 грн |
Додаткове обладнання: | 0 грн |
Причіп: | 0 грн |
Сума: | 4 011 930 грн |
Знижка: * | - 0 грн |
Сума зі знижкою: | 0 грн |
Спасибо за Ваше сообщение. Оно было отправлено.
Через 10 секунди ви будете перенаправлені назад на сайт. Якщо не хочете чекати, натисніть на кнопку.
З повагою, команда Grandboats
Незабаром наш менеджер опрацює ваш запит і зв'яжеться з Вами за вказаними контактними даними.
Через 10 секунди ви будете перенаправлені назад на сайт. Якщо не хочете чекати, натисніть на кнопку.
З повагою, команда Grandboats
Спасибо за Ваш заказ. Он был отправлен. В скором времени мы с Вами свяжемся.
Через 10 секунди ви будете перенаправлені назад на сайт. Якщо не хочете чекати, натисніть на кнопку.
З повагою, команда Grandboats