GRAND G850

2 763 817 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND G850
2 763 817 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND G850
2 763 817 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND G850
2 763 817 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND G850
2 763 817 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND G850
2 763 817 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND G850
2 763 817 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND G850
2 763 817 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND G850
2 763 817 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND G850
2 763 817 грн Вартість вказана за базову комплектацію
GRAND G850

Наш флагман Golden Line G850 поповнив сімейство GRAND в 2016 році!
Через виняткове мореплавство човна G850 було присвоєно категорію «B» по CE класифікації. Це перший надувний човен з жорстким дном GRAND, удостоєний цієї категорії.
У поєднанні з вбудованим 300-літровим паливним баком, тепер можна планувати більш тривалі поїздки, не турбуючись про брак палива або небажаних змінах погодних умов.

Основні характеристики і філософія нашого найбільшого човна класу RIB:
• Це новий клас човнів і крок вперед у порівнянні з нашим бестселером G650;
• РИБ володіє винятковими морськими якостями, здатними справлятися з сильними вітрами і хвилями до 4 м;
• Наш безкомпромісний підхід до надійності і безпеки означає більше можливостей для сімейного відпочинку в поєднанні з безпекою і продуктивністю;
• Конструкція транця допускає установку двох підвісних двигунів по 225 к.с.. Це важлива функція для професійних цілей, таких як берегова охорона, поліція і аварійно-рятувальних служб;
• Човном приємно керувати завдяки нашій унікальній конструкції корпусу HSH, яка зменшує площу змочувальної поверхні і має поліпшені характеристики в порівнянні зі звичайними конструкціями корпусу;
• Корпус також забезпечує високий рівень стійкості, плавучості і вантажопідйомності, здатний вмістити до 12 пасажирів;
• Всередині човна досить місця для всіх «предметів першої необхідності»;
• Здатність робити більш довгі переходи завдяки своїм морським якостям і великому паливному баку;
• Великий список опцій, який гарантує, що ви зможете укомплектувати свій GRAND G850 для точної відповідності вашим потребам;
• По-справжньому сучасний дизайн з ергономікою 21-го століття.

У стандартну комплектацію G850 входять балони з Hypalon® ORCA (Франція), а з рекомендованим підвісним човновим мотором потужністю в 300 к.с. Вам буде легко управляти корпусом навіть при повному завантаженні.

Технічні характеристики

Довжина човна 8.50 м
Довжина кокпіта 6.40 м
Ширина човна 2.95 м
Ширина кокпіта 1.75 м
Діаметр балонів 0.60 м
Кількість відсіків в балоні5
Тканина балонаHypalon
Висота борту 0.74 м
Осадка максимальна (при повному завантаженні) 0.55 м
Суха вага човна 1200.0 кг
Вантажопідйомність 1972.0 кг
Пасажиромісткість 12 (B)/16 (C) осіб
Емкость встроенного топливного бака300 л
Кількість моторівОдин або Два
Потужність двигуна рекомендована 300 - 450 к.с.
Вага двигуна максимальна500.0 кг
Висота транця Один мотор: U: 30 inch / 762 мм
Два мотори: X: 25 inch / 635 мм
Кут кілеватості (в міделі / в кормі) 30° / 25°
Тип днищаRIB
Категорія човнаB
Розміри упаковки №18690×2300×2600 (h) мм
Вага човна в упаковці1680.0 кг

СХЕМА ВІДСІКІВ
схема відсіків човна GRAND G850

1 - Форпік - носовий якірний відсік
2 - Носовий рундук
3 - Пакгауз - подпалубних відсік
4 - Міні-каюта в рульовій консолі (гальюн - опція)
5 - Бардачок
6 - Паливний бак (300 л)
7 - Відсік в пасажирської стійці (холодильник - опція)
8 - Відсік для кухонного інвентарю (панель і мийка - опція)
9 - Бічні кормові рундуки
10 - Великий кормовий рундук
11 - Криноліни з нішею для кінців

ЗАГАЛЬНА КОНСТРУКЦІЯ ЧОВНА
General arrangement of a boat GRAND G850

1 - Посилений склопластиковий корпус типу "Глибоке V"
2 - 5-секційний надувний балон
3 - Подвійний привальний брус із водовідбійником
4 - Форпік - носовий якірний відсік
5 - Рульова стійка CL-21 з переднім м'яким сидінням, міні-каютою, ящиком для рукавичок, вітровим склом
6 - Двомісна стійка SD-21 з двома відкидними сидіннями / Відсік для кухонного інвентарю / Варильна панель і мийка
7 - Кормовий U-подібний диван з м'якою спинкою
8 - Дві кормові висувні кнехти з полірованої нержавіючої сталі
9 - Два задніх релінги з нержавіючої сталі
10 - Дві склопластикові кормові платформи з висувними нержавіючими сходами для підйому з води
11 - Два задні люки з нішею для швартувальних кінців
12 - Навігаційна арка/арка буксирування лижника
13 - Носова якірна накладка з двома кнехтами
14 - Носовий нержавіючий рейлінг безпеки з опорами
15 - Місткий носовий відсік з м'якими знімними подушками і 2 нержавіючими підстаканниками

Обладнання

Стандартне обладнання

  • 5

Додаткове обладнання

  • i

  • i

  • 2 i

    2

    2

  • i

  • i

  • i

  • i

  • i

  • i

  • i

  • i

  • i

  • i

  • i

  • i

  • i

  • i

Підвісні човнові мотори

YAMAHA F300UCB / LF300UCB

YAMAHA F300UCB / LF300UCB

YAMAHA F300USB / LF300USB

YAMAHA F300USB / LF300USB

YAMAHA F300USB2 / LF300USB2

YAMAHA F300USB2 / LF300USB2

YAMAHA XF375USA / LXF375USA

YAMAHA XF375USA / LXF375USA

YAMAHA XF400USA / LXF400USA

YAMAHA XF400USA / LXF400USA

YAMAHA XF400USA2 / LXF400USA2

YAMAHA XF400USA2 / LXF400USA2

YAMAHA XF425USA / LXF425USA

YAMAHA XF425USA / LXF425USA

YAMAHA XF425USA2 / LXF425USA2

YAMAHA XF425USA2 / LXF425USA2

YAMAHA XF450USA / LXF450USA

YAMAHA XF450USA / LXF450USA

YAMAHA XF450USA2 / LXF450USA2

YAMAHA XF450USA2 / LXF450USA2

YAMAHA F150XC + LF150XC

YAMAHA F150XC + LF150XC

YAMAHA F200XC + LF200XC

YAMAHA F200XC + LF200XC

YAMAHA F150XCB + LF150XCB

YAMAHA F150XCB + LF150XCB

YAMAHA F150XSA + LF150XSA

YAMAHA F150XSA + LF150XSA

YAMAHA F150XSA2 + LF150XSA2

YAMAHA F150XSA2 + LF150XSA2

YAMAHA F200XCB + LF200XCB

YAMAHA F200XCB + LF200XCB

YAMAHA F200XSA + LF200XSA

YAMAHA F200XSA + LF200XSA

YAMAHA F200XSA2 + LF200XSA2

YAMAHA F200XSA2 + LF200XSA2

YAMAHA F225XCB + LF225XCB

YAMAHA F225XCB + LF225XCB
Тип двигуна Бензиновий, 4-тактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) з змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, 4-тактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) з змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, 4-тактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) з змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, чотиритактний, V8, 60°, 32-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, 4-тактний, V8, 60°, 32-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, 4-тактний, V8, 60°, 32-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, 4-тактний, V8, 60°, 32-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, 4-тактний, V8, 60°, 32-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, 4-тактний, V8, 60°, 32-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, 4-тактний, V8, 60°, 32-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею Бензиновий, чотиритактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею
Робочий об'єм 4169 см³ 4169 см³ 4169 см³ 5559 см³ 5559 см³ 5559 см³ 5559 см³ 5559 см³ 5559 см³ 5559 см³ 2670 см³ 2785 см³ 2785 см³ 2785 см³ 2785 см³ 2785 см³ 2785 см³ 2785 см³ 4169 см³
Діаметр циліндра і хід поршня 96.0 × 96.0 мм 96.0 × 96.0 мм 96.0 × 96.0 мм 96.0 × 96.0 мм 96.0 × 96.0 мм 96.0 × 96.0 мм 96.0 × 96.0 мм 96.0 × 96.0 мм 96.0 × 96.0 мм 96.0 × 96.0 мм 94.0 × 96.2 мм 96.0 × 96.2 мм 96.0 × 96.2 мм 96.0 × 96.2 мм 96.0 × 96.2 мм 96.0 × 96.2 мм 96.0 × 96.2 мм 96.0 × 96.2 мм 96.0 × 96.0 мм
Макс. потужність 220.6 кВт / 300 к.с. 220.6 кВт / 300 к.с. 220.6 кВт / 300 к.с. 279.6 кВт / 375 к.с. 294.2 кВт / 400 к.с. 294.2 кВт / 400 к.с. 316.9 кВт / 425 к.с. 316.9 кВт / 425 к.с. 331.0 кВт / 450 к.с. 331.0 кВт / 450 к.с. 110.3 кВт / 150 к.с. (*2 мотори) 147.1 кВт / 200 к.с. (*2 мотори) 110.3 кВт / 150 л.с. (*2 мотори) 110.3 кВт / 150 л.с. (*2 мотори) 110.3 кВт / 150 л.с. (*2 мотори) 147.1 кВт / 200 к.с. (*2 мотори) 147.1 кВт / 200 к.с. (*2 мотори) 147.1 кВт / 200 к.с. (*2 мотори) 165.5 кВт / 225 к.с. (*2 мотори)
Паливна система Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор) Безпосереднє впорскування палива (DFI) Безпосереднє впорскування палива (DFI) Безпосереднє впорскування палива (DFI) Безпосереднє впорскування палива (DFI) Безпосереднє впорскування палива (DFI) Безпосереднє впорскування палива (DFI) Безпосереднє впорскування палива (DFI) Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор) Електронний вприск палива (інжектор)
Система змазки Масляний відстійник Масляний відстійник Масляний відстійник Масляний відстійник Масляний відстійник Масляний відстійник Масляний відстійник Масляний відстійник Масляний відстійник Масляний відстійник Мокрий картер Масляний відстійник Мокрий картер Мокрий картер Мокрий картер Масляний відстійник Масляний відстійник Масляний відстійник Масляний відстійник
Довжина дейдвуда U: 770 мм (30.3″) U: 767 мм (30.2") U: 767 мм (30.2″) U: 767 мм (30.2″) U: 767 мм (30.2″) U: 767 мм (30.2″) U: 767 мм (30.2″) U: 767 мм (30.2″) U: 767 мм (30.2″) U: 767 мм (30.2″) X: 643 мм (25.3″) X: 642 мм (25.3″) X: 642 мм (25.3″) X: 642 мм (25.3″) X: 642 мм (25.3″) X: 642 мм (25.3″) X: 642 мм (25.3″) X: 642 мм (25.3″) X: 643 мм (25.3")
Вага 268,0 кг 293,0 кг 293,0 кг 453.0 кг 458.0 кг 458.0 кг 453.0 кг 453.0 кг 458.0 кг 458.0 кг 242,0 + 243,0 = 485,0 кг 241,0 + 241,0 = 482,0 кг 241,0 + 241,0 = 482,0 кг 243,0 + 244,0 = 487,0 кг 243,0 + 244,0 = 487,0 кг 242,0 + 242,0 = 484,0 кг 244,0 + 245,0 = 489,0 кг 244,0+ 245,0 = 489,0 кг 263,0 + 263,0 = 526,0 кг
Пуск двигуна Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер Електричний стартер
Рульове управління Дистанційне: Гідравлічне (опція) / цифрове електричне із зовнішнім кріпленням (Bolt-On DES)(опція) Дистанційне: Вбудоване цифрове електричне (Buil-in DES) Дистанційне: вбудоване цифрове електричне (Buil-in DES) Дистанційне: Інтегроване, цифрове, електричне (Buil-in DES) Дистанційне: Інтегроване, цифрове, електричне (Buil-in DES) Дистанційне: Інтегроване, цифрове, електричне (Buil-in DES) Дистанційне: Інтегроване, цифрове, електричне (Buil-in DES) Дистанційне: Інтегроване, цифрове, електричне (Buil-in DES) Дистанційне: Інтегроване, цифрове, електричне (Buil-in DES) Дистанційне: Інтегроване, цифрове, електричне (Buil-in DES) Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління Дистанційне: гідравлічне (опція) / цифрове електричне із зовнішнім кріпленням (Bolt-On DES)(опція)
Система регулювання диферента і нахилу Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна. Зміна диференту та підйому-нахилу Електрогідравлічна. Зміна диференту та підйому-нахилу Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
Електрогідравлічна
Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™)
детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше детальніше
перейти в конфігуратор Замовити тест-драйв