GRAND G850 – флагманський надувний човен класу RIB (Rigid Inflatable Boat) серії Golden Line, виробляється українською компанією GRAND Marine. Ця модель човна є ідеальним поєднанням елегантного дизайну, передових технологій з використанням високоякісних матеріалів, забезпечуючи видатні характеристики і функціональні можливості для різноманітних морських прогулянок, що робить її одним з найкращих виборів для водних пригод.
Надувний човен GRAND Golden Line G850 має довжину 8,5 метрів і оснащується одним або двома підвісними човновими моторами максимальною потужністю до 450 кінських сил, що дає змогу розвивати високі швидкості та забезпечує чудову маневреність. Човен здатний вмістити до 12 пасажирів за сертифікатом CE категорії «B» або 16 осіб у категорії «C», що робить його чудовим вибором для великих груп, корпоративних подій або комфортних сімейних круїзів.
Корпус ультрависокої кілюватості виготовлений з дуже міцного склопластику з транцевим розширенням «Хвіст ластівки» (працює як трім пластини), забезпечує чудову керованість, стійкість до хвиль і довговічність. Ступінчастий корпус «High-Step-Hull» зменшує контакт балонів з водою, що призводить до збільшення швидкості і зменшення витрати палива. Надувні борти надають човну додаткову остійність, плавучість, вантажопідйомність і безпеку під час плавання. А також п’ятисекційний надувний балон перемінного січення «DART», що зменшується від корми до носа, збільшує корисне місце в носовій частині кокпіта, збільшується висота борту, і в човен потрапляє менше води.
GRAND G850 – це РІБ човен з місткими носовими рундуками, центральною кермовою консоллю, усередині якої розташовується міні-каюта та інтегрованим U-подібним кормовим диваном/рундуком. На приладовій панелі рульової консолі може розміститися передове навігаційне обладнання, тобто два багатофункціональні дисплеї до 12 дюймів прихованого монтажу. Двомісна пасажирська стійка дає змогу керувати човном сидячи або обпершись на підйомні сидіння керувати стоячи. Позаду в пасажирській стійці розташовується камбузний блок з холодильником на 62 л. (опція). Додатково в кормовій зоні може встановлюватися стіл з підстаканниками. Човен оснащений розкішними сидіннями з м’якими подушками з морської тканини Silvertex, стійкої до впливу ультрафіолету і води.
У стандартне обладнання входить носова накладка; вбудована паливна система (300 л) розміщена під палубою в центральній частині човна, завдяки чому досягається ідеальна диферентовка човна; підстаканники з нержавіючої сталі; вбудовані буксирувальні та підйомні вушка. Також пропонується багатий вибір заводських опцій і широкий асортимент додаткового обладнання, наприклад: біміні-тент або хардтоп для захисту від сонця, що забезпечує максимальний комфорт під час відпочинку.
РІБ човен ГРАНД G850 серії Golden Line ідеально підходить для широкого кола користувачів. Цей човен ідеально підійде для організації чартерних подорожей, екскурсій, морських турподорожей, корпоративних заходів і розкішних сімейних круїзів. Цей човен призначений як для професійних моряків, так і для любителів, і він гарантує безпеку, надійність і комфорт на воді. Незалежно від того, чи ви шукаєте спокійний круїз із сім’єю, чи можливість активних морських пригод із друзями, GRAND Golden Line G850 забезпечує незабутній і безпечний відпочинок на воді.
Довжина човна | 8.50 м |
Довжина кокпіта | 6.40 м |
Ширина човна | 2.95 м |
Ширина кокпіта | 1.75 м |
Діаметр балонів | 0.60 м |
Кількість відсіків в балоні | 5 |
Тканина балона | Hypalon |
Висота борту | 0.74 м |
Осадка максимальна (при повному завантаженні) | 0.55 м |
Суха вага човна | 1200.0 кг |
Вантажопідйомність | 1972.0 кг |
Пасажиромісткість | 12 (B)/16 (C) осіб |
Емкость встроенного топливного бака | 300 л |
Кількість моторів | Один або Два |
Потужність двигуна рекомендована | 300 - 450 к.с. |
Вага двигуна максимальна | 500.0 кг |
Висота транця | Один мотор: U: 30 inch / 762 мм Два мотори: X: 25 inch / 635 мм |
Кут кілеватості (в міделі / в кормі) | 30° / 25° |
Тип днища | RIB |
Категорія човна | B |
Розміри упаковки №1 | 8690×2300×2600 (h) мм |
Вага човна в упаковці | 1680.0 кг |
1 – Рундук для зберігання якоря
2 – Носовий рундук
3 – Пакгауз – підпалубний відсік
4 – Багатоцільове сховище у кермовій консолі (міні-каюта) / гальюн (опція)
4 – Бардачок
5 – Відсік для паливного бака (300 л)
6 – Відсік для зберігання в пасажирській стійці / холодильник з морозильною камерою (опція)
7 – Відсік з люком для зберігання кухонного інвентарю / мийка зі змішувачем (опція)
9 – Бічні кормові рундуки
10 – Кормовий основний рундук
11 – Два кормових відсіки для зберігання швартових кінців, якоря
1 – Посилений склопластиковий корпус ультрависокої кілюватості з «High Step Hull» (HSH), збільшеною площею кокпіта «DART Hull»
2 – 5-секційний надувний балон змінного діаметра «DART»
3 – Подвійний привальний брус з водовідбійником
4 – Кермова консоль CL-21 з переднім м’яким сидінням, міні-каютою (у середині); з вітровим склом і поручнями, бардачком
5 – Приладова панель (можливе розміщення двох МФД до 12′)
6 – Двомісна стійка SD-21 з двома відкидними сидіннями, з сухим відсіком (місце для холодильника), з відсіком для зберігання кухонного інвентарю (місце для мийки)
7 – Носова накладка для швартування та/або постановки на якір із двома кнагами
8 – Носовий якірний рундук
9 – Місткий носовий рундук
10 – Два малих бічних рундуки (що утворюють U-подібний кормовий диван)
11 – Великий інтегрований кормовий рундук/диван
12 – Носові нержавіючі рейлінги безпеки
13 – Два поручні з нержавіючої сталі збоку від кормового дивана
14 – Дві кормові висувні кнаги з полірованої нержавіючої сталі
15 – Щогла для буксирування / навігації (Т-подібна)
16 – Два задні люки з нішею для швартувальних кінців у рецесі
17 – Дві склопластикові кормові платформи з поручнем і висувною нержавіючою драбиною для виходу з води
5-секційний надувний балон змінного діаметра «DART» з ручками і привальним брусом
Носова накладка з двома кнагами
Посилений склопластиковий корпус ультрависокої кілюватості з «High Step Hull» (HSH), збільшеною площею кокпіта «DART Hull»
Носовий якірний рундук, місткий носовий, великий кормовий і два малих бічних рундуки (що утворюють U-подібний кормовий диван)
Кермова консоль CL-21 з переднім м’яким сидінням, міні-каютою (у середині); з вітровим склом і поручнями, бардачком; з приладовою панеллю (можливе розміщення двох багатофункціональних дисплеїв до 12′)
Двомісна стійка SD-21 з двома відкидними сидіннями, з сухим відсіком (місце для холодильника), з відсіком для зберігання кухонного інвентарю (місце для раковини)
Інтегрований кормовий U-подібний диван
Комплект подушок і спинок для сидінь, тканина Silvertex
Два поручні з нержавіючої сталі збоку від кормового дивана
Підсклянники з нержавіючої сталі
Комплект електрообладнання
Система вентиляції корпусу
Антиковзаюча поверхня палуби
Самовідливний кокпіт із системою водовідливу
Інспекційний люк
Вбудована паливна, 300 л
Гофрований шланг у міжпалубному просторі для прихованого монтажу комунікацій
Дві кормові висувні кнаги з полірованої нержавіючої сталі
Вбудовані буксирувальні та підйомні петлі
Два розбірних весла
Ножний насос, ремонтний комплект та інструкція з експлуатації
Клапана надлишкового тиску
Знімний носовий сандек із подушками
Знімний основний кормовий сандек із подушкою
Знімний столик із 4-ма нерж підстаканниками
М’яке протиковзке покриття SeaDeck
Гідравлічна система кермового керування
Кермове колесо
Електрична лебідка з якорем 10 кг
Холодильник-морозильна камера, нержавіюча сталь, 62 л
Душовий комплект із раковиною та змішувачем, 100 л
Туалетний комплект з унітазом і баком 60 л для стічної води
Два задні люки з нішею для швартувальних кінців у рецесі
Дві склопластикові кормові платформи з поручнем і висувною драбиною
Носові нержавіючі рейлінги безпеки
Щогла для буксирування / навігації (Т-подібна)
Захисне порошкове покриття деталей з нерж. сталі в чорний колір
ХардТоп або БімініТоп (тент сонцезахисний)
Захисний чохол на човен, рульову консоль, пасажирську стійку і кормовий диван
Захист кіля та балонів
YAMAHA F300UCB / LF300UCB |
YAMAHA F300USB / LF300USB |
YAMAHA F300USB2 / LF300USB2 |
YAMAHA F350USA / LF350USA |
YAMAHA F350USA2 / LF350USA2 |
YAMAHA XF400USA / LXF400USA |
YAMAHA XF400USA2 / LXF400USA2 |
YAMAHA XF450USA / LXF450USA |
YAMAHA XF450USA2 / LXF450USA2 |
YAMAHA F150XC + LF150XC |
YAMAHA F200XC + LF200XC |
YAMAHA F150XCB + LF150XCB |
YAMAHA F150XSA + LF150XSA |
YAMAHA F150XSA2 + LF150XSA2 |
YAMAHA F200XCB + LF200XCB |
YAMAHA F200XSA + LF200XSA |
YAMAHA F200XSA2 + LF200XSA2 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Тип двигуна | Бензиновий, 4-тактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) з змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, 4-тактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) з змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, 4-тактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) з змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, 4-тактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) з змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, 4-тактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) з змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, 4-тактний, V8, 60°, 32-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, 4-тактний, V8, 60°, 32-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, 4-тактний, V8, 60°, 32-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, 4-тактний, V8, 60°, 32-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею |
Робочий об'єм | 4169 см³ | 4169 см³ | 4169 см³ | 4256 см³ | 4256 см³ | 5559 см³ | 5559 см³ | 5559 см³ | 5559 см³ | 2670 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ |
Діаметр циліндра і хід поршня | 96.0 × 96.0 мм | 96.0 × 96.0 мм | 96.0 × 96.0 мм | 96.0 × 98.0 мм | 96.0 × 98.0 мм | 96.0 × 96.0 мм | 96.0 × 96.0 мм | 96.0 × 96.0 мм | 96.0 × 96.0 мм | 94.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм |
Макс. потужність | 220.6 кВт / 300 к.с. | 220.6 кВт / 300 к.с. | 220.6 кВт / 300 к.с. | 257.4 кВт / 350 к.с. | 257.4 кВт / 350 к.с. | 294.2 кВт / 400 к.с. | 294.2 кВт / 400 к.с. | 331.0 кВт / 450 к.с. | 331.0 кВт / 450 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. (*2 мотори) | 147.1 кВт / 200 к.с. (*2 мотори) | 110.3 кВт / 150 л.с. (*2 мотори) | 110.3 кВт / 150 л.с. (*2 мотори) | 110.3 кВт / 150 л.с. (*2 мотори) | 147.1 кВт / 200 к.с. (*2 мотори) | 147.1 кВт / 200 к.с. (*2 мотори) | 147.1 кВт / 200 к.с. (*2 мотори) |
Паливна система | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Безпосереднє впорскування палива (DFI) | Безпосереднє впорскування палива (DFI) | Безпосереднє впорскування палива (DFI) | Безпосереднє впорскування палива (DFI) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) |
Система змазки | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Мокрий картер | Масляний відстійник | Мокрий картер | Мокрий картер | Мокрий картер | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник |
Довжина дейдвуда | U: 770 мм (30.3″) | U: 767 мм (30.2") | U: 767 мм (30.2″) | U: 767 мм (30.2") | U: 767 мм (30.2") | U: 767 мм (30.2″) | U: 767 мм (30.2″) | U: 767 мм (30.2″) | U: 767 мм (30.2″) | X: 643 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) |
Вага | 268,0 кг | 293,0 кг | 293,0 кг | 298,5 кг | 298,5 кг | 458.0 кг | 458.0 кг | 458.0 кг | 458.0 кг | 242,0 + 243,0 = 485,0 кг | 241,0 + 241,0 = 482,0 кг | 241,0 + 241,0 = 482,0 кг | 243,0 + 244,0 = 487,0 кг | 243,0 + 244,0 = 487,0 кг | 242,0 + 242,0 = 484,0 кг | 244,0 + 245,0 = 489,0 кг | 244,0+ 245,0 = 489,0 кг |
Пуск двигуна | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер |
Рульове управління | Дистанційне: Гідравлічне (опція) / цифрове електричне із зовнішнім кріпленням (Bolt-On DES)(опція) | Дистанційне: Вбудоване цифрове електричне (Buil-in DES) | Дистанційне: вбудоване цифрове електричне (Buil-in DES) | Дистанційне: Вбудоване цифрове електричне (Buil-in DES) | Дистанційне: Вбудоване цифрове електричне (Buil-in DES) | Дистанційне: Інтегроване, цифрове, електричне (Buil-in DES) | Дистанційне: Інтегроване, цифрове, електричне (Buil-in DES) | Дистанційне: Інтегроване, цифрове, електричне (Buil-in DES) | Дистанційне: Інтегроване, цифрове, електричне (Buil-in DES) | Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління | Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління | Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління | Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління | Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління | Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління | Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління | Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління |
Система регулювання диферента і нахилу | Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна. Зміна диференту та підйому-нахилу | Електрогідравлічна. Зміна диференту та підйому-нахилу | Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) |
детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше |