GRAND D950

4 011 930 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D950
4 011 930 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D950
4 011 930 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D950
4 011 930 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D950
4 011 930 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D950
4 011 930 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D950
4 011 930 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D950
4 011 930 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D950
4 011 930 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D950
4 011 930 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D950
4 011 930 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D950
4 011 930 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D950
4 011 930 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D950
4 011 930 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D950
4 011 930 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D950
4 011 930 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D950
4 011 930 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND D950

Великий, професійний човен.
Наш флагманський надувний човен з ХАЙПАЛОНА завдовжки 9,5 м / 31 фут з можливістю встановлення двох підвісних човнових двигунів до 700 к.с.. Це професійний швидкісний офшорний RIB-човен з високоефективним двоступінчастим корпусом типу «Deep-V» і величезною палубою, що налаштовується і не обмежена будь-яким конкретним плануванням. Хоча GRAND D950 насамперед проєктували як 14-місний таксі-РИБ, в кінцевому підсумку це великий надувний човен, придатний для експедицій, дайвінгу, риболовлі та сервісного використання.
Розкрийте потенціал і відкрийте для себе можливості для бізнесу.

Технічні характеристики

Довжина човна 9.54 м
Довжина кокпіта 5.94 м
Ширина човна 3.19 м
Ширина кокпіта 1.95 м
Діаметр балонів 0.40 - 0.60 м
Кількість відсіків в балоні7
Тканина балонаHypalon
Суха вага човна 2160.0 кг
Вантажопідйомність 2000.0 кг
Пасажиромісткість 14 осіб
Емкость встроенного топливного бака2 ⨯ 300.0 л
Кількість моторівОдин або Два
Потужність двигуна рекомендована 300 - 700 к.с.
Вага двигуна максимальна700.0 кг
Висота транця Один мотор: U: 30 inch / 762 mm
Два мотори : X: 25 inch / 635 мм
Кут кілеватості (в міделі / в кормі) 30° / 22°
Тип днищаRIB
Категорія човнаB
Розміри упаковки №19540×2580×2300 (h) мм
Розміри упаковки №21050×1300×1500 (h) мм
Вага човна в упаковці2310.0 кг

СХЕМА ВІДСІКІВ GRAND D950
Схема відсіків GRAND D950

1 – Носовий якірний відсік
2 – Носовий рундук
3 – Місце для зберігання особистого багажу в жокейському сидінні
4 – Верхнє відділення консолі
5 – Нижній рундук у рульовій консолі
6 – Відсік паливного бака № 1 (300 л)
7 – Відсік паливного бака № 2 (300 л)
8 – Кормовий рундук
9 – Електричний відсік
10 – Бічний відсік
11 – Відсік паливної арматури
12 – Бічний відсік

ЗАГАЛЬНИЙ УСТРІЙ ЧОВНА GRAND D950
Загальний устрій човна GRAND D950

1 - Посилений склопластиковий корпус типу "Глибоке V"
2 - 7-секційний надувний балон
3 - Подвійний привальний брус із водовідбійником
4 - Жокейське сидіння
5 - Носовий рундук
6 - Носовий якірний відсік
7 - Носовий рейлінг безпеки
8 - Рульова консоль
9 - Сидіння рульового
10 - Навігаційна щогла
11 - Дві склопластикові кормові платформи з висувними нерж. сходами для підйому з води

Обладнання

Стандартне обладнання

Додаткове обладнання

  • i

  • T i

    T

    T

  • i

  • i

  • i

  • i

  • i

  • i

  • i

  • i

  • i

  • i

  • i

Підвісні човнові мотори

YAMAHA F300UCB / LF300UCB

YAMAHA F300UCB / LF300UCB

YAMAHA F300USB / LF300USB

YAMAHA F300USB / LF300USB

YAMAHA F300USB2 / LF300USB2

YAMAHA F300USB2 / LF300USB2

YAMAHA XF375USA / LXF375USA

YAMAHA XF375USA / LXF375USA

YAMAHA XF400USA / LXF400USA

YAMAHA XF400USA / LXF400USA

YAMAHA XF400USA2 / LXF400USA2

YAMAHA XF400USA2 / LXF400USA2

YAMAHA XF425USA / LXF425USA

YAMAHA XF425USA / LXF425USA

YAMAHA XF425USA2 / LXF425USA2

YAMAHA XF425USA2 / LXF425USA2

YAMAHA XF450USA / LXF450USA

YAMAHA XF450USA / LXF450USA

YAMAHA XF450USA2 / LXF450USA2

YAMAHA XF450USA2 / LXF450USA2

YAMAHA F150XC + LF150XC

YAMAHA F150XC + LF150XC

YAMAHA F200XC + LF200XC

YAMAHA F200XC + LF200XC

YAMAHA F150XCB + LF150XCB

YAMAHA F150XCB + LF150XCB

YAMAHA F150XSA + LF150XSA

YAMAHA F150XSA + LF150XSA

YAMAHA F150XSA2 + LF150XSA2

YAMAHA F150XSA2 + LF150XSA2

YAMAHA F200XCB + LF200XCB

YAMAHA F200XCB + LF200XCB

YAMAHA F200XSA + LF200XSA

YAMAHA F200XSA + LF200XSA

YAMAHA F200XSA2 + LF200XSA2

YAMAHA F200XSA2 + LF200XSA2

YAMAHA F225XCB + LF225XCB

YAMAHA F225XCB + LF225XCB

YAMAHA F250XCB + LF250XCB

YAMAHA F250XCB + LF250XCB

YAMAHA F250XSB + LF250XSB

YAMAHA F250XSB + LF250XSB

YAMAHA F250XSB2 + LF250XSB2

YAMAHA F250XSB2 + LF250XSB2

YAMAHA F300XCB + LF300XCB

YAMAHA F300XCB + LF300XCB

YAMAHA F300XSB + LF300XSB

YAMAHA F300XSB + LF300XSB

YAMAHA F300XSB2 + LF300XSB2

YAMAHA F300XSB2 + LF300XSB2
Тип двигуна Бензиновий, 4-тактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) з змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, 4-тактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) з змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, 4-тактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) з змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, чотиритактний, V8, 60°, 32-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, 4-тактний, V8, 60°, 32-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, 4-тактний, V8, 60°, 32-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, 4-тактний, V8, 60°, 32-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, 4-тактний, V8, 60°, 32-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, 4-тактний, V8, 60°, 32-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, 4-тактний, V8, 60°, 32-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, чотиритактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, чотиритактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, чотиритактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, чотиритактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, 4-тактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) з змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, 4-тактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) з змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, 4-тактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) з змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею
Робочий об'єм 4169 см³ 4169 см³ 4169 см³ 5559 см³ 5559 см³ 5559 см³ 5559 см³ 5559 см³ 5559 см³ 5559 см³ 2670 см³ 2785 см³ 2785 см³ 2785 см³ 2785 см³ 2785 см³ 2785 см³ 2785 см³ 4169 см³ 4169 см³ 4169 см³ 4169 см³ 4169 см³ 4169 см³ 4169 см³
Діаметр циліндра і хід поршня 96.0 × 96.0 мм 96.0 × 96.0 мм 96.0 × 96.0 мм 96.0 × 96.0 мм 96.0 × 96.0 мм 96.0 × 96.0 мм 96.0 × 96.0 мм 96.0 × 96.0 мм 96.0 × 96.0 мм 96.0 × 96.0 мм 94.0 × 96.2 мм 96.0 × 96.2 мм 96.0 × 96.2 мм 96.0 × 96.2 мм 96.0 × 96.2 мм 96.0 × 96.2 мм 96.0 × 96.2 мм 96.0 × 96.2 мм 96.0 × 96.0 мм 96.0 × 96.0 мм 96.0 × 96.0 мм 96.0 × 96.0 мм 96.0 × 96.0 мм 96.0 × 96.0 мм 96.0 × 96.0 мм
Макс. потужність 220.6 кВт / 300 к.с. 220.6 кВт / 300 к.с. 220.6 кВт / 300 к.с. 279.6 кВт / 375 к.с. 294.2 кВт / 400 к.с. 294.2 кВт / 400 к.с. 316.9 кВт / 425 к.с. 316.9 кВт / 425 к.с. 331.0 кВт / 450 к.с. 331.0 кВт / 450 к.с. 110.3 кВт / 150 к.с. (*2 мотори) 147.1 кВт / 200 к.с. (*2 мотори) 110.3 кВт / 150 л.с. (*2 мотори) 110.3 кВт / 150 л.с. (*2 мотори) 110.3 кВт / 150 л.с. (*2 мотори) 147.1 кВт / 200 к.с. (*2 мотори) 147.1 кВт / 200 к.с. (*2 мотори) 147.1 кВт / 200 к.с. (*2 мотори) 165.5 кВт / 225 к.с. (*2 мотори) 183.8 кВт / 250 к.с. (*2 мотори) 183.8 кВт / 250 к.с. (*2 мотори) 183.8 кВт / 250 к.с. (*2 мотори) 220.3 кВт / 300 к.с. (*2 мотори) 220.6 кВт / 300 к.с. (*2 мотори) 220.6 кВт / 300 к.с. (*2 мотори)
Паливна система Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор) Безпосереднє впорскування палива (DFI) Безпосереднє впорскування палива (DFI) Безпосереднє впорскування палива (DFI) Безпосереднє впорскування палива (DFI) Безпосереднє впорскування палива (DFI) Безпосереднє впорскування палива (DFI) Безпосереднє впорскування палива (DFI) Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор)
Система змазки Масляний відстійник Масляний відстійник Масляний відстійник Масляний відстійник Масляний відстійник Масляний відстійник Масляний відстійник Масляний відстійник Масляний відстійник Масляний відстійник Мокрий картер Масляний відстійник Мокрий картер Мокрий картер Мокрий картер Масляний відстійник Масляний відстійник Масляний відстійник Масляний відстійник Масляний відстійник Масляний відстійник Масляний відстійник Масляний відстійник Масляний відстійник Масляний відстійник
Довжина дейдвуда U: 770 мм (30.3″) U: 767 мм (30.2") U: 767 мм (30.2″) U: 767 мм (30.2″) U: 767 мм (30.2″) U: 767 мм (30.2″) U: 767 мм (30.2″) U: 767 мм (30.2″) U: 767 мм (30.2″) U: 767 мм (30.2″) X: 643 мм (25.3″) X: 642 мм (25.3″) X: 642 мм (25.3″) X: 642 мм (25.3″) X: 642 мм (25.3″) X: 642 мм (25.3″) X: 642 мм (25.3″) X: 642 мм (25.3″) X: 643 мм (25.3") X: 643 мм (25.3") X: 640 мм (25.2") X: 640 мм (25.2") X: 643 мм (25.3") X: 640 мм (25.2") X: 640 мм (25.2")
Вага 268,0 кг 293,0 кг 293,0 кг 453.0 кг 458.0 кг 458.0 кг 453.0 кг 453.0 кг 458.0 кг 458.0 кг 242,0 + 243,0 = 485,0 кг 241,0 + 241,0 = 482,0 кг 241,0 + 241,0 = 482,0 кг 243,0 + 244,0 = 487,0 кг 243,0 + 244,0 = 487,0 кг 242,0 + 242,0 = 484,0 кг 244,0 + 245,0 = 489,0 кг 244,0+ 245,0 = 489,0 кг 263,0 + 263,0 = 526,0 кг 263,0 + 263,0 = 526,0 кг 288,0 + 288,0 = 576,0 кг 288,0 + 288,0 = 576,0 кг 263,0 + 263,0 = 526,0 кг 288,0 + 288,0 = 576,0 кг 288,0 + 288,0 = 576,0 кг
Пуск двигуна Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер
Рульове управління Дистанційне: Гідравлічне (опція) / цифрове електричне із зовнішнім кріпленням (Bolt-On DES)(опція) Дистанційне: Вбудоване цифрове електричне (Buil-in DES) Дистанційне: вбудоване цифрове електричне (Buil-in DES) Дистанційне: Інтегроване, цифрове, електричне (Buil-in DES) Дистанційне: Інтегроване, цифрове, електричне (Buil-in DES) Дистанційне: Інтегроване, цифрове, електричне (Buil-in DES) Дистанційне: Інтегроване, цифрове, електричне (Buil-in DES) Дистанційне: Інтегроване, цифрове, електричне (Buil-in DES) Дистанційне: Інтегроване, цифрове, електричне (Buil-in DES) Дистанційне: Інтегроване, цифрове, електричне (Buil-in DES) Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління Дистанційне: гідравлічне (опція) / цифрове електричне із зовнішнім кріпленням (Bolt-On DES)(опція) Дистанційне: гідравлічне (опція) / цифрове електричне із зовнішнім кріпленням (Bolt-On DES)(опція) Дистанційне: вбудоване цифрове електричне (Buil-in DES) Дистанційне: вбудоване цифрове електричне (Buil-in DES) Дистанційне: гідравлічне (опція) / цифрове електричне із зовнішнім кріпленням (Bolt-On DES)(опція) Дистанційне: вбудоване цифрове електричне (Buil-in DES) Дистанційне: вбудоване цифрове електричне (Buil-in DES)
Система регулювання диферента і нахилу Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна. Зміна диференту та підйому-нахилу Електрогідравлічна. Зміна диференту та підйому-нахилу Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше
перейти в конфігуратор Замовити тест-драйв

0

Ваша корзина