GRAND D950

4 156 939 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D950
4 156 939 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D950
4 156 939 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D950
4 156 939 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D950
4 156 939 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D950
4 156 939 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D950
4 156 939 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D950
4 156 939 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D950
4 156 939 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D950
4 156 939 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D950
4 156 939 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D950
4 156 939 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D950
4 156 939 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D950
4 156 939 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D950
4 156 939 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D950
4 156 939 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D950
4 156 939 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D950
4 156 939 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D950
4 156 939 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D950
4 156 939 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D950
4 156 939 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D950
4 156 939 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D950

GRAND DRIVE LINE D950 DRIVE – професійний офшорний швидкісний надувний човен класу RIB (Rigid Inflatable Boat), виробляється компанією GRAND Marine в Україні. Човен для професійного використання, спроектований з урахуванням максимальної продуктивності та універсальності, що робить його ідеальним вибором для морських експедицій і комерційних операцій. Величезна палуба, що налаштовується, дає змогу використовувати його в різних цілях – від транспортування вантажів і пасажирів до організації дайвінгу або риболовлі.

Надувний човен GRAND Drive Line D950D має довжину 9,54 метра і оснащується одним або двома підвісними човновими моторами максимальною потужністю до 700 кінських сил, що дає змогу розвивати дуже високі швидкості і забезпечує чудову маневреність. Човен здатний вмістити до 14 осіб або 2000 кг вантажу, що робить його чудовим вибором для вирішення комерційних завдань.

Професійний морський швидкісний катер RIB з високопродуктивним двоступінчастим корпусом ультрависокої кілюватості виготовлений з високоміцного склопластику, що забезпечує відмінну керованість, стійкість до хвиль і довговічність. Ступінчастий корпус «High-Step-Hull» зменшує контакт балонів з водою, що призводить до збільшення швидкості і зменшення витрати палива. Надувні борти з HYPALON надають човну додаткову остійність, плавучість, вантажопідйомність і безпеку під час плавання. А також семисекційний надувний балон перемінного січення «DART Hull», що зменшується від корми до носа, збільшує корисне місце в носовій частині кокпіта, збільшується висота борту, і в човен потрапляє менше води.

GRAND D950 – це РІБ човен з центральною кермовою консоллю, інтегрованими відсіками для зберігання суднового та/або спортивного інвентарю: якірний, носовий, чотири кормових відсіки. Кермова консоль обладнана високим вітровим склом, що добре захищає від вітру і бризок, і потужними поручнями. У кермовій консолі є відсік для зберігання. На приладовій панелі рульової консолі може розміститися передове навігаційне обладнання, тобто два багатофункціональні дисплеї до 17 дюймів прихованого монтажу, УКХ рація і багато іншого. Хороший огляд дає можливість контролювати людей або вантаж. Керування човном пілот і штурман здійснюють сидячи на регульованих спортивних сидіннях, що забезпечують бічну підтримку спини або на преміальних сидіннях Ullman Biscaya з прогресивною системою пом’якшення ударів, що в такий спосіб запобігає травмам під час подолання великих хвиль на великих швидкостях.
Відкрита палуба не обмежує від будь-якого конкретного компонування. За індивідуальним замовленням човен може бути виконаний у вантажному варіанті (без сидінь) або вантажопасажирській версії (кількість сидінь обговорюється індивідуально). Хоча найчастіше GRAND D950 використовують як RIB-таксі або екскурсійний човен для перевезення людей. Пасажири розташовуються на жокейських сидіннях із вбудованими сухими відсіками для зберігання особистих речей, до 6 пар – 12 місць. У кожного пасажира є спинка сидіння з поручнем для заднього пасажира і окремий поручень безпеки для переднього пасажира. Човен оснащений розкішними сидіннями з м’якими подушками з морської тканини Silvertex, стійкої до впливу ультрафіолету і води.
До стандартного обладнання входить вбудована паливна система (2 × 300 л) розміщена під палубою в центральній частині човна, завдяки чому досягається ідеальна диферентовка човна; підстаканники з нержавіючої сталі на кермовій консолі; вбудовані буксирувальні та підіймальні вушка. Також пропонується багатий вибір заводських опцій і широкий асортимент додаткового обладнання. Наприклад: дві склопластикові кормові платформи з поручнем і висувною драбиною з нержавіючої сталі для легкого виходу з води, щогла для буксирування та/або розміщення навігаційних вогнів, антени і радара, а також Т-топ для захисту від сонця, що забезпечує максимальний комфорт під час виконання поставлених завдань.

РІБ човен ГРАНД D950D ідеально підходить для таких сфер використання:
• Човнове таксі. Цей човен надає надійний і комфортабельний водний транспортний засіб для пасажирських перевезень на воді, включно з трансферами між островами і узбережжям.
• Човнові екскурсії. GRAND D950 DRIVE може використовуватися для організації захоплюючих водних екскурсій, надаючи туристам можливість насолоджуватися красою прибережних місць і морських пейзажів.
• Човен для дайвінгу. Човни для дайвінгу відіграють важливу роль у дайвінг-індустрії, забезпечуючи дайверам доступ до підводного світу, місць для занурень і повернення на поверхню безпечним і зручним способом. Вони можуть використовуватися для організації дайвінг-турів, наукових досліджень морських екосистем і просто для аматорських занурень.
• Рятувальний човен призначений для виконання рятувальних операцій і надання допомоги в надзвичайних ситуаціях на воді. Це може включати в себе порятунок людей, евакуацію із зони лиха, надання першої допомоги, буксирування пошкоджених човнів або рятувальних плотів та інші дії в екстрених ситуаціях.
• Патрулювання та забезпечення безпеки: човен GRAND D950 може бути використаний для патрулювання морських вод, контролю кордонів і забезпечення загальної безпеки.
• Тренерський човен використовується для тренувань та інструктажу спортсменів. Він призначений для навчання і розвитку навичок водних видів спорту, як-от веслування, вітрильний спорт та інші. Човен забезпечує комфорт для тренера і може бути адаптований до вимог конкретного виду спорту та надавати спортсменам можливість тренуватися і вдосконалювати свої навички в безпечному і контрольованому водному середовищі.
• Суддівський човен використовується для організації та проведення змагань і заходів водних видів спорту. Судді перебувають на цьому човні і спостерігають за перебігом змагань, ухвалюючи рішення і ведучи облік результатів.

З GRAND D950 DRIVE ви можете розвивати свій бізнес у сфері морських послуг, надаючи клієнтам незабутні враження та високий рівень сервісу. Його можливість встановлення потужних моторів робить його маневреним і швидким, що важливо для професійних операцій на воді. Цей човен являє собою ідеальне поєднання розміру, продуктивності та універсальності для підприємців, орієнтованих на морський бізнес.

Технічні характеристики

Довжина човна 9.54 м
Довжина кокпіта 5.94 м
Ширина човна 3.19 м
Ширина кокпіта 1.95 м
Діаметр балонів 0.40 - 0.60 м
Кількість відсіків в балоні7
Тканина балонаHypalon
Суха вага човна 2160.0 кг
Вантажопідйомність 2000.0 кг
Пасажиромісткість 14 осіб
Емкость встроенного топливного бака2 ⨯ 300.0 л
Кількість моторівОдин або Два
Потужність двигуна рекомендована 300 - 700 к.с.
Вага двигуна максимальна700.0 кг
Висота транця Один мотор: U: 30 inch / 762 mm
Два мотори : X: 25 inch / 635 мм
Кут кілеватості (в міделі / в кормі) 30° / 22°
Тип днищаRIB
Категорія човнаB
Розміри упаковки №19540×2580×2300 (h) мм
Розміри упаковки №21050×1300×1500 (h) мм
Вага човна в упаковці2310.0 кг

СХЕМА ВІДСІКІВ GRAND D950
Схема відсіків GRAND D950

1 – Носовий якірний відсік
2 – Носовий рундук
3 – Місце для зберігання особистого багажу в жокейському сидінні
4 – Верхнє відділення консолі
5 – Нижній рундук у рульовій консолі
6 – Відсік паливного бака № 1 (300 л)
7 – Відсік паливного бака № 2 (300 л)
8 – Кормовий рундук
9 – Електричний відсік
10 – Бічний відсік
11 – Відсік паливної арматури
12 – Бічний відсік

ЗАГАЛЬНИЙ УСТРІЙ ЧОВНА GRAND D950
Загальний устрій човна GRAND D950

1 - Посилений склопластиковий корпус типу "Глибоке V"
2 - 7-секційний надувний балон
3 - Подвійний привальний брус із водовідбійником
4 - Жокейське сидіння
5 - Носовий рундук
6 - Носовий якірний відсік
7 - Носовий рейлінг безпеки
8 - Рульова консоль
9 - Сидіння рульового
10 - Навігаційна щогла
11 - Дві склопластикові кормові платформи з висувними нерж. сходами для підйому з води

Обладнання

Стандартне обладнання

  • Надувний балон, HYPALON, подвійний посилений привальний брус, 4 зовнішні ручки для важких умов експлуатації
  • Посилений склопластиковий корпус «High Step Hull» (HSH) з подвійним ступінчастим днищем і ультра-високою кілюватості
  • Носовий якірний відсік, місткий носовий відсік із люком і 2 сходинками, два великих і чотири малих кормових відсіки для зберігання
  • Кермова консоль CL-27 з відсіком для зберігання суднового інвентарю, з вітровим склом і поручнями, бардочком; з панеллю приладів (можливе розміщення двох МФУ до 17')
  • Комплект електрообладнання
  • Система вентиляції корпусу
  • Антиковзаюча поверхня палуби
  • Самовідливний кокпіт із системою водовідливу
  • Інспекційний палубни люки
  • Вбудована паливна система 2 × 300 л
  • Гофрований шланг у міжпалубному просторі для прихованого монтажу комунікацій
  • Носові нержавіючі релінги безпеки
  • Чотири кнаги з полірованої нержавіючої сталі
  • Два гаки з нержавіючої сталі для буксирування
  • Вбудовані буксирувальні та підйомні петлі
  • Деталі з нержавіючої сталі захищені порошковим покриттям чорного кольору
  • Два розбірних весла
  • Високоефективний ножний насос BRAVO-8
  • Ремонтний комплект та інструкція з експлуатації

Додаткове обладнання

  • Кермове колесо PERFORMANCE
  • T-подібний сонцезахисний дах з каркасом із порошковим покриттям чорного кольору (T-top)
  • Сидіння жокея Ullman Biscaya
  • Регульоване спортивне сидіння SS-01 для водія та пасажира, що регулюється
  • Регульоване спортивне сидіння SS-01-1 з амортизатором для водія та пасажира
  • Жокейське сидіння SS-03-01 для двох пасажирів (з переднім поручнем)
  • Жокейське сидіння SS-03 для двох пасажирів (без переднього поручня)
  • Дві склопластикові кормові платформи з поручнем і висувною нержавіючою драбиною для виходу з води
  • Арка для буксирування / навігації (нерж. сталь)
  • Поручні з нержавіючої сталі в носовій частині човна
  • Клапани надлишкового тиску Leafield з фільтром (7 шт.)
  • Захисний чохол на кермову консоль CL-27, крісло пілота і пасажира
  • Захисний чохол на ряд пасажирських сидінь 3 x SS-03

Підвісні човнові мотори

YAMAHA F300USB / LF300USB

YAMAHA F300USB / LF300USB

YAMAHA F300USB2 / LF300USB2

YAMAHA F300USB2 / LF300USB2

YAMAHA XF375USA / LXF375USA

YAMAHA XF375USA / LXF375USA

YAMAHA XF400USA / LXF400USA

YAMAHA XF400USA / LXF400USA

YAMAHA XF400USA2 / LXF400USA2

YAMAHA XF400USA2 / LXF400USA2

YAMAHA XF425USA / LXF425USA

YAMAHA XF425USA / LXF425USA

YAMAHA XF425USA2 / LXF425USA2

YAMAHA XF425USA2 / LXF425USA2

YAMAHA XF450USA / LXF450USA

YAMAHA XF450USA / LXF450USA

YAMAHA XF450USA2 / LXF450USA2

YAMAHA XF450USA2 / LXF450USA2

YAMAHA F150XC + LF150XC

YAMAHA F150XC + LF150XC

YAMAHA F200XC + LF200XC

YAMAHA F200XC + LF200XC

YAMAHA F150XCB + LF150XCB

YAMAHA F150XCB + LF150XCB

YAMAHA F150XSA + LF150XSA

YAMAHA F150XSA + LF150XSA

YAMAHA F150XSA2 + LF150XSA2

YAMAHA F150XSA2 + LF150XSA2

YAMAHA F200XSA + LF200XSA

YAMAHA F200XSA + LF200XSA

YAMAHA F200XSA2 + LF200XSA2

YAMAHA F200XSA2 + LF200XSA2

YAMAHA F250XSB + LF250XSB

YAMAHA F250XSB + LF250XSB

YAMAHA F250XSB2 + LF250XSB2

YAMAHA F250XSB2 + LF250XSB2

YAMAHA F300XSB + LF300XSB

YAMAHA F300XSB + LF300XSB

YAMAHA F300XSB2 + LF300XSB2

YAMAHA F300XSB2 + LF300XSB2
Тип двигуна Бензиновий, 4-тактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) з змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, 4-тактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) з змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, чотиритактний, V8, 60°, 32-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, 4-тактний, V8, 60°, 32-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, 4-тактний, V8, 60°, 32-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, 4-тактний, V8, 60°, 32-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, 4-тактний, V8, 60°, 32-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, 4-тактний, V8, 60°, 32-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, 4-тактний, V8, 60°, 32-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, чотиритактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, чотиритактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, 4-тактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) з змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, 4-тактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) з змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею
Робочий об'єм 4169 см³ 4169 см³ 5559 см³ 5559 см³ 5559 см³ 5559 см³ 5559 см³ 5559 см³ 5559 см³ 2670 см³ 2785 см³ 2785 см³ 2785 см³ 2785 см³ 2785 см³ 2785 см³ 4169 см³ 4169 см³ 4169 см³ 4169 см³
Діаметр циліндра і хід поршня 96.0 × 96.0 мм 96.0 × 96.0 мм 96.0 × 96.0 мм 96.0 × 96.0 мм 96.0 × 96.0 мм 96.0 × 96.0 мм 96.0 × 96.0 мм 96.0 × 96.0 мм 96.0 × 96.0 мм 94.0 × 96.2 мм 96.0 × 96.2 мм 96.0 × 96.2 мм 96.0 × 96.2 мм 96.0 × 96.2 мм 96.0 × 96.2 мм 96.0 × 96.2 мм 96.0 × 96.0 мм 96.0 × 96.0 мм 96.0 × 96.0 мм 96.0 × 96.0 мм
Макс. потужність 220.6 кВт / 300 к.с. 220.6 кВт / 300 к.с. 279.6 кВт / 375 к.с. 294.2 кВт / 400 к.с. 294.2 кВт / 400 к.с. 316.9 кВт / 425 к.с. 316.9 кВт / 425 к.с. 331.0 кВт / 450 к.с. 331.0 кВт / 450 к.с. 110.3 кВт / 150 к.с. (*2 мотори) 147.1 кВт / 200 к.с. (*2 мотори) 110.3 кВт / 150 л.с. (*2 мотори) 110.3 кВт / 150 л.с. (*2 мотори) 110.3 кВт / 150 л.с. (*2 мотори) 147.1 кВт / 200 к.с. (*2 мотори) 147.1 кВт / 200 к.с. (*2 мотори) 183.8 кВт / 250 к.с. (*2 мотори) 183.8 кВт / 250 к.с. (*2 мотори) 220.6 кВт / 300 к.с. (*2 мотори) 220.6 кВт / 300 к.с. (*2 мотори)
Паливна система Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор) Безпосереднє впорскування палива (DFI) Безпосереднє впорскування палива (DFI) Безпосереднє впорскування палива (DFI) Безпосереднє впорскування палива (DFI) Безпосереднє впорскування палива (DFI) Безпосереднє впорскування палива (DFI) Безпосереднє впорскування палива (DFI) Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор)
Система змазки Масляний відстійник Масляний відстійник Масляний відстійник Масляний відстійник Масляний відстійник Масляний відстійник Масляний відстійник Масляний відстійник Масляний відстійник Мокрий картер Масляний відстійник Мокрий картер Мокрий картер Мокрий картер Масляний відстійник Масляний відстійник Масляний відстійник Масляний відстійник Масляний відстійник Масляний відстійник
Довжина дейдвуда U: 767 мм (30.2") U: 767 мм (30.2″) U: 767 мм (30.2″) U: 767 мм (30.2″) U: 767 мм (30.2″) U: 767 мм (30.2″) U: 767 мм (30.2″) U: 767 мм (30.2″) U: 767 мм (30.2″) X: 643 мм (25.3″) X: 642 мм (25.3″) X: 642 мм (25.3″) X: 642 мм (25.3″) X: 642 мм (25.3″) X: 642 мм (25.3″) X: 642 мм (25.3″) X: 640 мм (25.2") X: 640 мм (25.2") X: 640 мм (25.2") X: 640 мм (25.2")
Вага 293,0 кг 293,0 кг 453.0 кг 458.0 кг 458.0 кг 453.0 кг 453.0 кг 458.0 кг 458.0 кг 242,0 + 243,0 = 485,0 кг 241,0 + 241,0 = 482,0 кг 241,0 + 241,0 = 482,0 кг 243,0 + 244,0 = 487,0 кг 243,0 + 244,0 = 487,0 кг 244,0 + 245,0 = 489,0 кг 244,0+ 245,0 = 489,0 кг 288,0 + 288,0 = 576,0 кг 288,0 + 288,0 = 576,0 кг 288,0 + 288,0 = 576,0 кг 288,0 + 288,0 = 576,0 кг
Пуск двигуна Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер
Рульове управління Дистанційне: Вбудоване цифрове електричне (Buil-in DES) Дистанційне: вбудоване цифрове електричне (Buil-in DES) Дистанційне: Інтегроване, цифрове, електричне (Buil-in DES) Дистанційне: Інтегроване, цифрове, електричне (Buil-in DES) Дистанційне: Інтегроване, цифрове, електричне (Buil-in DES) Дистанційне: Інтегроване, цифрове, електричне (Buil-in DES) Дистанційне: Інтегроване, цифрове, електричне (Buil-in DES) Дистанційне: Інтегроване, цифрове, електричне (Buil-in DES) Дистанційне: Інтегроване, цифрове, електричне (Buil-in DES) Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління Дистанційне: вбудоване цифрове електричне (Buil-in DES) Дистанційне: вбудоване цифрове електричне (Buil-in DES) Дистанційне: вбудоване цифрове електричне (Buil-in DES) Дистанційне: вбудоване цифрове електричне (Buil-in DES)
Система регулювання диферента і нахилу Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна. Зміна диференту та підйому-нахилу Електрогідравлічна. Зміна диференту та підйому-нахилу Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше
перейти в конфігуратор Замовити тест-драйв

0

Your Cart