Наш флагман Golden Line G850 поповнив сімейство GRAND в 2016 році!
Через виняткове мореплавство човна G850 було присвоєно категорію «B» по CE класифікації. Це перший надувний човен з жорстким дном GRAND, удостоєний цієї категорії.
У поєднанні з вбудованим 300-літровим паливним баком, тепер можна планувати більш тривалі поїздки, не турбуючись про брак палива або небажаних змінах погодних умов.
Основні характеристики і філософія нашого найбільшого човна класу RIB:
• Це новий клас човнів і крок вперед у порівнянні з нашим бестселером G650;
• РИБ володіє винятковими морськими якостями, здатними справлятися з сильними вітрами і хвилями до 4 м;
• Наш безкомпромісний підхід до надійності і безпеки означає більше можливостей для сімейного відпочинку в поєднанні з безпекою і продуктивністю;
• Конструкція транця допускає установку двох підвісних двигунів по 225 к.с.. Це важлива функція для професійних цілей, таких як берегова охорона, поліція і аварійно-рятувальних служб;
• Човном приємно керувати завдяки нашій унікальній конструкції корпусу HSH, яка зменшує площу змочувальної поверхні і має поліпшені характеристики в порівнянні зі звичайними конструкціями корпусу;
• Корпус також забезпечує високий рівень стійкості, плавучості і вантажопідйомності, здатний вмістити до 12 пасажирів;
• Всередині човна досить місця для всіх «предметів першої необхідності»;
• Здатність робити більш довгі переходи завдяки своїм морським якостям і великому паливному баку;
• Великий список опцій, який гарантує, що ви зможете укомплектувати свій GRAND G850 для точної відповідності вашим потребам;
• По-справжньому сучасний дизайн з ергономікою 21-го століття.
У стандартну комплектацію G850 входять балони з Hypalon® ORCA (Франція), а з рекомендованим підвісним човновим мотором потужністю в 300 к.с. Вам буде легко управляти корпусом навіть при повному завантаженні.
Довжина човна | 8.50 м |
Довжина кокпіта | 6.40 м |
Ширина човна | 2.95 м |
Ширина кокпіта | 1.75 м |
Діаметр балонів | 0.60 м |
Кількість відсіків в балоні | 5 |
Тканина балона | Hypalon |
Висота борту | 0.74 м |
Осадка максимальна (при повному завантаженні) | 0.55 м |
Суха вага човна | 1200.0 кг |
Вантажопідйомність | 1972.0 кг |
Пасажиромісткість | 12 (B)/16 (C) осіб |
Емкость встроенного топливного бака | 300 л |
Кількість моторів | Один або Два |
Потужність двигуна рекомендована | 300 - 450 к.с. |
Вага двигуна максимальна | 500.0 кг |
Висота транця | Один мотор: U: 30 inch / 762 мм Два мотори: X: 25 inch / 635 мм |
Кут кілеватості (в міделі / в кормі) | 30° / 25° |
Тип днища | RIB |
Категорія човна | B |
Розміри упаковки №1 | 8690×2300×2600 (h) мм |
Вага човна в упаковці | 1680.0 кг |
СХЕМА ВІДСІКІВ
1 - Форпік - носовий якірний відсік
2 - Носовий рундук
3 - Пакгауз - подпалубних відсік
4 - Міні-каюта в рульовій консолі (гальюн - опція)
5 - Бардачок
6 - Паливний бак (300 л)
7 - Відсік в пасажирської стійці (холодильник - опція)
8 - Відсік для кухонного інвентарю (панель і мийка - опція)
9 - Бічні кормові рундуки
10 - Великий кормовий рундук
11 - Криноліни з нішею для кінців
ЗАГАЛЬНА КОНСТРУКЦІЯ ЧОВНА
1 - Посилений склопластиковий корпус типу "Глибоке V"
2 - 5-секційний надувний балон
3 - Подвійний привальний брус із водовідбійником
4 - Форпік - носовий якірний відсік
5 - Рульова стійка CL-21 з переднім м'яким сидінням, міні-каютою, ящиком для рукавичок, вітровим склом
6 - Двомісна стійка SD-21 з двома відкидними сидіннями / Відсік для кухонного інвентарю / Варильна панель і мийка
7 - Кормовий U-подібний диван з м'якою спинкою
8 - Дві кормові висувні кнехти з полірованої нержавіючої сталі
9 - Два задніх релінги з нержавіючої сталі
10 - Дві склопластикові кормові платформи з висувними нержавіючими сходами для підйому з води
11 - Два задні люки з нішею для швартувальних кінців
12 - Навігаційна арка/арка буксирування лижника
13 - Носова якірна накладка з двома кнехтами
14 - Носовий нержавіючий рейлінг безпеки з опорами
15 - Місткий носовий відсік з м'якими знімними подушками і 2 нержавіючими підстаканниками
YAMAHA F300UCB / LF300UCB![]() |
YAMAHA F300USB / LF300USB![]() |
YAMAHA F300USB2 / LF300USB2![]() |
YAMAHA XF375USA / LXF375USA![]() |
YAMAHA XF400USA / LXF400USA![]() |
YAMAHA XF400USA2 / LXF400USA2![]() |
YAMAHA XF425USA / LXF425USA![]() |
YAMAHA XF425USA2 / LXF425USA2![]() |
YAMAHA XF450USA / LXF450USA![]() |
YAMAHA XF450USA2 / LXF450USA2![]() |
YAMAHA F150XC + LF150XC![]() |
YAMAHA F200XC + LF200XC![]() |
YAMAHA F150XCB + LF150XCB![]() |
YAMAHA F150XSA + LF150XSA![]() |
YAMAHA F150XSA2 + LF150XSA2![]() |
YAMAHA F200XCB + LF200XCB![]() |
YAMAHA F200XSA + LF200XSA![]() |
YAMAHA F200XSA2 + LF200XSA2![]() |
YAMAHA F225XCB + LF225XCB![]() |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Тип двигуна | Бензиновий, 4-тактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) з змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, 4-тактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) з змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, 4-тактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) з змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, V8, 60°, 32-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, 4-тактний, V8, 60°, 32-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, 4-тактний, V8, 60°, 32-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, 4-тактний, V8, 60°, 32-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, 4-тактний, V8, 60°, 32-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, 4-тактний, V8, 60°, 32-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, 4-тактний, V8, 60°, 32-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT)![]() |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC), ремінною передачею | Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT)![]() |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT)![]() |
Бензиновий, чотиритактний, рядний, 4 циліндровий, 16-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT)![]() |
Бензиновий, чотиритактний, V6, 60°, 24-клапанний механізм з двома верхніми розподільними валами (DOHC) із змінними фазами газорозподілу (VCT), ремінною передачею |
Робочий об'єм | 4169 см³ | 4169 см³ | 4169 см³ | 5559 см³ | 5559 см³ | 5559 см³ | 5559 см³ | 5559 см³ | 5559 см³ | 5559 см³ | 2670 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 2785 см³ | 4169 см³ |
Діаметр циліндра і хід поршня | 96.0 × 96.0 мм | 96.0 × 96.0 мм | 96.0 × 96.0 мм | 96.0 × 96.0 мм | 96.0 × 96.0 мм | 96.0 × 96.0 мм | 96.0 × 96.0 мм | 96.0 × 96.0 мм | 96.0 × 96.0 мм | 96.0 × 96.0 мм | 94.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.2 мм | 96.0 × 96.0 мм |
Макс. потужність | 220.6 кВт / 300 к.с. | 220.6 кВт / 300 к.с. | 220.6 кВт / 300 к.с. | 279.6 кВт / 375 к.с. | 294.2 кВт / 400 к.с. | 294.2 кВт / 400 к.с. | 316.9 кВт / 425 к.с. | 316.9 кВт / 425 к.с. | 331.0 кВт / 450 к.с. | 331.0 кВт / 450 к.с. | 110.3 кВт / 150 к.с. (*2 мотори) | 147.1 кВт / 200 к.с. (*2 мотори) | 110.3 кВт / 150 л.с. (*2 мотори) | 110.3 кВт / 150 л.с. (*2 мотори) | 110.3 кВт / 150 л.с. (*2 мотори) | 147.1 кВт / 200 к.с. (*2 мотори) | 147.1 кВт / 200 к.с. (*2 мотори) | 147.1 кВт / 200 к.с. (*2 мотори) | 165.5 кВт / 225 к.с. (*2 мотори) |
Паливна система | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Безпосереднє впорскування палива (DFI) | Безпосереднє впорскування палива (DFI) | Безпосереднє впорскування палива (DFI) | Безпосереднє впорскування палива (DFI) | Безпосереднє впорскування палива (DFI) | Безпосереднє впорскування палива (DFI) | Безпосереднє впорскування палива (DFI) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) | Електронний вприск палива (інжектор) |
Система змазки | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Мокрий картер | Масляний відстійник | Мокрий картер | Мокрий картер | Мокрий картер | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник | Масляний відстійник |
Довжина дейдвуда | U: 770 мм (30.3″) | U: 767 мм (30.2") | U: 767 мм (30.2″) | U: 767 мм (30.2″) | U: 767 мм (30.2″) | U: 767 мм (30.2″) | U: 767 мм (30.2″) | U: 767 мм (30.2″) | U: 767 мм (30.2″) | U: 767 мм (30.2″) | X: 643 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) | X: 642 мм (25.3″) | X: 643 мм (25.3") |
Вага | 268,0 кг | 293,0 кг | 293,0 кг | 453.0 кг | 458.0 кг | 458.0 кг | 453.0 кг | 453.0 кг | 458.0 кг | 458.0 кг | 242,0 + 243,0 = 485,0 кг | 241,0 + 241,0 = 482,0 кг | 241,0 + 241,0 = 482,0 кг | 243,0 + 244,0 = 487,0 кг | 243,0 + 244,0 = 487,0 кг | 242,0 + 242,0 = 484,0 кг | 244,0 + 245,0 = 489,0 кг | 244,0+ 245,0 = 489,0 кг | 263,0 + 263,0 = 526,0 кг |
Пуск двигуна | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер | Електричний стартер |
Рульове управління | Дистанційне: Гідравлічне (опція) / цифрове електричне із зовнішнім кріпленням (Bolt-On DES)(опція) | Дистанційне: Вбудоване цифрове електричне (Buil-in DES) | Дистанційне: вбудоване цифрове електричне (Buil-in DES) | Дистанційне: Інтегроване, цифрове, електричне (Buil-in DES)![]() |
Дистанційне: Інтегроване, цифрове, електричне (Buil-in DES)![]() |
Дистанційне: Інтегроване, цифрове, електричне (Buil-in DES)![]() |
Дистанційне: Інтегроване, цифрове, електричне (Buil-in DES)![]() |
Дистанційне: Інтегроване, цифрове, електричне (Buil-in DES)![]() |
Дистанційне: Інтегроване, цифрове, електричне (Buil-in DES)![]() |
Дистанційне: Інтегроване, цифрове, електричне (Buil-in DES)![]() |
Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління![]() |
Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління![]() |
Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління![]() |
Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління![]() |
Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління![]() |
Дистанційне: Вбудоване гідравлічне рульове управління![]() |
Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління![]() |
Дистанційне: Вбудоване електрогідравлічне рульове управління![]() |
Дистанційне: гідравлічне (опція) / цифрове електричне із зовнішнім кріпленням (Bolt-On DES)(опція) |
Система регулювання диферента і нахилу | Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна. Зміна диференту та підйому-нахилу | Електрогідравлічна. Зміна диференту та підйому-нахилу | Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
Електрогідравлічна Зміна диференту і підйому-нахилу, авто підйом-нахил (TotalTilt™) ![]() |
детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше | детальніше |